Companiile nipone dezvolta produse pentru turistii neasigurati - Stiri externe - Asigurari - Totul despre...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



1 EUR = 4.7340 RON
1 USD = 4.2803 RON










RFI

Stiri externe

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Companiile nipone dezvolta produse pentru turistii neasigurati


Anticipand fluxul de turisti care vor vizita Japonia in 2020, cu prilejul Jocurilor Olimpice si Paralimpice gazduite de Tokyo, companiile locale de asigurari concep produse noi, pentru a atrage turistii care le viziteaza tara, potrivit The Yomiuri Shimbun.

Niponii se confrunta cu un numar uriasi de turisti care calatoresc in Japonia fara a avea o asigurare de calatorie. Un studiu recent realizat de Agentia de Turism a Japoniei arata ca 30% dintre turisti nu au o asigurare de calatorie, in vreme ce 20% dintre spitalele care trateaza turisti straini au raportat multiple cazuri de facturi medicale neachitate.

Pentru a rezolva aceasta problema, guvernul nipon incearca, in parteneriat cu Tokio Marine si Sompo Japan, sa convinga turistii straini sa incheie asigurari de calatorie. Astfel, din cate se pare, companiile de asigurari impart flyere - atat in limba engleza, cat si in chineza -, in interiorul aeropoartelor si centrelor de informare si promovare turistica din Japonia, pentru a incuraja turistii straini sa incheie polite de calatorie.

In acelasi timp, arata sursa citata, companiile de asigurari incearca sa ofere protectie si partilor afectate de problemele provocate de lipsa de asigurare de calatorie in randul turistilor. Luna trecuta, Aioi Nissay Dowa Insurance a introdus un produs de asigurare pentru institutiile medicale, care acopera cheltuielile medicale neachitate de turistii straini. Asigurarea acopera atat taxele de spitalizare, cat si de ambulatoriu la un tarif de 43 de dolari (4.790 de yeni) de pacient, cu sume asigurate de pana la aproximativ 91.000 de dolari (10 milioane de yeni).

Mai multe produse de asigurare sunt disponibile si pentru casele private de oaspeti (n.r. "gaijin house"), tip de cazare folosit, de obicei, de turistii care stau in Japonia cel putin o luna. Astfel, cel mai nou produs de asigurare conceput de Sompo Japan Nipponkoa Insurance ofera sume asigurate de pana la 910.000 de dolari (100 de milioane de yeni), prima de asigurare fiind stabilita in functie de numarul de zile in care casa respectiva gazduieste turisti straini.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Companiile nipone dezvolta produse pentru turistii neasigurati).

Noutati 1asig.ro
» Visa colaboreaza cu companii de asigurari pentru digitalizarea platii despagubirilor
» PwC: Schimbarile climatice fac parte din cele mai mari riscuri pentru reasiguratori
» Aon: Pierderile anuale, la nivel global, pe segmentul cyber vor ajunge, pana in 2021, la 6 trilioane de dolari
» SUA: Tehnologie de predictie in timp real a inundatiilor, lansata, in premiera, la sfarsitul lunii septembrie
» RMS: Pierderile asigurate de pe urma uraganului Dorian ar putea fi de pana la 6,5 miliarde de dolari
» Aon a lansat o estimare in timp real a pierderilor provocate de uraganele din SUA si furtunile din Europa
» Marea Britanie: Un nou set de reguli pentru a garanta siguranta in trafic oferita de masinile autonome
» Primul program de asigurari parametrice din Camerun, lansat de AXA si Banca Mondiala
» Un incident cibernetic catastrofal ar putea provoca pierderi asigurate de aproximativ 24 mld. dolari
» Munich Re inaugureaza doua noi servicii de analiza de risc pentru incendii si uragane




Share |


Autor: Cristian SUCA | Publicat pe 16.05.2019 | 304 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM