1asig.ro
1asig.ro

Cum iti contactezi asiguratorul pe perioada crizei COVID-19?

5 min. / 1.540 cuvinte
Odata cu aparitia crizei provocate de raspandirea noului coronavirus (SARS-CoV-2), companiile locale de asigurari au luat o serie de masuri speciale, intr-un timp record, pentru protectia consumatorilor si a angajatilor. 1asig.ro va prezinta mai jos modalitatile prin care puteti contacta asiguratorii in aceasta perioada.

PROMO


In contextul in care numarul persoanelor diagnosticate cu COVID-19 este tot mai mare la nivel mondial, dar si in tara noastra, asiguratorii incurajeaza utilizarea modalitatilor digitale si online pentru incheierea sau rennoirea politelor si pentru constatarea si instrumentarea daunelor.

Astfel, conform informatiilor anuntate sau publicate pe site-uri, companiile de asigurari de pe piata locala pun la dispozitia consumatorilor urmatoarele metode de comunicare:

AEGON Romania

- E-mail: info@aegon.ro
- Telefon: 0264.224.224 (L-V, 09:00 - 17:00)
- Administrare asigurari si plata primelor: www.24aegon.ro
- Detalii: aegon.ro

ALLIANZ-TIRIAC Asigurari

- E-mail: info@allianztiriac.ro
- Telefon: 021.2019.100 (L-V, 08:00-20:00)
- Asigurari si plati online, dosare de dauna: allianzdirect.ro si allianztiriac.ro

ASIROM VIG

- Telefon: 021.95.99 (L-V 08:00 - 20:00, S-D 09:00 - 17:30)
- Recomanda platile online: asirom.ro/modalitati-de-plata
- Gestionare daune online: asirom.ro/daune-online
- Programari la medic online: docbook.ro

BCR Asigurari de Viata VIG

- E-mail: clienti@bcrasigviata.ro / daune.bcr@bcrasigviata.ro
- Telefon: 021.206.90.40 (L-V 09:00-17:30)
- Solicitari scrise pot fi trimise la sediul companiei din Bucuresti, sector 1, str. Rabat nr.21

BRD Asigurari de Viata

- E-mail: client.brdasigurarideviata@brd.ro
- Telefon: 021/ 408.29.49

CITY Insurance

- E-mail: office@cityinsurance.ro
- Telefon: 021.207.00.02 - daune RCA; 021.207.00.01 - daune non-RCA
- Aplicatie mobila pentru rezolvarea online a dosarelor de dauna RCA si CASCO: https://cityinsurance.ro/mobileapp

ERGO

- E-mail: office@ergo.rooperatiuni@ergo.rodaune@ergo.ro
- Daune CASCO, Asistenta rutiera - 0756.59.59.59
- Daune locuinta/bunuri, Asistenta la domiciliu - 021.659.59.59
- Asistenta medicala in strainatate, Asigurare medicala de urgenta - 021.400.80.00
- Alte tipuri de daune - 031.224.86.38
- Asigurari de viata si sanatate 031.224.86.00

EUROINS

- E-mail: office@euroins.ro
- Telefon: 031.9483 / 031.90.02 (L-V 8.00-20.00 iar S-D -10.00-18.00)
- Programari online pentru constatarea daunelor RCA si CASCO: programari.euroins.ro

EUROLIFE Asigurari Romania

- E-mail: asigurari@eurolife-asigurari.ro
- Telefon: 031.423.00.80
- Amana plata primelor si extinde perioada de gratie: eurolife-asigurari.ro/informare

GENERALI Romania

- E-mail: info.ro@generali.com
- Telefon: 0372.01.02.02
- Detalii vanzari si plati online, daune online: generali.ro

GOTHAER Asigurari Reasigurari

- E-mail: office@gothaer.ro
- Telefon: 021.2.000.000 (L-V 08.00 - 17.30)
- Asigurari si daune online, plati online: gothaer.ro
- Detalii: gothaer.ro/asigurari-si-ceva-plus/

GRAWE Romania

- E-mail: office@grawe.ro
- Telefon: 021.312.60.03
- Plata online a primelor de asigurare: grawe.ro/servicii/date-bancare/plata-online
- Avizarea daunelor se face prin completarea formularelor online disponibile pe site la sectiunile: Asigurari auto, Asigurari proprietati si Asigurari de viata de pe grawe.ro

GROUPAMA Asigurari

- E-mail: relatii.clienti@groupama.ro
- Telefon: 0374.110.110 (L-V 8:00 - 18:00)
- Detalii vanzari si plati online, daune online: groupama.ro/groupama-asigurari
- Compania a decis sa acopere, in mod exceptional, riscurile asociate virusului COVID-19.

METROPOLITAN Life

- E-mail: client@metropolitanlife.ro / pensii@metropolitanlife.ro
- Telefon: 021.208.41.00 (L-V 09:00 - 18:00)
- Informatii despre asigurarea ta folosind platforma e-Customer
- Informatii despre pensia ta Pilon II folosind aplicatia Pensia Ta

NN Asigurari de Viata

- E-mail:asigurari@nn.ro / pensii@nn.ro
- Telefon: 021.9464 (L-V 09:00-19:00)
- Detalii despre asigurare sau pensie: nndirect.ro/clients

OMNIASIG VIG

- Telefon: 021.9669 / +4 021.777.9669 - pentru apeluri efectuate din strainatate
- Verificare status dosar de dauna: 021.224.01.01 (L-V 09:00-17:30)
- Notificari daune online si alte informatii: omniasig.ro

PAID Romania

- E-mail: office@paidromania.ro
- Telefon: 021.9930/ 021.408.61.00 - sau alte numere?
- Detalii: paidromania.ro

SIGNAL IDUNA

- E-mail: clientservice@suportsanatate.ro (support client)/ rambursare@suportsanatate.ro (rambursari)
- Telefon: 021.9910 (24/7)
- Aplicatie mobila pentru administrare polite, programari, autorizari si rambursari: Signal Care Assistant
- Info si magazin online: signal-iduna.ro

UNIQA

- E-mail: info@uniqa.ro
- Telefon: 0374.400.400
- Notificare daune CASCO si de locuinta: daunerapide.uniqa.ro
- Plata online a politelor: uniqa.ro/plata-polite-asigurare

Amintim ca, in aceasta perioada in care cu totii suntem fortati sa ne adaptam, sa ne recalibram stilul de lucru si sa ne cautam resurse si instrumente care sa ne ajute sa ne pastram eficienta, XPRIMM a lansat rubrica "#StamAcasa, dar continuam", care include stiri si interviuri video realizate "de la distanta".

Mai mult decat orice insa, am vrea sa stim chiar de la voi cum se simte aceasta perioada, ce provocari intampinati, ce solutii aplicati si ce asteptari aveti de la perioada urmatoare. Asa ca va rugam sa ne scrieti oricand considerati ca aveti sa ne comunicati ceva ce isi are locul la rubrica "#StamAcasa, dar continuam" pe adresa media@xprimm.com.

CITITI PE ACEEASI TEMA:
In lupta cu Coronavirus, asiguratorii si brokerii iau masuri fara precedent pentru protectia angajatilor si consumatorilor
AEGON Romania a decis ca in perioada 16 - 31 martie sa functioneze in sistemul de munca de la domiciliu
ALLIANZ-TIRIAC ia masuri suplimentare in sprijinul clientilor in contextul raspandirii COVID-19
ASIROM recomanda folosirea online a serviciilor sale
CITY Insurance lanseaza o aplicatie pentru rezolvarea online a dosarelor de dauna RCA si CASCO
EUROINS Romania - masuri de preventie a contaminarii cu COVID-19
EUROLIFE Asigurari Romania amana plata primelor si extinde perioada de gratie
GENERALI Romania: Masuri de protectie si solutii tehnice implementate in contextul epidemiei COVID-19
GROUPAMA Asigurari a decis sa acopere, in mod exceptional, riscurile asociate virusului COVID-19
OMNIASIG implementeaza un plan pentru continuitatea activitatii in contextul pandemiei COVID-19
Un serviciu de tip service auto door to door a fost implementat de OMNIASIG pentru a limita deplasarea asiguratilor
Sediul Central UNIQA adopta lucrul de acasa
VIDEO: Work from home pentru angajati si proceduri de autoconstatare, printre masurile luate de PAID Romania in contextul COVID-19

3.141 accesari