1asig.ro

Cum s-a adaptat SAFETY Broker la noile provocari in contextul pandemiei COVID-19

5 min. / 1.540 cuvinte
In aceasta perioada marcata de pandemia COVID-19, principala preocupare a fost sa tinem aproape resursele cheie: angajatii, clientii si partenerii asiguratori, a declarat, pentru Publicatiile XPRIMM, Viorel VASILE, CEO, SAFETY Broker de Asigurare.

PROMO


"Una dintre principalele masuri pe care le-am luat a vizat comunicarea prin toate canalele de care dispunem cu clientii nostri: call center dedicat, e-mail, Facebook, Instagram, mutarea intalnirilor cu clientii in mediul online, newsletter, elaborarea unor ghiduri pentru clienti care sa raspunda intrebarilor frecvente ale acestora in aceasta perioada", a precizat Viorel VASILE.

"Daca facem o analogie cu 2008, la noi in companie observam ca si atunci, dar si acum adoptia schimbarii de catre angajati a foarte rapida, ceea ce e un lucru pozitiv. Intrucat la noi in companie media de varsta este scazuta, ne-a fost usor sa ne adaptam noilor mijloace de comunicare", a adaugat el.

Acest a subliniat ca o parte dintre colegi au avut initiative si idei ce au fost transformate apoi intr-un model de comunicare adoptate de majoritatea colegilor, De exemplu, Marius MURG de la Cluj a emis un ghid zilnic pentru clientii corporate in care trateaza intrebarile clientilor cu privire la diverse acoperiri/excluderi ale politelor in astfel de situatii - sunt aduse la cunostinta clientilor comunicarile primite din partea asiguratorilor cu privire la acoperirile politelor de sanatate sau asigurarilor de viata in situatia infectarii cu COVID-19. Alt exemplu: colegii din zona Hargita si Covasna care au avut initiativa "RCA la tine acasa".

"Incurajam comunicarea cat se poate de des cu clientii mai ales in aceasta perioada intrucat suntem persoanele carora ei ne-au incredintat banii si suntem cei in care au incredere. Clientii trebuie sa ne simta aproape, sa simta ca ne pasa de ei, de businessurile lor, ca facem planuri impreuna", a comentat Viorel VASILE, precizand ca brokerul foloseste noile metode si mijloace de interactiune cu clientul, atat proprii, cat si cele puse la dispozitie de asiguratori: aplicatii de efectuare a inspectiei de risc, de avizare si contatare a daunelor, de transmitere a documentelor.

El a adaugat ca brokerul are dezvoltate mai multe canale, printre care si cel de vanzari online, ccea ce a insemnat accelerarea transformarii proceselor in companie. "Incurajam platile online, iar acolo unde acestea nu sunt posibile colegii au fost dotati cu POS-uri mobile", a completat acesta.

"De asemenea, utilizam sisteme de conferinta online, videochat, am mutat intalnirile de management in mediul online. Folosim o aplicatie de e-mail cu multe functionalitati care, pe langa comunicare ne permite sistem de tichete pt rezolvarea rapida a problemelor aparute, criptarea documentelor, incarcarea IR. In acelasi timp. folosim aplicatie de emitere si gestiune a politelor interconectata cu platformele asiguratorilor; am creat o adresa de e-mail speciala de comunicare cu angajatii si asistentii in brokeraj in legatura cu subiectul raspandirii COVID-19; am creat proceduri privind schimbul/fluxul documentelor, atat in relatia cu asiguratorii, cat si in relatia cu clientii; am agreat cu asiguratorii fluxuri noi de lucru pentru aceasta perioada in ceea ce priveste circuitul documentelor, efectuarea IR, avizarea daunelor pentru clientii nostri; am creat grupuri de Whatsapp destinate si divertismentului: se posteaza diverse mesaje optimiste, unele haioase, filmulete haioase", a mentionat CEO-ul SAFETY Broker de Asigurare.

Mai multe declaratii pe aceasta tema si intregul interviu cu Viorel VASILE il puteti regasi in Revista PRIMM Asigurari & Pensii, ce va fi lansata in curand.

1.017 accesari