ALLIANZ-TIRIAC Asigurari - Auditor intern - Job - Asigurari - Totul despre asigurari - Piata...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 ASF 
 Asiguratori 
 Brokeri 
 Date financiare 
 Organizatii 
 Va recomandam 
 Cariere 
 Job 
 PAD-PAID 
 Opinii 
 Dezbateri 


Bucuresti
-1
1 EUR = 4.6552 RON
1 USD = 3.7813 RON










RFI

Job

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

ALLIANZ-TIRIAC Asigurari - Auditor intern


Descriere:

Candidatul perfect pentru acest post trebuie sa fie interesat de activitatile si nevoile celorlalti, inclusiv ale companiei, conducerii acesteia, ale echipei si ale clientilor companiei. Ritmul normal de lucru aferent acestui post este unul mai alert decat media si este necesar un stil de comunicare persuasiv. Munca de detaliu este un element principal al acestui job, iar detaliile trebuie sa fie gestionate rapid, corect, eficient si la timp. Capacitatea de a avea o imagine de ansamblu, de a intelege si verifica informatiile primite este esentiala.

Ce responsabilitati vei avea:

Activitatea de audit

  • Efectuezi si documentezi misiunile de audit alocate;
  • Contribui la: identificarea ariilor de audit cu risc ridicat, analiza rezultatelor de audit, evaluarea sistemului de control intern, identificarea punctelor slabe si propunerile de imbunatatiri de procese;
  • Actualizezi aplicatia de gestionare a documentelor de audit, contribui la elaborarea raportului de audit si a raportarilor catre conducere si Grup Audit;
  • Respecti politica de audit si standardele asociate, cerintele Grup Audit si cu cele ale legislatiei locale aplicabile.

Managementul Calitatii

  • Contribui la imbunatatirea/ simplificarea proceselor, fluxurilor de lucru, standardelor aplicabile si cerintelor de documentare;
  • Monitorizezi si verifici modul de implementare a recomandarilor de audit/ planurilor de masuri, in vederea diminuarii la un nivel acceptabil a riscurilor identificate.

Management Relational

  • Gestionezi comunicarea cu responsabilii procesului auditat (situatii complexe, perspective diferite, managementul schimbarii);
  • Participi la intalniri si discutii cu persoanele responsabile la toate nivelele ierarhice;
  • Contribui la proiectele departamentului si organizatiei.

Ce asteptari avem de la tine:

  • Studii: absolvent de studii superioare;
  • Experienta: minim 3 ani de activitate in sectorul financiar-bancar (asigurari, banci, fonduri de pensii si/sau alte fonduri de investitii, consultanta etc) si/sau minim 1 an experienta in audit intern/extern/consultanta;
  • Cunostinte: standarde internationale de audit intern, legislatie aplicabila in domeniul asigurarilor, bune cunostinte de MS Office/ utilizare aplicatii IT;
  • Limbi straine si grad de cunoastere: engleza scris, vorbit, citit - fluent;
  • Abilitati /calitati individuale: integritate, spirit de echipa, initiativa/ proactivitate, angajament, bune aptitudini de comunicare;
  • Alte cerinte: disponibilitate pentru deplasari intern/extern.

Suna interesant? Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa de e-mail recrutare@allianztiriac.ro.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (ALLIANZ-TIRIAC Asigurari - Auditor intern).




Share |


Publicat pe 05.02.2018 | 391 vizualizari


TOP Stiri


Arhiva



PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM