Campania RCA 2004 - Tendinte - Asigurari - Totul despre asigurari - Piata asigurarilor din...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Ghid Asig 
 Dictionar 
 Lex 
 Tendinte 
 Timp liber 



Bucuresti
22
1 EUR = 4.6663 RON
1 USD = 4.0420 RON










RFI

Tendinte

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Campania RCA 2004


Cu o saptamana in urma, Consiliul CSA a finalizat, rand pe rand, autorizarea tuturor societatilor de asigurare care au depus cerere pentru a practica, in 2004, asigurarea obligatorie de raspundere civila a autovehiculelor (RCA).
Lista companiilor autorizate pentru RCA 2004.
Click aici!

In acelasi timp, CSA a anuntat ca va inaspri masurile de sanctionare si a tinut sa atraga atentia cu privire la nivelul cheltuielilor de achizitie aferente incheierii asigurarilor obligatorii RCA 2004, precum si cu privire la facilitatile acordate clientilor, sub forma de asigurari facultative.

Si, daca in 2002 s-au incasat peste 75 mil. euro din acest tip de asigurare, pentru anul acesta specialistii apreciaza ca incasarile vor depasi 100 mil. euro si previzioneaza, pentru 2004, 120-150 mil. euro.

Concluzia? Batalia e mai apriga, iar pentru ca legea nu mai permite reduceri, cu exceptia celor prevazute in norme, firmele de asigurari au gasit solutii pentru a-si atrage clientii: loterii instant de tipul "razuiti aici!" si concursuri cu premii.

Ca noutate, anul acesta si brokerii acorda o atentie sporita campaniei RCA, lucru certificat de reclama unuia dintre acestia, aparuta intr-un cotidian: "Intrebati cat va costa, pregatiti banii si... venim noi la dumneavoastra!".

Pentru cei care nu s-au decis inca unde sa-si incheie polita RCA, prezentam in continuare campaniile de promovare ale societatilor de asigurare autorizate (in ordine alfabetica):

AGRAS

"Concediul platit tot anul... si iei si Megane-ul" este sloganul sub care se desfasoara loteria publicitara RCA 2004 a societatii de asigurare AGRAS.
In cadrul acestei loterii se vor acorda castigatorilor tragerii la sorti un Renault Megane II (12.409 Euro), inscriptionat cu sigla AGRAS Grupul Wiener St?dtische si 500 euro brut/luna timp de 12 luni, platibili in moneda nationala la cursul comunicat de BNR in preziua efectuarii platii.
Perioada de desfasurare a concursului este 15 decembrie 2003 - 31 ianuarie 2004.
Tragerea la sorti va avea loc in data de 24 martie 2004, la sediul central al companiei AGRAS, unde se vor lua in considerare toate politele, incheiate pana la data de 31 ianuarie 2004.

ALLIANZ-TIRIAC Asigurari

Dupa ce a anuntat schimbarea strategiei in ceea ce priveste piata RCA, ALLIANZ-TIRIAC ofera in campania promotionala RCA 2004, "Cucereste galaxia premiilor Allianz-Tiriac", premii in valoare totala de 186.000 euro.
Fiecare asigurat persoana fizica va primi, la incheierea politei, un card. Astfel 1.200 premii a cate 5 mil. lei vor fi "razuite" de catre asiguratii din intreaga tara. In plus, toate politele RCA participa la tragerea la sorti din 1 martie 2004 pentru un super FORD GALAXY.

ARDAF

Continuand strategia aplicata in anii trecuti, ARDAF ofera clientilor sai, in campania RCA 2004, facilitati valabile pe parcursul intregului an:
- reducere de 10% la polita CAMINUL, (care contine reduceri la CASCO (10%), Asigurarea locuintei (60%) si GRATUIT Asigurarea de Accidente a Membrilor Familiei si Asigurarea de Raspundere Civila), asigurarea de asistenta medicala in strainatate si asigurarea individuala de accidente.
Pentru cei care incheie asigurarea pana la 31 ianuarie 2004, ARDAF ofera si 20 de autoturisme DAEWOO MATIZ. Acestea se vor acorda prin tragerea la sorti din 27 februarie 2004, tragere la sorti conditionata de raspunsul la intrebarea de pe declaratia de asigurare: Care este simbolul ARDAF?

ASIRAG

Compania pitesteana, ASIRAG, a demarat anul acesta campania de promovare a produsului de asigurare RCA 2004 prin organizarea la nivel national a unei tombole cu premii provenind de la principalii actionari.
Premiile constau in:
- un autoturism Dacia Solenza in valoare de 7.000 EUR de la AUTOMOBILE DACIA - RENAULT;
- un set mobilier in valoare de 2.500 EUR de la ALPROM;
- o excursie pentru doua persoane intr-o statiune montana din tara, in valoare de 1.250 EUR, de la Grupul Industrial de Componente.
La acest concurs participa toate politele RCA incheiate in perioada 15.12.2003-31.01.2004 la sucursalele, agentiile sau punctele de lucru ASIRAG din tara.

ASIROM

Castigatoare a premiului special "RCA 2003 - Cea mai bine vanduta polita de asigurari" si lider incontestabil al pietei RCA, ASIROM si-a lansat o solida campanie de promovare sub sloganul: "ASIROM RCA ESTE SANSA TA!"
Premiile puse in joc se ridica la o valoare de 14 mld. lei si constau in: 46 de autoturisme MATIZ, 93 de sejururi in GRECIA si alte cateva sute de premii speciale (televizoare, aspiratoare, filtre de cafea etc.)
Campania se desfasoara in perioada decembrie 2003 - 1 martie 2004. Extragerea computerizata a castigatorilor campaniei urmeaza a se face pe 31 martie 2004.

ASITRANS

La ASITRANS, fiecare asigurat RCA castiga ceva. Compania a pus in joc taloane razuibile cu premii instant: 100 litri de benzina - Marele Premiu, (pentru fiecare judet in care societatea are sucursale si agentii), numeroase premii constand in 40 l benzina, si o multime de... braduti odorizanti.

ASTRA

Persoanele care incheie asigurarea RCA 2004 la ASTRA vor putea primi 61 premii in valoare totala de 2,6 mld. lei. Compania va acorda zilnic, de luni pana vineri, timp de o luna, 3 premii a cate 10 mil. lei fiecare si, la finalul campaniei, Marele Premiu de 2 mld. lei. Rezultatele vor fi comunicate in fiecare zi pe un post TV si pe site-ul companiei www.astrasig.ro.
Campania publicitara are ca slogan: "Merita sa faci orice ca sa ai numar cu bafta" si se adreseaza tuturor posesorilor de autovehicule din Romania, persoane fizice sau juridice.

ATLASSIB

Compania sibiana, ATLASSIB are si ea pregatite o serie de surprize pentru asiguratii sai. Premiile puse in joc sunt urmatoarele:
PREMIUL I - Un autoturism Skoda Octavia
PREMIUL II - Doua autoturisme Dacia Solenza
PREMIUL III - 11 televizoare color
Mentiuni: 11 seturi (2 buc.) anvelope auto; 11 radiocasetofoane auto; 11 alarme auto.

INTERAMERICAN

Marele PREMIU pus in joc in campania RCA 2004 este un simpatic autoturism Citroen C2.
Celelalte premii constau in: o asigurare de viata in valoare de 1 mld. lei, 30 cupoane x 120 l carburant auto, 40 telefoane mobile si cartele preplatite CONNEX si 50 de cupoane in valoare de 55 euro pentru asigurari de locuinta.
Toti asiguratii mai primesc, la incheierea politei RCA, si un talon cu care se pot inscrie la tragerea la sorti.
In plus, pentru fiecare asigurare RCA incheiata, asiguratul primeste GRATUIT Asigurarea de Accidente a Soferului in valoare de 10 mil. lei si beneficiaza de reduceri la urmatoarele asigurari: 10% la asigurarea CASCO "Masina Ta" si 10% la asigurarea de locuinta "Casa Ta".

OMNIASIG

"Cu OMNIASIG mergi la castig!" este sloganul sub care societatea isi desfasoara campania pentru asigurarea obligatorie auto - RCA 2004.
Premiile puse in joc se ridica la 3 mld. lei (Marele Premiu - 1 mld. lei; 5 premii x 100 mil. lei; 10 premii x 50 mil. lei; 100 premii x 10 mil. lei), plus contravaloarea a 1.000 de asigurari obligatorii auto.

UNITA

Premiile oferite in promotia RCA 2004 a societatii Unita sunt: 3 automobile VW Passat Basis 1.9/100 CP TDI, 5 viteze, fiecare automobil dispunand de dotari standard.
In data de 15 Martie 2004 se va organiza o singura tragere la sorti la care vor participa toate seriile politelor de asigurare RCA, incheiate in perioada de desfasurare a promotiei. Tragerea la sorti va avea loc la sediul sucursalei Unita din Bucuresti. Toti castigatorii vor fi anuntati in cotidianul Adevarul, din 23 martie 2004, si prin posta.

Considerand ca cea mai buna reclama este plata rapida a despagubirilor, AGI Romania, ASIBAN, CECCAR-ROMAS si SAR Transilvania au ales sa nu apeleze la concursuri sau tombole, facandu-si doar publicitate in presa.

Primele cifre privind incasarile RCA 2004 vor putea fi estimate abia la sfarsitul trimestrului I al anului viitor cand vom putea vedea care dintre campanii a avut cel mai mare succes.

Pana atunci le dorim asiguratorilor incasari fabuloase, cheltuieli de achizitie reduse si daune... minuscule.

Sarbatori Fericite si un an 2004 plin de realizari!


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Campania RCA 2004).




Share |


Autor: | Publicat pe 23.12.2003 | 1614 vizualizari


TOP Stiri




PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM