1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Generatia Y - o provocare pentru asiguratorii de viata

"Care sunt elementele care diferentiaza generatia Y de ceilalti clienti, din punctul de vedere al celor care trebuie sa vanda asigurari de viata? Tanara generatie difera foarte mult de generatia anterioara si, in primul rand, datorita progreselor tehnologice, modul in care acestia comunica este total diferit", a declarat Emmanuel DJENGUE, Head of Marketing & Sales support, LIMRA EMEA, cu ocazia seminarului de asigurari de viata si sanatate din cadrul FIAR 2015.

"Studiile arata ca serviciile financiare sunt cele mai putin fiabile, dau cea mai mica incredere oamenilor. De ce in cazul industriei tehnologice, mai mult de 3 din 4 persoane au incredere in aceasta? Industria tehnologica a intrat in inima consumatorului, pe cand produsele financiare, precum asigurarile de viata, nu", a continuat Emmanuel DJENGUE.

"Provocarea noastra consta in modul in care noi putem interactiona cu generatia Y, cum ne putem asigura ca produsele de asigurare de viata pot fi mai apropiate de ei. Conform studiilor, 60% dintre persoanele din tanara generatie vor sa isi cheltuie banii pentru un nou telefon, servicii de internet etc., in nici un caz pentru produse de asigurare de viata. Deci, in zilele noastre, provocarea nu mai este reprezentata doar de concurenta directa. Trebuie sa ne luptam si cu alte domenii de activitate. Trebuie sa invatam sa intram in mintea si in inima clientilor", a subliniat Emmanuel DJENGUE.

Potrivit reprezentantului LIMRA, tanara generatie este mult mai educata. "40% din tinerii din SUA au un nivel mare de educatie, dar au si datorii (70% din acestia). Principala lor preocupare este sa isi plateasca scolarizarea. Exista situatii cand acestia sunt someri, nu se mai casatoresc, nu mai fac copii. In general, acestia se gandesc sa faca prima asigurare de viata - cand au primul copil, deci practic atunci cand intervine un eveniment".

"Ce solutii ar putea exista? Educatia, interactiunea si personalizarea. Ce putem face pentru ca asigurarile de viata sa devina o prioritate pentru generatia Y? Studiile arata ca clientul nu intelege ce ne dorim noi sa transmitem. Ei nu inteleg termenul de "prima" sau "anuitate". Nu comunicam cum trebuie, nu le transmitem ce vor sa auda, nu vorbim aceeasi limba cu ei. De asemenea, pretul este o problema. 80% din clienti judeca gresit tariful unui astfel de produs. Tinerii nu stiu real cat platesc. Ei supraestimeaza pretul cu 200%. Solutia este autoeducatia. Ofera asigurarile de viata solutii de autoeducare?", a continuat Emmanuel DJENGUE.

PROMO