12 exercitii de mystery shopping in 2016 - Protectia consumatorilor - Asigurari - Totul despre...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 


Bucuresti
1
1 EUR = 4.6346 RON
1 USD = 3.9285 RON
















RFI

Protectia consumatorilor

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

12 exercitii de mystery shopping in 2016


Directia Relatii cu Publicul, Petitii si Educatie Financiara (DRPPEF) din cadrul Autoritatii de Supraveghere Financiara - ASF, a intensificat, in 2016, exercitiile de mystery shopping pentru piata asigurarilor si pentru sistemul de pensii private, testand reactia intermediarilor, a asiguratorilor si a administratorilor fondurilor de pensii din perspectiva consumatorului, solicitand, in cazurile in care s-au constatat derapaje, remedierea comportamentelor de conduita.

Astfel, DRPPEF a derulat 12 exercitii de mystery shopping in ceea ce priveste: comertul on-line, pensii Pilonul II, pensii Pilonul III, asigurari RCA (2 pentru persoane fizice si 1 pentru transportatori) si Casco, asigurari de calatorie, publicitate inselatoare, asigurari de telefoane mobile, concursuri cu premii asigurari prin intermediul Facebook, intermediari neautorizati.

Ca urmare a acestui tip de exercitii, ASF a sesizat anumite aspecte ce nu puteau fi identificate in activitatea de supraveghere si s-a revizuit, de exemplu, aplicabilitatea normei privind modalitatea de comercializare on-line a asigurarilor, acesta fiind un demers ce vine in sprjinul consumatorilor, pentru a le fi oferite toate informatiile de care au nevoie, in mod transparent, dar si de a le fi respectate drepturile stabilite de lege.

Ca urmare a exercitiilor de mystery shopping, fiecare entitate a fost informata individual de propriile observatii rezultate si s-au generat actiuni de remediere a acestora, precizeaza ASF intr-un raport.

In 2016, activitatile Directiei au continuat sa fie complementare activitatilor de reglementare si supraveghere prudentiala, prin aplicarea de strategii si proceduri specifice.

Activitatea DRPPEF s-a desfasurat pe patru directii de actiune, respectiv:

- monitorizarea conduitei entitatilor supravegheate in scopul identificarii de practici neloiale, incorecte, potential abuzive sau frauduloase;
- solutionarea petitiilor adresate ASF de catre consumatori, cu identificarea eventualelor deficiente sau practici incorecte in scopul apararii drepturilor acestora;
- acordarea de asistenta de specialitate consumatorilor;
- educatia financiara a consumatorilor.

Prezentarea completa a activitatilor de protectie a consumatorilor desfasurate de ASF in anul 2016 poate fi consultata AICI.










Publicat pe 29.03.2017 | 861 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:




PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM