1asig.ro

Care este reteaua de socializare pe care toti asiguratorii au inregistrat cresteri fata de anul trecut si cine conduce topul?

5 min. / 1.540 cuvinte
Publicatiile XPRIMM au lansat, incepand de anul trecut, o cercetare in cadrul careia a fost analizata activitatea din retelele de socializare a asiguratorilor de pe piata romaneasca.

PROMO


Dupa analizarea situatiei de pe Facebook si Instagram, astazi am ajuns la LinkedIN, reteaua de socializare dedicata zonei de business unde toate companiile de asigurare prezente au inregistrat cresteri ale numarului de followers fata de datele inregistrate in anul precedent.

La inceputul anului 2019, LinkedIN se pozitiona pe locul al cincilea din punctul de vedere al celor mai populare social media din tara noastra dupa numarul de utilizatori, aici fiind raportati, la momentul respectiv, 2,6 milioane de utilizatori inregistrati - conform datelor disponibile in mediul online, citate de manafu.ro si de zelist.ro. La fel ca in 2019, si in 2020 pare sa se afle in topul celor preferate de asiguratori cand vine vorba de prezenta online.

Astfel, dintre cele 28 de companii de asigurare incluse in analiza, 18 au o pagina locala de LinkedIN. O alta, NN Asigurari, opteaza pentru utilizarea paginii internationale a grupului, iar in alte doua cazuri - EXIM Asig si ASITO Kapital - vorbim de pagini de LinkedIN care exista, insa sunt marcate drept "unclaimed" (n.red. conform retelei de socializare, paginile "unclaimed" au fost create automat in momentul in care unul sau mai multi utilizatori au mentionat compania la experienta profesionala, insa pana in prezent acestea nu au fost preluate de un administrator din cadrul companiei respective). In mod similar cu situatia remarcata si pe Facebook, UNIQA si ERB Eurolife detin cate o singura pagina de companie. Astfel, numarul asiguratorilor cu prezenta pe LinkedIn este usor mai mare decat cel al companiilor care activeaza pe Facebook (16 la momentul realizarii analizei).

Cine conduce topul companiilor cu cei mai multi urmaritori pe LinkedIN?

La fel ca anul trecut, numarul "urmatorilor" de pe LinkedIn pentru companii este semnificativ mai redus comparativ cu cel al fanilor din reteaua Facebook. La data de 20 martie 2020, 7 asiguratori reusisera sa adune peste o mie de followers pe paginile lor, cu unul in plus fata de anul trecut.

Cu peste 10.600 de followers*, GROUPAMA Asigurari conduce topul companiilor, aceasta fiind urmata de UNIQA Asigurari, cu circa 7.100 de followers, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari (peste 4.600), OMNIASIG VIG (peste 3.500), ASIROM VIG (peste 3.300), GENERALI Romania (aproape 2.000 de followers) si SIGNAL IDUNA (1.051 de followers). De asemenea, GRAWE Romania se apropie, la randul sau, de 1.000 de followers.



Topul primelor 6 companii a ramas neschimbat fata de situatia din 2019, insa pozitia a 7-a a revenit, in acest an, companiei SIGNAL IDUNA, care a castigat 2 locuri fata de anul trecut.

Ca mentiune speciala, pagina UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania are peste 1.110 followers.

Cine a inregistrat cei mai multi urmaritori, intr-un an, pe LinkedIN?

Trei dintre companiile de asigurare au inregistrat o crestere de peste 1.000 de followers intre martie 2019 si martie 2020: GROUPAMA Asigurari (+1850), UNIQA Asigurari (+1830) si ALLIANZ-TIRIAC Asigurari (+1096 de followers).



In topul companiilor cu cele mai mari cresteri anuale au intrat, de asemenea, si ASIROM VIG (+765), respectiv OMNIASIG VIG (+604). 

Nota: Cercetarea a fost una de tip empiric, realizata de editorii XPRIMM Publications pe baza unor informatii disponibile online. Conturile utilizate in analiza au fost identificate fie prin link-urile de pe paginile oficiale ale companiilor, fie pe baza unor cautari pe site-urile de social media mentionate in analiza. In cazul in care anumite conturi de social media au fost identificate in mod eronat drept conturile oficiale, va rugam sa ne transmiteti o semnalare pe adresa media@xprimm.com.

*datele au fost colectate la data de 20 martie 2020

734 accesari