1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Bilete de avion rezervate cu ajutorul Inteligentei Artificiale

Clientii companiei aeriene KLM pot rezerva un bilet prin intermediul Messenger cu ajutorul Inteligentei Artificiale (AI). Noul serviciu bot se numeste BlueBot (BB) ajuta clientii pe Messenger, intr-un mod conversational, sa rezerve un bilet.

Cu acest tip de inteligenta artificiala clientii pot rezerva cu usurinta un bilet fara interventia unui agent KLM.

BB "invata" pe cont propriu si are propria sa personalitate: utila, prietenoasa, profesionala si exigenta. Isi gaseste pozitia in inteligenta artificiala conectata cu tehnologia KLM. Rolul lui este de a face rezervarea unui bilet mai rapida si mai simpla decat online, fara sa fie nevoie de discutii cu reprezentantii unui call center.

Blue Bot este sustinut de 250 de "colegi de serviciu" umani. Ori de cate ori nu poate sa-i ajute pe clienti, ii va indruma catre unul dintre colegii sai. BB va fi in curand capabil sa ofere mai multe servicii si sa fie compatibil cu diferite canale digitale, inclusiv voce.

"KLM este bine cunoscut pentru abordarea sa personala. In social media oferim servicii 24/7 prin echipa noastra de 250 de agenti, care gestioneaza mai mult de 16.000 de cazuri pe saptamana. Volumele vor continua sa creasca. In acelasi timp, clientii au nevoie de un raspuns rapid. Prin urmare, experimentam inteligenta artificiala pentru a-i sprijini pe agentii nostri in a oferi un raspuns personal, prompt si corect. Cu BB, KLM face urmatorul pas in strategia sa de social media, oferind servicii personale prin tehnologie, sustinute de agenti umani atunci cand este nevoie ", a declarat Pieter GROENEVELD, Vicepresedinte Digital Air France KLM

Tehnologia din spatele Blue Bot

BB utilizeaza invatarea automata a platformei API.ai pentru a intelege ceea ce spun clientii si pentru a raspunde intr-un mod relevant. BB a fost conectat la API-urile KLM pentru a oferi cea mai potrivita oferta de zboruri si la sistemul CRM Salesforce al companiei KLM, astfel incat agentii umani sa poata raspunda in cazurile in care BB nu poate.

KLM a precizat ca primeste intrebari pe subiecte numeroase pe Messenger. Pentru a se asigura ca BB gestioneaza doar intrebarile legate de rezervare, a fost dezvoltata o retea neurala in-house, care determina natura intrebarii. Aceasta retea ii directioneaza pe utilizatori catre BB daca se refera la o rezervare sau la un agent uman daca se refera la un alt subiect.

KLM are peste 25 de milioane de fani si urmaritori pe diverse platforme sociale. Prin aceste canale, KLM primeste peste 100.000 de mentiuni in fiecare saptamana, din care 16.000 sunt intrebari sau comentarii. Acestora le raspund in mod personal peste 250 de agenti care formeaza cea mai mare echipa dedicata social media din lume. Pe WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, WeChat si KakaoTalk, KLM ofera clientilor sai un ghiseu unic non-stop in noua limbi: olandeza, engleza, germana, spaniola, portugheza, franceza, chineza, japoneza si coreeana. In timpul orelor de program, KLM ofera si servicii in limba italiana.

Dezvoltarea tehnologica influenteaza activitatea multor industrii, printre care si cea de asigurari. Despre dezvoltarea InsurTech, impactul digitalizarii asupra vanzarilor si gestionarii daunelor, dar si despre riscurile cibernetice se va discuta si la conferinta "IIF: Insurance in the DIGITAL World". Evenimentul va avea loc pe 14 noiembrie, la Hotelul Bristol, Viena, Austria.

Gasiti aici mai multe detalii despre agenda evenimentului, vorbitori si termenii de participare.