1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Crestere de peste 9% a primelor brute subscrise in prima jumatate a anului pentru OMNIASIG VIG

OMNIASIG Vienna Insurance Group a raportat, in primele sase luni ale acestui an, o crestere de peste 9% a primelor brute subscrise fata de aceeasi perioada din 2017, conform datelor publicate de asigurator.

"In prima jumatate a anului, OMNIASIG si-a mentinut structura echilibrata a portofoliului (auto versus non-auto), cu scopul dezvoltarii sustenabile a business-ului companiei. Cresterile inregistrate pe principalele linii de asigurare subliniaza faptul ca strategia noastra de dezvoltare are sucess si aduce rezultatele asteptate. Urmarim atingerea performantei pe termen lung, dupa cum atesta si parteneriatul nostru cu Federatia Romana de Judo si Federatia Romana de Lupte, materializat prin campania noastra OMNIASIG pentru PERFORMANTA. Acelasi deziderat ne determina sa punem pe primul loc imbunatatirea permanenta a produselor si serviciilor pe care le oferim clientilor nostri", a declarat Mihai TECAU, Presedinte Directorat, OMNIASIG VIG.

Astfel, in primul semestru al acestui an, compania a inregistrat prime brute subscrise in valoare totala de peste 558 milioane lei, in crestere cu peste 9% comparativ cu perioada similara a anului anterior. Profitul net inregistrat in acest interval, conform standardelor de raportare IFRS in scop de consolidare, a fost de peste 13 milioane lei, in crestere fata de valoarea perioadei similare din 2017. Tot in crestere, cu peste 8%, a fost si volumul total al despagubirilor platite, respectiv de peste 306 milioane lei.

Segmentul Property (Clasa asigurarilor de incendiu si calamitati naturale) a crescut in prima jumatate a anului curent cu mai mult de 4% fata de acelasi interval din 2017.

In ceea ce priveste segmentul asigurarilor auto (CASCO si RCA), OMNIASIG a inregistrat, cumulat pe cele doua linii, prime brute subscrise de peste 388 milioane lei. Pe linia CASCO, primele brute subscrise au crescut cu peste 12% fata de acelasi interval din anul anterior, iar linia RCA a inregistrat o crestere de peste 4%. Evolutia pozitiva pe linia RCA a avut la baza o crestere a numarului de polite vandute, aspect corelat insa, in acelasi timp, si cu o scadere semnificativa, ca efect al evolutiilor din piata, precum si al modificarilor legislative de anul precedent, a primei medii la nivel de portofoliu, in comparatie cu aceeasi perioada din 2017.

Valoarea totala a despagubirilor platite, cumulat pe cele doua linii de asigurari auto, a fost de peste 278 milioane lei, cu peste 12% mai mult decat in primul semestru din 2017. Pe linia RCA, s-a inregistrat o crestere a ratei daunei, generata atat de scaderea primei medii, dar si de cresterea daunei medii.

Pe segmentul asigurarilor auto, OMNIASIG isi mentine in continuare politica de subscriere prudenta, ceea ce asigura structura echilibrata a portofoliului companiei.

Linia asigurarilor de sanatate a inregistrat in prima jumatate a anului o crestere puternica, in conformitate cu strategia de dezvoltare a companiei in aceasta directie, ajungand la o valoare de peste 5,5 milioane lei a primelor brute subscrise.

Numarul de reclamatii inregistrate unic per petent si per caz de catre OMNIASIG in primele sase luni ale anului 2018 a fost in cuantum de doar 277. Raportat la numarul politelor de asigurare emise de companie in primul semestru al anului curent si care nu au fost anulate, numarul de petitii inregistrate unic per petent si per caz reprezinta doar 0,043% din acestea.

Totodata, raportat la numarul de dosare de dauna avizate in primul semestru al anului 2018, numarul de reclamatii inregistrate unic per petent si per caz reprezinta doar 0,353% dintre acestea.

OMNIASIG evalueaza, incepand cu anul 2015, nivelul calitatii serviciilor oferite clientilor prin sistemul de masurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel international. Prin urmare, clientii care au avut un dosar de dauna la OMNIASIG sunt rugati sa evalueze experienta avuta si modalitatea de instrumentare a daunei, satisfactia asiguratului si calitatea serviciilor oferite fiind masurate intr-un sistem eficient, pe o scala de la 1 la 10. Rezultatul NPS la nivel general a fost in intervalul ianuarie - iunie 2018 de 85%, nivel similar cu cel inregistrat pe parcursul anului 2017.

OMNIASIG s-a aliniat, incepand cu data de 25 mai 2018 la prevederile Regulamentului GDPR, cu privire la protectia datelor cu caracter personal. In acest context, precum si in conformitate cu obiectivul strategic de dezvoltare prin digitalizare, compania a lansat recent o aplicatie online prin care clientii isi pot exprima usor si rapid consimtamintele cu privire la prelucrarea datelor personale, in vederea incheierii politelor. Aceasta aplicatie sustine obiectivul OMNIASIG de digitalizare si optimizare a tuturor proceselor operationale, precum si facilitarea accesului clientilor si partenerilor OMNIASIG la serviciile si produsele companiei.