1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Campania "Octombrie: Luna Asigurarilor de Locuinte" continua!

Riscul producerii pagubelor in urma unor evenimente precum inundatii, cutremure, incendii sau furtul din locuinta nu poate fi niciodata complet eliminat. Astfel, toate eforturile de prevenire a unor astfel de evenimente ar trebui dublate si de masuri de protectie financiara, care pot deveni o reala salvare in cazul unei pagube. Campania "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte" vizeaza cresterea gradului de informare a romanilor cu privire la protectia financiara pe care le-o ofera incheierea unei asigurari obligatorii sau facultative pentru casa lor.

"Caracteristica de proiect national menit sa contribuie la cresterea gradului de constientizare a necesitatii de asigurare a locuintei a fost, si de aceasta data, principalul motiv care ne-a determinat sa sprijinim in mod direct acest demers la nivel de companie, in paralel cu implicarea individuala a membrilor conducerii executive in cadrul Asociatiei pentru Promovarea Asigurarilor (APPA)", a declarat Radu MANOLIU, Director General Adjunct, CREDIT EUROPE Asigurari - companie care sustine proiectul in calitate de Partener. "Am completat, astfel, sprijinul indirect rezultat din calitatea de actionar fondator al Pool-ului de Asigurare Impotriva Dezastrelor Naturale (PAID) si membru asociat al Uniunii Nationale a Societatilor de Asigurare din Romania (UNSAR), in scopul asigurarii fondurilor necesare pentru o promovare cat mai eficienta a conceptului de asigurare a locuintei si a beneficiilor corespunzatoare."

"Cred, de altfel, ca impactul actualei campanii va fi mai puternic decat cel obtinut anul trecut, atat ca urmare a distribuirii unui numar mai mare de brosuri, in mai multe locuri, si a accentuarii actiunilor de promovare alternativa, inclusiv prin intermediul retelelor de socializare, cat si ca o consecinta a modului direct de abordare, care razbate, chiar de la inceput, din indemnul 'Asigura-ti locuinta!'", a adaugat Radu MANOLIU.

Pe intreaga durata a lunii octombrie, brosuri informative gratuite continua sa fie distribuite, prin intermediul Partenerilor si ai promoterilor specializati, in principalele centre comerciale si intersectii din Bucuresti si din marile orase ale tarii. In total, 500.000 de materiale continand informatii despre asigurarile de locuinte, obligatorii si facultative, vor ajunge la publicul larg.

"Faptul ca brosura va ajunge la cel putin jumatate de milion de oameni care ar putea avea nevoie de informatii specifice, de baza sau suplimentare, este imbucurator; faptul ca mesajul campaniei va ajunge, insa, la mult mai multi oameni, prin intermediul posturilor radio si TV, presei online si retelelor de socializare este si mai imbucurator. Consider, in acest sens, ca noul mod de abordare este mai mult decat potrivit pentru stimularea dezbaterilor publice sau private, putand contribui la o redesteptare a interesului populatiei fata de subiectul asigurarilor de locuinte. Campania va fi, insa, cu adevarat benefica daca aceasta asteptata redesteptare se va concretiza intr-o imbunatatire a perceptiei populatiei fata de utilitatea asigurarilor de locuinte, axata pe dorinta de pastrare a actualului nivel de trai si/sau constientizarea responsabilitatii specifice fata de potentialii membri ai familiei", a subliniat Directorul General Adjunct al CREDIT EUROPE Asigurari.

"Inchei cu exprimarea convingerii ca un astfel de deziderat nu poate fi obtinut decat prin dedicarea persoanelor implicate in promovarea campaniei, intr-o asemenea masura incat cel mai cunoscut mesaj al lunii octombrie 2014 sa fie 'Sustin Luna Asigurarilor de Locuinta!'", a completat Radu MANOLIU.

Iti iei toate masurile de securitate pentru protectia casei tale?

Campania "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte" continua in aceasta perioada cu un concurs-sondaj in cadrul caruia utilizatorii sunt invitati sa raspunda la un set de intrebari privind gradul actual de protectie al locuintei lor.

Pe baza raspunsurilor, va fi realizat un "profil" al casei fiecarui participant la sondaj, pe care acesta poate alege sa-l "share-uiasca" pe propria pagina de Facebook, pentru a se inscrie in concurs, putand castiga, prin tragere la sorti, o Trusa de supravietuire in caz de cutremur.

Mai multe detalii despre campanie sunt disponibile pe www.asigurarealocuintelor.ro, precum si pe pagina de Facebook www.facebook.com/AsiguraTe.