1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Efectul "Like & Share"

Fie ca ne place sau nu, in momentul de fata utilizatorii de internet isi petrec din ce in ce mai mult timp pe retelele sociale, ajutati fiind si de popularitatea in crestere a dispozitivelor mobile, in special a smartphone-urilor.

Pentru a ne da seama de amploarea acestui fenomen, este suficient sa urmarim doar rezultatele unui studiu realizat de Business Insider la sfarsitul lui 2014, conform caruia socialul a devenit activitatea de top pentru internauti, americanii petrecandu-si mai mult timp pe retelele sociale decat pentru oricare alta activitate online. Mai mult, peste jumatate din acest timp dedicat social media este petrecut de pe dispozitivele mobile. Pentru Romania nu exista inca un studiu similar, insa lucrurile nu pot fi foarte diferite de situatia din alte tari, mai ales avand in vedere popularitatea Facebook-ului (care a depasit, la jumatatea acestui an, 8 milioane de utilizatori in tara noastra).

Criticii retelelor sociale pot aduce multe argumente contra acestui trend, insa nu pot nega ca au si avantajele lor. De la viteza incredibila de circulatie a informatiei pana la posibilitatea de a comunica in si din zone unde canalele traditionale sunt ingreunate, social media reprezinta o platforma de interactiune extrem de puternica.

Un alt avantaj al acestora este reprezentat de faptul ca permit "viralizarea" diferitelor subiecte care atrag atentia unui numar suficient de mare de oameni, aducandu-le adesea, in acest fel, si pe agenda mass media si, mai mult decat atat, permit utilizatorilor sa se alature, rapid, ideilor si cauzelor sociale in care cred.

Iar educatia in ceea ce priveste domeniul financiar, si cu precadere produsele de asigurare, reprezinta o cauza pe care multi doresc sa o sprijine. In mai putin de 30 de zile, Campania "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte" a reusit sa stranga, in jurul mesajului sau cheie privind importanta informarii asupra asigurarilor de locuinte, o comunitate online extraordinara. Pe intreaga durata a proiectului, Sustinatorii oficiali, dar si Partenerii si fanii campaniei din mediul online au folosit ca fotografie de profil stampila campaniei, cu mesajul "Sustin Luna Asigurarilor de Locuinte", si-au actualizat fotografia de cover si au preluat si distribuit mai departe infograficele si materialele informative privind asigurarile de locuinte.

Va multumim pentru toata sustinerea!