BRD Pensii/BRD Asigurari de Viata - Analist Risc - Job - Asigurari - Totul despre...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 ASF 
 Asiguratori 
 Brokeri 
 Date financiare 
 Organizatii 
 Va recomandam 
 Cariere 
 Job 
 PAD-PAID 
 Opinii 
 Dezbateri 


Bucuresti
23
1 EUR = 4.5600 RON
1 USD = 4.0774 RON
















RFI

Job

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

BRD Pensii/BRD Asigurari de Viata - Analist Risc


BRD Pensii/BRD Asigurari de Viata recruteaza:

Analist Risc

Responsabilitati principale:
- Identificare, evaluare si monitorizare riscuri;
- Contribuie la revizuirea sistemului de managementul riscului, a limitelor de risc si a metodologiei de masurare a expunerii la risc;
- Contribuie la identificarea si evaluarea permanenta a riscurilor care ar putea impacta obiectivele companiei, luand in considerare factori interni si externi, incluzand cel putin urmatoarele riscuri: riscul operational, riscul de conformitate, riscul de piata, riscul de credit, riscul de lichiditate, riscul de concentrare, riscul reputational, riscul actuarial;
- Calcul teste de stres si indicatori de risc pentru fondurile de pensii, verificare comformitate cu limitele de risc stabilite;
- Contribuie la definirea si monitorizarea indicatorilor de risc si conformitate cu limitele de risc;
- Contribuie la propuneri si monitorizare a masurilor de diminuarea a riscurilor, atunci cand este necesar;
- Monitorizare permanenta a expunerii la riscuri a companiei si a Fondurilor de pensii private, cat si a indicatorilor de risc;
- Pregateste rapoarte catre Directorul de managementul riscului cu analiza desfasurata si monitorizarea expunerii la riscuri a companiei si fondurilor de pensii private;
- Realizeaza controale de nivel 1 alocate functiei;
- Participa la urmarirea si monitorizarea planurilor de actiune rezultate in urma cartografierii riscurilor;
- Participa la implementarea, testarea si revizuirea documentatiei Planului de Continuitate a Activitatii;
- Urmarirea indeplinirii de catre administrator a recomandarilor si solicitarilor formulate de auditul intern si extern si de catre ASF referitoare la activitatea de managementul riscului pentru administrator si fondurile de pensii;
- Arhiveaza si pastreaza documentatia emisa in cadrul departamentului de managementul riscului;
- Alte atributii conform prevederilor legislatiei in vigoare si solicitarilor superiorului ierarhic;
- Raportare si proceduri;
- Contribuie la elaborarea in termen a rapoartelor specific, catre autoritati si catre SOGECAP;
- Contribuie la pregatirea rapoartelor semestriale de risc catre ASF;
- Contribuie la pregatirea rapoartelor de analiza a riscurilor investitionale, raportului riscurilor operationale IT, rapoartelor cu indicatorii de risc si orice alte rapoarte emise de catre departamentul de risc management;
- Asigura suport in pregatirea rapoartelor catre conducerea companiei, referitoare la profilul de risc, evolutia riscurilor si depasirea limitelor de toleranta acceptate;
- Pregatirea documentelor suport si a minutelor Comitetelor de Managementul Riscului;  
- Contribuie la elaborarea altor rapoarte conform prevederilor legislatiei in vigoare sau solicitarilor superiorului ierarhic;
- Cultura riscului;
- Contribuie la promovarea comportamentelor care conduc la un management al riscului mai eficient in companie, conform bunelor practici ale grupului;
- Promoveaza constientizarea riscurilor de catre toti angajatii;
- Disemineaza informatii referitoare la cultura riscului.

Cunostinte si experienta

Cunostinte:
- Studii superioare de master sau echivalent in finante sau actuariat;
- Cunostinte despre investitii si piete de capital;
- Cunoasterea legislatiei in vigoare din domeniul pensiilor private;
- Analiza si interpretarea datelor/ evaluarea informatiilor;
- Aptitudini analitice si atentie la detalii;
- Buna cunoastere a limbii engleze;
- Bune cunostinte de Excel si de preferat VBA si Access.

Competente:
- Bune abilitati de comunicare;
- Adaptabilitate si reactivitate;
- Spirit de echipa;
- Rezistenta la stres;
- Transparenta si abilitatea de a documenta analizele desfasurate.

Experienta:
- Minim 3 ani experienta in domeniul administrare pensii private, asigurari sau piete de capital.

Oferta:
- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist;
- Tip de contract: Contract pe perioada nedeterminata.

Aplicatiile pot fi transmise la urmatoarele adrese: Elena.rusu@brd.ro sau florina.cursaru@brd.ro.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (BRD Pensii/BRD Asigurari de Viata - Analist Risc).




Share |





TOP Stiri


Arhiva



PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM