Adrian MARIN: Piata se schimba datorita tehnologizarii, modificarilor legislative si comportamentului clientului - Asigurari - Asigurari - Totul despre asigurari - Piata asigurarilor din Romania - 1asig.ro

Adrian MARIN: Piata se schimba datorita tehnologizarii, modificarilor legislative si comportamentului clientului - Asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
26
1 EUR = 4.6569 RON
1 USD = 4.0889 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Adrian MARIN: Piata se schimba datorita tehnologizarii, modificarilor legislative si comportamentului clientului


Piata se schimba datorita tehnologizarii/ digitalizarii, a modificarilor legislative, dar mai ales datorita comportamentului clientului, care are asteptari din ce in ce mai mari, a declarat Adrian MARIN, Presedintele UNSAR, in cadrul Conferintei Anuale a Asiguratorilor "Provocarea Viitorului: O Romanie Asigurata".

Conform acestuia, clientii vor simplitate in produse, in ofertare, in timpul de raspuns. "Industria asigurarilor isi schimba modelul de business si se orienteaza spre inovatie si asteptarile clientului", a spus Presedintele UNSAR.

Adrian MARIN sustine ca piata de asigurari din Romania are potential de dezvoltare sustenabila.

"Piata de asigurari a trecut prin provocari legislative si operationale - precum Solvency II, falimentele ASTRA si CARPATICA, implementarea modificarilor legislative pe RCA - si vor veni noi directive europene - GDPR si IDD, cu efecte asupra tuturor liniilor de business", a aratat acesta.

Presedintele UNSAR sustine ca educarea populatiei in spiritul responsabilizarii individuale trebuie sa fie un deziderat major pentru toti actorii implicati.

"UNSAR se concentreaza pe dialog pentru consolidarea industriei, precum si pentru o protectie cat mai mare a clientilor", a mai spus Adrian MARIN.

El a prezentat si obiectivele Uniunii pana la finalul anului 2018.

Astfel, obiective reputationale se refera la: dezvoltarea canalelor de comunicare UNSAR Asiguropedia; Facebook); programe de educatie financiara; programe de siguranta rutiera; evenimente marca UNSAR.

Obiective operationale ale Uniunii sunt impartite pe 3 segmente de asigurari:
  • Auto: definitivarea draft-ului Ordinului comun privind baremul traumatologic; sustinerea drepturilor si intereselor consumatorului prin propuneri de imbunatatire a actualului cadru legislativ; cresterea sigurantei in trafic. Actiuni de siguranta rutiera; masuri de combatere a fraudelor in asigurari.
  • Life&Health: dezvoltarea pietei asigurarilor de viata si sanatate, cu accent pe extinderea catre spitalele publice; cresterea constientizarii nevoii de responsabilizare individuala si securitatea financiara a familiei si propuneri de masuri pentru stimulare fiscala.
  • P&C: pregatirea industriei de asigurari si a populatiei pentru administrarea unor evenimente catastrofale; armonizarea procedurilor de despagubire PAD vs. asigurarile facultative de locuinte (program "Prometheus"); cresterea nivelului de incredere in industrie si a gradului de penetrare a asigurarilor: de locuinte (obligatorii si facultative) si in domeniul agricol (responsabilizarea individuala a fermierilor; subventionarea primei).


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Adrian MARIN: Piata se schimba datorita tehnologizarii, modificarilor legislative si comportamentului clientului).

Noutati 1asig.ro
» Mergi la cumparaturi in weekend? Ia si brosura FII TREAZ LA VOLAN!
» RENOMIA a sarbatorit 25 de ani de activitate!
» Sondaj 1asig.ro: Prin ce metoda prefera consumatorii sa comunice cu asiguratorii si brokerii?
» Zeci de gospodarii din judetul Suceava au fost inundate
» Asculta spotul radio al campaniei FII TREAZ LA VOLAN!
» Ce mentori au fost alesi pentru Programul de Mentorat lansat de PRBAR Academy si ISF?
» MediHelp International lanseaza o campanie privind asigurarile de sanatate
» Tragedie in Italia: Un pod rutier s-a prabusit in apropiere de Genova. Un roman a decedat, iar altul este ranit grav
» INFOGRAFIC: Fii #treazlavolan in mini-vacanta de 15 august! 9 recomandari pentru a fi in siguranta la volan!
» EUROINS Romania: Profit brut de circa 26 milioane lei in S1 2018




Share |


Autor: Andreea RADU | Publicat pe 07.12.2017 | 1277 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM