1asig.ro

GENERALI Romania: Masuri de protectie si solutii tehnice implementate in contextul epidemiei COVID-19

5 min. / 1.540 cuvinte
Intr-o perioada cu totul exceptionala, generata de epidemia COVID-19, GENERALI Romania a anuntat ca a pus in aplicare o serie de masuri pentru o protectie adecvata a tuturor celor cu care interactioneaza compania.

PROMO


"Limitarea interactiunilor fizice este primordiala pentru a preveni raspandirea virusului si, de aceea, incurajam atat clientii, cat si colegii, sa inlocuiasca intalnirile si procesele pe hartie cu solutii electronice. In acelasi timp, dorim sa va asiguram ca serviciile comerciale si cele de despagubire furnizate de GENERALI Romania continua sa functioneze in spatiile de lucru cu publicul, in parametri optimi", a declarat Adrian MARIN (foto), CEO, GENERALI Romania.

Astfel, pentru a putea solutiona mai usor, la distanta, solicitarile clientilor, exista implementate urmatoarele solutii aditionale:
  • Se introduce facilitatea de autoconstatare pentru daunele acoperite de polite Casco sau RCA pana la o limita estimata de 5.000 lei per eveniment.
  • Facilitatea de autoconstatare pentru daunele acoperite de politele de locuinte se majoreaza de la o limita estimata de 1.500 lei pana la 5.000 lei per eveniment.
  • Clientii isi pot efectua singuri inspectia de risc pentru politele Casco, respectand instructiunile tehnice privind fotografiile si transmitandu-le ulterior catre distribuitorii GENERALI.
  • In cazul politelor de viata si sanatate, documentele necesare pentru subscrierea politei sunt acceptate in format digital.
  • Cererile de despagubire sunt acceptate in format digital pentru toate politele de tipul: Casco, RCA, locuinte si IMM, calatorie in strainatate, viata si sanatate, urmand ca platile sa se faca direct in contul indicat in cerere. Solutionarea despagubirilor in baza politelor de calatorie, de viata si de sanatate, se va efectua in baza documentelor primite in format electronic.
Notificarea daunelor se face online, la link-ul https://www.generali.ro/daune/, in functie de tipul de polita in vigoare, iar documentele, inclusiv cererea de despagubire, se transmit pe email catre inspectorul de daune care gestioneaza solicitarea.

Solutiile amintite anterior le completeaza pe cele aflate deja in vigoare si care dovedesc o utilitate sporita in acest context, precum: semnatura electronica a contractelor de asigurare, plata online a primelor de asigurare pe www.generali.ro si achizitia online de polite RCA sau de calatorie.

Spatiile de lucru cu publicul - agentiile GENERALI si centrele de daune din intreaga tara - functioneaza cu existenta unor masuri sporite de preventie: echipament de protectie alaturi de substante dezinfectante necesare pentru personalul companiei si pentru clienti.

Pentru o si mai mare siguranta, in cadrul GENERALI Romania au fost puse in aplicare masuri de natura logistica, prin limitarea la maxim a deplasarilor in interes de serviciu, amanarea tuturor evenimentelor programate si implementarea lucrului de la domiciliu pe scara larga.

"Monitorizam continuu situatia si suntem pregatiti sa ajustam in timp real modul in care lucram. Prioritatea noastra este siguranta tuturor colegilor, clientilor si a celor apropiati lor. Este o perioada in care toti avem o raspundere insemnata fata de comunitatile din care facem parte. Sunt increzator ca o putem traversa impreuna, respectand intocmai instructiunile autoritatilor, fiind prudenti si responsabili", a incheiat Adrian MARIN, CEO, GENERALI Romania.

Pentru informatii suplimentare accesati www.generali.ro sau trimiteti o solicitare la adresa info.ro@generali.com.

Mai multe companii din piata de asigurari au anuntat, in aceasta perioada, ca au luat diverse masuri de preventie a raspandirii noului Coronavirus (COVID-19) si au implementat planuri pentru a asigura continuitatea activitatii in conditii optime, mizand pe interanctiunea online cu clientii, atat in ceea ce priveste subscrierile, cat si gestionarea daunelor. In noua categorie de stiri Asigurari in etapa COVID-19 de pe 1asig.ro gasiti toate anunturile companiilor!

2.585 accesari