1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

GENERALI Romania a incheiat anul 2013 cu un profit de 5,5 milioane lei

GENERALI Romania a incheiat anul 2013 cu un profit net de 5,5 milioane lei, consemnand, totodata, cresteri ale subscrierilor pe toate liniile de business strategice, precum asigurarile de viata de tip employee benefits, CASCO, asigurari generale corporate, asigurari pentru IMM si cele de calatorie.

In 2014, compania isi mentine ca tinta profitul, pentru a continua sa ofere asiguratilor sai produsele si serviciile de calitate cu care s-au obisnuit.

"In ceea ce priveste business-ul, am redus semnificativ ponderea RCA, pe care am reusit sa o compensam cu alte tipuri de asigurari non-auto si CASCO. Am reusit performanta de a avea un portofoliu echilibrat, cu o pondere majoritara non-auto, de aproape 60%, ceea ce ne asigura un business sanatos, pe termen lung", a declarat Adrian MARIN, CEO, GENERALI Romania.

La nivelul volumului total de prime brute subscrise s-a inregistrat o usoara scadere, de 2% fata de 2012, pana la 439 milioane lei. Pe segmentul asigurarilor generale, primele brute subscrise au atins 354,6 milioane de lei (-3%), in timp ce, pe linia asigurarilor de viata afacerile au urcat cu un procent, pana la 84,4 milioane lei.

Crestere pe toate liniile de asigurari strategice

Asigurarile CASCO au raportat un avans de 19% anul trecut, ajungand la 145,5 milioane de lei.

Segmentul asigurarilor generale corporate a cunoscut, de asemenea, un avans de doua procente comparativ cu nivelul inregistrat in 2012, totalizand 87,1 milioane de lei. Dintre acestea, asigurarile tehnice au inergistrat o crestere de 7%, pana la 37,5 milioane lei, iar politele de raspundere civila au urcat cu 7%, la 13,7 milioane lei.

Asigurarile pentru intreprinderile mici si mijlocii (IMM) au crescut cu 9% in 2013, pana la 9,6 milioane lei, pe fondul campaniei derulate in perioada octombrie-decembrie a anului trecut, cand Generali a lansat asigurari personalizate pentru scoli si gradinite, saloane de frumusete, birouri si cabinete, hoteluri si magazine alimentare.

Nu il ultimul rand, asigurarile travel au raportat un avans de 11% anul trecut, inregistrandu-se prime in valoare de 14,5 milioane lei, cresterea fiind sustinuta si de vanzarile directe on-line, prin site-ul dedicat www.generalitravel.ro.

Pe de alta parte, pe fondul reintroducerii obligativitatii incheierii asigurarilor de locuinta subscrierile pe acest segment s-au diminuat cu 5%, ajungand la 55,6 milioane de lei.

Asigurarile de viata, avans de 1%


Primele brute subscrise pe segmentul life au crescut cu 1% anul trecut, pe fondul avansului de 9% inregistrat de asigurarile de viata de grup de tip employee benefits, pana la aproape 24 milioane lei.

"Per ansamblu, tinta pentru 2014 ramane profitul, deoarece numai o companie profitabila poate sa investeasca, sa se dezvolte si sa ofere produse si servicii de calitate asiguratilor sai", a declarat Adrian Marin, CEO Generali Romania.

"In 2014, vom accelera procesul de eficientizare a companiei pentru un business sanatos si profitabil. In acest an, vrem sa crestem profitabilitatea companiei prin verticalitate in privinta politicii de tarifare, adica preturi corecte pentru riscurile asumate, selectie atenta a riscurilor si servicii de calitate atat la subscriere, cat si la despagubire. Clientul va ramane in continuare in centrul actiunilor companiei si toate masurile pe care le vom adopta vor fi in beneficiul acestuia", a adaugat acesta.

In privinta liniilor de business pe care Generali Romania va miza in 2014, acestea raman asigurarile de viata de tip employee benefits, asigurarile CASCO, asigurarile generale corporate, asigurarile pentru IMM, asigurarile de locuinte si asigurarile travel.