ACCENTURE: Asiguratorii, avertizati sa se pregateasca pentru un nou val de perturbari digitale - Stiri...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 




1 EUR = 4.7584 RON
1 USD = 4.2306 RON










RFI

Stiri externe

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

ACCENTURE: Asiguratorii, avertizati sa se pregateasca pentru un nou val de perturbari digitale


Compania de consultanta ACCENTURE avertizeaza asiguratorii ca, daca vor sa prospere intr-o era "post-digitala", atunci acestia trebuie sa ofere polite personalizate livrate in timp real. Potrivit unui nou studiu ACCENTURE, ofertele digitale nu vor mai reprezenta un avantaj care sa faca diferenta intre companii, ci, in schimb, vor reprezenta "pretul admiterii", arata The Actuary, in editia electronica.

Succesul va depinde de propriile abilitati de a valorifica Inteligenta Artificiala si alte tehnologii noi, oferind asigurari hiper-personalizate si servicii la cerere care sa raspunda nevoilor specifice ale consumatorilor. In acelasi studiu, se mai arata ca, daca nu vor stapani tehnologiile SMAC - Social, Mobile, Analytics si Cloud -, asiguratorii nu vor mai putea sa raspunda nici macar nevoilor de baza ale consumatorilor.

"Cei mai multi dintre asiguratorii traditionali nu sunt pregatiti pentru o lume post-digitala si se bazeaza mai mult pe tehnologia mainframe. Asiguratorii au oportunitatea de a oferi o experienta mai personalizata pentru consumatori, valorificand amprentele digitale ale acestora, dar, inainte de a atinge acest nivel, vor trebui sa implementeze digitalizarea in propriile business-uri", arata Daniele PRESUTTI - Insurance Lead in Europe, ACCENTURE.

Dupa ce a analizat 6.672 de afaceri si reprezentanti de top din domeniul IT, ACCENTURE arata ca 3 din 5 companii de asigurari folosesc deja anumite tehnologii in conceperea de produse si in cresterea frecventei si a calitatii implicarii consumatorilor. De asemenea, 4 din 5 sunt de parere ca datele demografice digitale le ofera organizatiilor posibilitatea de a identifica noi oportunitati, iar 3 din 5 asiguratori pun bazele unor relatii de distributie alaturi de parteneri non-traditionali.

ACCENTURE subliniaza ca tehnologii precum Distributed Ledger, Inteligenta Artificiala, Extended Reality si Quantum Computing (DARQ) vor conduce noul val de perturbari digitale. ACCENTURE sustine, insa, si ca aceste tehnologii le vor oferi companiilor de asigurari posibilitatea de a isi reimagina industria de profil, precum si rolul pe care fiecare dintre ei il joaca in aceasta industrie.

"Pentru ca asiguratorii sa exceleze in mediul post-digital, acestia trebuie, in primul rand, sa fie mai agili si sa implementeze tehnologiile SMAC drept o competenta cruciala, inainte de a face pasul catre tehnologii mai noi. De asemenea, trebuie sa aleaga cu mare grija ce experiente personalizate si on-demand tintesc si, implicit, sa afle cum pot ajunge acolo, determinand atat ecosistemul de parteneri, cat si locul acestora in ecosistemul respectiv", arata si Jim BRAMBLET - Insurance Lead, North America, ACCENTURE.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (ACCENTURE: Asiguratorii, avertizati sa se pregateasca pentru un nou val de perturbari digitale).

Noutati 1asig.ro
» Cum stabilesti adevarata valoare a unei catedrale istorice?
» Industria de asigurari din Japonia vrea sa interzica discriminarea genetica
» AXA ofera 10 milioane de euro pentru restaurarea catedralei Notre Dame, iar GROUPAMA trimite 1.300 de stejari din padurile din Normandia
» Marea Britanie: Record de despagubiri pe segmentul de asigurari pentru animalele de companie
» Aon: Pierderile industriei de pe urma catastrofelor naturale din primul trimestru al anului, cu 47% mai mici decat media pe 15 ani
» COFACE achizitioneaza asiguratorul sloven de credite comerciale SID - PKZ
» AXA ar putea plati unele daune dupa incendiul care a mistuit catedrala Notre Dame
» MetLife: Colegii, cel mai important factor de stres la locul de munca
» Discutiile delicate cu prietenii sau familia provoaca dificultati financiare in Marea Britanie
» Studiu: Site-urile hotelurilor din intreaga lume, superficiale in protectia datelor personale ale clientilor




Share |


Autor: Cristian SUCA | Publicat pe 15.04.2019 | 175 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM