1asig.ro
1asig.ro

DAS a adus, la Braila, noua aplicatie IT "Tunel Scanner" dedicata constatarii daunelor auto

5 min. / 1.540 cuvinte
DAS - Dellen Ausbeulservice GmbH, cu sediul in Germania, a lansat la Braila, pentru prima data in Romania, aplicatia IT "Tunel Scanner" dedicata constatarii daunelor auto tip Paintless Dent Repair (PDR), folosita in special in cazul masinilor avariate de caderile de grindina sau pentru lovituri usoare.

PROMO


Tunelul a fost adus in parteneriat cu Grupul APAN Braila.

Potrivit oficialilor DAS, acest tunel este mobil, el putand fi mutat in orice locatie din tara, in functie de solicitari.

Paintless Dent Repair (PDR) este o tehnologie relativ noua pentru a indeparta deformatiile exterioare ale caroseriilor de automobile, fara necesitatea revopsirii sau a indepartarii finisajului de fabrica.

"Urmare a caderilor de grindina in ultima perioada in Romania compania DAS - Dellen Ausbeulservice GmbH a decis sa aduca pentru prima data in Romania tunelul tip scanner care a fost prezentat si in Conferinta BAAR - Bucuresti din data de 26 octombrie.2019", a declarat George COJOCARU, Country Manager Romania, DAS - Dellen Ausbeulservice GmbH.

"In acest sens, am realizat in prima etapa instalarea acestui scanner in Braila unde avem deja o zona afectata de caderile de grindina si cu sprijinul in colaborare / parteneriat cu societatiile de asigurare vom pune in practica aceasta noua tehnologie privind digitalizarea procesului de constatare in cazul avariilor de grindina", a adaugat George COJOCARU.

Calin MATYE, CEO, DAS - Dellen Ausbeulservice GmbH, a explicat ca prin aceasta tehnologie digitala se poate efectua constatarea unui autoturism avariat de grindina in aproximativ 4-5 minute, care se va concretiza intr-un raport final de constatere electronica privind numarul de lovituri, marimea acestora, calculatia in vederea repararii etc., toate aceste etape fiind realizate de catre compania DAS fara costuri suplimentare din partea societatii de asigurare, reparatiile urmand a fi facute de catre DAS conform parteneriatului semnat cu societatea de asigurare.

"Aceasta tehnologie ne oferta posibilitatea sa respectam ultimele norme privind regulamantele de lucru in situatia actuala de pandemie, privind respectarea regulilor recomandate, astfel incat :
- Accesul la aceste servicii se realizeaza cu programare prealabila, astfel incat sa nu existe persoane in asteptare in interiorul incintei, asigurandu-se o suprafata minima de 4 mp pentru fiecare client si o distanta minima de 2 m, intre oricare 2 persoane apropiate;
- La efectuarea programarii, clientul va fi informat asupra faptului ca accesul in interiorul incintei se va realiza doar dupa verificarea temperaturii, care nu trebuie sa depaseasca 37 grade, sub rezerva absentei simptomelor virozelor respiratorii si cu dezinfectia mainilor. Operatorul economic are obligatia de a pune la dispozitie materialele si substantele necesare.
- Personalul angajat are obligatia de a purta in permanenta manusi si masca, iar dupa fiecare client se va proceda la dezinfectarea instrumentarului si suprafetelor de lucru.
- Mastile de protectie utilizate de personal vor fi schimbate la un interval de cel mult 4 ore, iar manusile vor fi dezinfectate dupa fiecare client.
- Incinta va fi aerisita la un interval de cel mult 2 ore", a afirmat Calin MATYE.

Tehnologia DAS de tip "tunel scanner"este una de ultima generatie, este ca o spalatorie auto, dotata cu un program foarte bine implementat, face cam 3.000 de fotografii in 3-4 minute, timp in care se face o contatare reala si corecta.

903 accesari