1asig.ro

ASIROM introduce un serviciu de asistenta medicala online si telefonica

5 min. / 1.540 cuvinte
ASIROM VIG aduce pe piata de asigurari din Romania un serviciu de hotline medical. Acest nou beneficiu poate fi atasat la asigurarea de sanatate corporate si inseamna, pe scurt, asistenta medicala online si telefonica, usor accesibila de oriunde si oricand pentru toti asiguratii care au acest serviciu.

PROMO


Hotline-ul medical vine in ajutorul celor care au nevoie de sfatul unui medic sau specialist.

Hotline-ul medical este oferit prin intermediul unui parteneriat cu Telios, jucator de pe piata telemedicinii din Romania, si se gaseste exclusiv la ASIROM. Pentru accesarea serviciilor, asiguratii au la dispozitie doua modalitati: online sau telefonic. Pasii sunt simpli: se inregistreaza, spun ce problema medicala au si sunt pusi in legatura cu un medic sau specialist (in functie de nevoia pe care o au), primesc sfatul de care au nevoie si pot ramane in contact cu specialistul.

In cazul accesarii telefonice, se va intra in legatura cu un medic si se pot accesa 2 specialitati medicale: medicina generala si pediatrie. Pentru cei care acceseaza serviciul online, sunt disponibile 13 specialitati medicale, disponibile non-stop: medicina generala, pediatrie, cardiologie, stomatologie, ginecologie, dermatologie, kinetoterapie, psihiatrie, psihiatrie pediatrica, farmacie, fitness, nutritie si psihologie.

"Hotline-ul medical este o inovatie pe piata asigurarilor din Romania si reprezinta un pas important pe care il facem pentru asiguratii nostri, mai ales in contextul in care ne aflam. ASIROM isi va sprijini clientii corporate care activeaza in industria de retail pe toata aceasta perioada oferindu-le serviciul de Hotline Medical. Ei se expun constant riscurilor mergand la munca pentru binele comunitatii si astfel vor putea beneficia rapid de indrumari medicale.

Serviciul de Hotline Medical va oferi acces la informatii si sfaturi medicale sau de specialitate, simplu, rapid si sigur, atat de util in vremurile acestea", a declarat Cristian IONESCU (foto), Presedinte al Directoratului ASIROM VIG.

"In toate discutiile cu echipa ASIROM, am inteles ca le pasa cu adevarat de bunastarea clientilor lor. De aceea, suntem incantati ca au ales Telios ca partener si ca asiguratii ASIROM vor avea acces acum la hotline-ul medical furnizat de catre echipa noastra. Acum este mai important ca oricand ca oamenii sa aiba grija de sanatatea lor si a celor dragi", spune Philip CHOBAN, CEO Telios Care.

Noul beneficiu poate fi adaugat cu usurinta politelor de sanatate corporate si se va dovedi extrem de util, mai ales in contextul actual, in care este preferabil sa se evite spatiile publice si sa se stea acasa. Astfel asiguratii corporate beneficiaza de indrumare medicala fara efort, rapid si fara sa-si riste sanatatea. Mai mult decat atat, Telios ofera si serviciul de "Second Opinion", pentru care colaboreaza cu compania de telemedicina eDocAmerica din Statele Unite. Si in aceasta situatie se ofera monitorizarea pacientului pana la obtinerea rezultatului final.

In plus, un studiu efectuat de Telios* arata ca 70% dintre vizitele medicale pot fi rezolvate prin hotline medical. Astfel ca asiguratii ASIROM VIG vor putea evita contactul uman in aceasta perioada si, in acelasi timp, vor primi asistenta sau sfaturile medicale de care au nevoie. Asta in contextul in care (in afara pandemiei cu coronavirus) 85% dintre romani amana vizita la medic, motivele principale fiind timpul prea mare petrecut in salile de asteptare, costul prea mare sau speranta ca problema se va rezolva de la sine, arata acelasi studiu.

Mai multe informatii despre asigurarea de sanatate corporate sunt disponibile aici.

* Studiul a avut ca obiect accesul romanilor la asistenta medicala si s-a desfasurat pe un esantion de 10.000 de persoane, din cele mai mari 8 orase din Romania, pe durata unui an, intre 1 septembrie 2018 si 31 august 2019.

CITITI PE ACEEASI TEMA:
ASIROM recomanda folosirea online a serviciilor sale

844 accesari