1asig.ro
1asig.ro

ALLIANZ isi optimizeaza oferta digitala de asistenta medicala prin intermediul programului Olive

5 min. / 1.540 cuvinte
ALLIANZ Care a anuntat lansarea oficiala a programul Olive, o platforma digitala prin intermediul careia compania isi extinde serviciile de sanatate, oferind asistenta medicala, wellbeing si ingrijire preventiva, informeaza International Travel & Health Insurance Journal.

PROMO


"Olive nu este doar un nou plus adaugat la lista noastra de servicii de sanatate. Reprezinta o schimbare fundamentala de la ingrijirea reactiva, la cea proactiva, ceea ce imbunatateste semnificativ rezultatele in materie de sanatate", subliniaza Thomas DUVERNOY - Head of Health and Protection Services, ALLIANZ Care.

Programul Olive - care a fost implementat, anul trecut, sub forma unui proiect pilot, pentru 27.000 de persoane angajate in cadrul a trei organizatii non-guvernamentale active pe patru continente -, propune trei componente, potrivit ALLIANZ:
  • Prevenirea activa - Identificarea celor care risca sa se confrunte cu o afectiune cronica, cum ar fi diabetul sau bolile de inima, inainte ca aceste afectiuni sa inregistreze un progres. Datele sunt colectate prin intermediul screening-urilor si al aplicatiei HealthSteps.
  • Tratamentul proactiv - Identificarea angajatilor "cu risc" (medical) si, in functie de starea lor de sanatate, acordarea de asistenta, care poate varia de la consultatii oferite de specialisti, pana la ghidarea acestora catre ingrijirea sau tratamentul corespunzator, cu monitorizarea progreselor.
  • Optimizarea sanatatii si a bunastarii (wellbeing) - Angajatii clientilor ALLIANZ pot beneficia, prin intermediul unor instrumente digitale, de informatii relevante de sanatate si wellbeing, precum si de sprijin in stabilirea propriilor obiective de sanatate/wellbeing, dar si de posibilitatea de a initia provocari de fitness la nivelul intregii echipe.
"Am vrut sa adoptam o abordare mai proactiva, mai holistica, bazata pe date privind asistenta medicala, pentru a le oferi clientilor grupului nostru un mod mai inteligent si mai eficient de a-si ingriji personalul. O forta de munca sanatoasa fizic si psihic este o prioritate pentru majoritatea organizatiilor, iar nevoia de instrumente digitale de asistenta pentru bunastare si sanatate mentala nu a fost niciodata mai evidenta decat in timpul actualei pandemii COVID-19", arata Thomas DUVERNOY.

Programul pilot le-a oferit celor 27.000 de utilizatori acces la o serie de servicii medicale si screening-uri, acestea fiind gestionate de medicii si asistentele ALLIANZ Care din Roma, Nairobi si Panama, rezultatele acestor screening-uri fiind comparate cu tiparul fiecarei regiuni, cu posibilitatea de a genera recomandari din partea specialistilor. Rezultatele programului pilot au fost foarte interesante, mai arata sursa citata. Astfel, dintre cei 27.000 de participanti, un numar semnificativ a raportat ca, inainte de participarea la acest program, nu se gandea ca ar putea sa se confrunte cu anumite probleme de sanatate.

"Cei mai multi dintre noi nu ar lua in calcul un screening decat in conditia in care s-ar simti rau. Adevarul este ca, de cele mai multe ori, multi factori de risc in debutul bolii nu sunt detectati. Medicina preventiva e esentiala in combaterea aparitiei sau a dezvoltarii ulterioare a afectiunilor. La randul sau, stilul de viata joaca un rol urias in profilul nostru general de sanatate. Acesta este motivul pentru care programul Olive combina cele trei componente cheie intr-un singur pachet", concluzioneaza Thomas DUVERNOY.

268 accesari
Sondaj

Cat de des te enervezi atunci cand esti la volan?

- Aproape de fiecare data cand circul cu masina
- Din cand in cand, in functie de conditiile de trafic
- Destul de rar
- Nu ma enervez niciodata cand conduc


PROMO