De ce ar trebui asiguratorii sa se uite si la alte industrii pentru a-si spori...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 


Bucuresti
4
1 EUR = 4.5441 RON
1 USD = 4.2456 RON
















RFI

Editorial

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

De ce ar trebui asiguratorii sa se uite si la alte industrii pentru a-si spori calitatea serviciilor?


Amazon.com a fost declarat castigatorul din 2015 al 24/7 Wall Street Customer Service Hall of Fame, o competitie sau, mai bine spus, o cercetare devenita traditionala peste Atlantic, care incearca sa identifice brandul cu cele mai bune servicii oferite clientilor. De altfel, este pentru a sasea oara cand Amazon.com reuseste aceasta performanta. De ce ar conta insa acest detaliu pentru asiguratori?

Deoarece, pentu clienti, un etalon in materie de calitate a serviciilor este dat, de multe ori, de alte industrii, mai ales intr-o economie globala, tot mai interconectata si digitalizata. Fie ca un client incearca sa returneze o pereche de pantofi unui comerciant online sau daca isi rezolva o dauna la un asigurator, asteptarile sale sunt deja conturate de cea mai placuta experienta pe care a avut-o vreodata cu un furnizor. Si, de cele mai multe ori, modul in care acesta percepe calitatea este legat de rapiditatea, tonul si utilitatea comunicarii cu respectivul furnizor.

Pentru domeniul asigurarilor, produsul este, in fapt, serviciul prestat asiguratului la momentul daunei, unul, de altfel, critic pentru aceasta din urma. Atunci apar si provocarile pentru asiguratori deoarece ei trebuie sa isi gestioneze procesele interne astfel incat sa raspunda in mod eficient si cat se poate de rapid unor clienti care vin deja cu anumite standarde de calitate deja formate de catre alte industrii.

De asemenea, pentru ca asiguratorii depind la randul lor de o serie intreaga de prestatori de servicii externalizati precum service-urile auto sau firmele de constructii, sa isi selecteze parteneri care pun un accent la fel de mare pe eficienta si rapiditate.

Daca un client are senzatia ca ii este irosit timpul, sansele ca el sa treaca la o alta companie sau chiar sa renunte la o intreaga linie de servicii cresc cu fiecare secunda de intarziere.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (De ce ar trebui asiguratorii sa se uite si la alte industrii pentru a-si spori calitatea serviciilor?).




Share |


Autor: Mihai CRACEA | Publicat pe 08.06.2016 | 604 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:




PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM