1asig.ro

Doua companii de asigurari se afla in topul Brand Finance Romania 50 din acest an

"Brand Finance Romania 50", raportul anual privind cele mai valoroase 50 de branduri romanesti, include, in acest an, doua companii de asigurare, ambele inregistrand o usoara crestere in clasament comparativ cu anul anterior.

PROMO


Acestea sunt OMNIASIG VIG, care ocupa locul 35, raportand o crestere de 2 pozitii fata de anul anterior, respectiv ASIROM VIG, pe locul 46 - in crestere tot cu doua pozitii fata de topul din 2018.

Dacia isi pastreaza pozitia de top in clasament, chiar daca a crescut doar cu 6%. Valoarea totala a celor 50 de branduri romanesti de top atinge 5 miliarde euro. De asemenea, conform raportului, per ansamblu, brandurile romanesti din top 50 creeaza valoare de 4 ori mai rapid decat economia nationala.

Conform analizei, 60% dintre brandurile din clasament au fost create si dezvoltate in ultimii 30 de ani de sectorul privat. In acest an, se remarca si o tendinta accentuata de scadere a brandurilor detinute de stat, care pierd valoare si coboara.

"Brandurile puternice cresc cu mult peste ritmul economiei nationale - iar companiile cu branduri puternice creeaza valoare chiar si cand cresterea economica incetineste. Se contureaza o dinamica solida a brandurilor romanesti de top, care le pregateste pentru provocarile viitorului", a declarat David HAIGH, CEO, Brand Finance.

Raportul integral poate fi descarcat de aici.

Brand Finance este una dintre cele mai mari firme independente globale in consultanta de evaluare si strategie de brand. In fiecare an, Brand Finance analizeaza mii de branduri in toata lumea.

656 accesari