ASIGURARI "SEXY"? - Opinii - Asigurari - Totul despre asigurari - Piata asigurarilor din Romania...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 ASF 
 Asiguratori 
 Brokeri 
 Date financiare 
 Organizatii 
 Va recomandam 
 Cariere 
 Job 
 PAD-PAID 
 Opinii 
 Dezbateri 



Bucuresti
11
1 EUR = 4.6590 RON
1 USD = 4.1340 RON










RFI

Opinii

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

ASIGURARI "SEXY"?


"Una dintre teoriile mele este ca industria de asigurari a fost slaba, chiar foarte, foarte slaba - la a comunica ceea ce face, cum face si la cum pot oferi asigurarilevaloare adaugata consumatorilor si afacerilor. Am fost cei mai slabi comunicatori si lobbisti din sectorul financiar."

Sunt vorbele lui Stephen CATLIN, fondator si ex-CEO al Catlin Group, Membru al IIS Hall of Fame. Un fel de guru al asigurarilor - varianta globala insa. Citatul apare in autobiografia sa, publicata anul trecut, pe care am avut privilegiul sa o primesc de curand, cu autograful autorului. Stephen a inceput ca simplu functionar la Lloyd's si s-a semi-pensionat dupa ce a vandut compania ce-i purta numele catre grupul XL pentru nu mai putin de 4.2 miliarde USD.

Dupa sute de conferinte de asigurari, servicii financiare si cate si mai cate derulate de-a lungul a 15 ani, inca ascult si intervin cu placere in discutiile privind impactul asigurarilor in viata de zi cu zi a oamenilor si perceptia pe care o au.

Daca pe plaiurile mioritice situatia e relativ "clara", in lumea larga lucrurile stau putin diferit. In sensul in care, la nivel global, exista doua mari "scoli de gandire": una realista, care spune ca asigurarile nu sunt si nici nu vor fi produse iubite, adorate si dorite de un public care nu le intelege si nu le apreciaza (pentru cateva motive destul de clare), si o a doua scoala, sa ii zicem progresista, care spune ca aceasta industrie trebuie sa se schimbe fundamental. Daca vrea sa supravietuiasca in forma actuala. Si sa devina... SEXY.

Termenul a fost folosit de mai multi supraveghetori din Europa in cadrul reuniunilor de specialitate, desi parca l-am auzit si in Romania la cateva conferinte. Iar lumea nu se joaca cand vine vorba de asemenea afirmatii. Dezbaterea este chiar acum in plina desfasurare si, desi unui neinitiat i s-ar putea parea mult mai interesanta o discutie despre pretul RCA, esenta povestii este cheia viitorului. Pe scurt: acceptam faptul ca oferim ceva ce nu place nimanui, decat cand ajunge sa o pateasca (si cand oricum nu e foarte incantat de situatie, de moment si de posibilul deznodamant) sau incercam sa cream noi produse, produse pe care oamenii sa le cumpere cu placere. Si sa le aprecieze cu adevarat.

Orice ne va rezerva viitorul, plec de la premisa ca nu am apreciat niciodata un produs sau serviciu la adevarata sa valoare decat atunci cand am avut nevoie de el. Si numai cand totul a functionat perfect, in ciuda asteptarilor. Poate ca asa este si cu asigurarile.

Probabil ca, pe masura ce industria se va transforma si se va apropia de cerintele consumatorilor de astazi si nu de ieri (sic!), domeniul va fi, pe buna dreptate, ceva mai apreciat. Mai ales ca "Increasing success by lowering expectations" a fost mereu o strategie castigatoare. Iar asigurarile, sexy sau nu, trebuie sa se apropie de oameni si sa le ofere ceea ce le trebuie.

Alexandru CIUNCAN
executiv@appa-asigurari.ro

P.S.: In mod total subiectiv, ma angajez sa acord exemplarul cu autograf al cartii lui Stephen CATLIN autorului celei mai bune proiectii despre cum vor arata asigurarile, ca si produse si industrie, in Romania anului de gratie 2025! Folositi cu incredere adresa executiv@appa-asigurari.ro!


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (ASIGURARI "SEXY"?).




Share |


CITITI PE ACEEASI TEMA:
Speranta moare ultima
Invazia dinozaurilor. RCA la minut, cu de toate...
In ce tehnologii vor investi maine asiguratorii romani?
TITANICUL DIN ASIGURARI
Cum asiguram Lumina?
1984?
KODAK Asigurare-Reasigurare
Asigurari "la cerere". Cum arata viitorul?

Autor: Alexandru CIUNCAN | Publicat pe 04.07.2018 | 1374 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:






PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM