1asig.ro

GROUPAMA Asigurari continua campania de Employer Branding

5 min. / 1.540 cuvinte
GROUPAMA Asigurari anunta continuarea campaniei de Employer Branding, lansata in noiembrie 2018. Intr-o noua serie de clipuri, societatea continua sa prezinte, "pe bune", cum este mediul sau de lucru si, astfel, sa se dezica de cosmetizari care nu isi au rostul intr-un mediu de lucru deschis, transparent si care incurajeaza individualitatea.

PROMO


"Pentru ca in viata, perfectiunea nu exista, ci este inlocuita de REAL. Astfel, GROUPAMA Asigurari prezinta lucrurile exact asa cum sunt....CU BUNE SI CU RELE", precizeaza oficialii companiei intr-un comunicat.

"O perspectiva onesta asupra partilor bune si mai putin bune ale fiecaruia si o doza de umor sunt ingrediente esentiale ce contribuie la bunul mers al unei echipe, mai ales a uneia atat de complexe precum cea a GROUPAMA Asigurari, care are aproximativ 1.500 de angajati. Aceasta campanie ne prezinta asa cum suntem, o companie profesionista si incluziva, care are valori puternice, dar care respecta individualitatea fiecaruia, cu bune si cu rele proprii", a declarat Judith KIS, HR & Logistics Director, GROUPAMA Asigurari.

"Suntem implicati emotional in campania de Employer Branding demarata anul trecut, pentru ca este imaginea fidela a mediului nostru de lucru. Cu totii avem ciudateniile noastre, care, la un nivel micro, pot deranja sau amuza, dar, privind in ansamblu, ele ne definesc si ne ajuta sa formam echipe durabile, cu personalitate, profesioniste si cu farmec cat cuprinde. Frumusetea sta in imperfectiuni, iar noi continuam sa ne prezentam exact asa cum suntem, imperfecti insa oameni", spune Georgiana MIRON, Director Marketing, Comunicare & Servicii Clienti, GROUPAMA Asigurari.

Pentru a pastra autenticitatea campaniei de Employer Branding, angajatii GROUPAMA Asigurari au avut un rol central atat in continutul cat si in prezentarea acesteia, materialele video fiind dezvoltate pornind de la ideile lor si avandu-i protagonisti pe cativa dintre ei.

Cine nu are un coleg energic ca dupa o supradoza de adrenalina?

Cine nu are o colega la care stii ca poti apela pentru toate ceaiurile care exista?

Sau un coleg care ridica turnuri din dosarele pe care le aduna pe birou?


Campania de Employer Branding GROUPAMA va continua pe parcursul urmatoarelor luni cu activari dedicate in spatiul online, precum si offline, precizeaza societatea.

424 accesari