1asig.ro
1asig.ro

GlobalData: "Noua normalitate" pentru industria hoteliera poate gravita in jurul tehnologiei avansate

5 min. / 1.540 cuvinte
Pe masura ce ratele nationale de infectare cu noul coronavirus incep sa scada la nivel global, companiile din industria hoteliera se gandesc cum ar putea arata industria de profil din momentul in care cererea va reveni, in cele din urma, la nivelurile pre-pandemice. Astfel, arata GlobalData, industria hoteliera ar putea experimenta una dintre cele mai semnificative schimbari din sectorul turismului, la baza acestei schimbari urmand sa stea tehnologia avansata.

PROMO


"Utilizarea crescuta a tehnologiei no-touch ar putea deveni permanenta intr-o serie de operatiuni aferente industriei hoteliere. In ultimii ani, folosirea automatizarii in industria de profil a crescut semnificativ, insa multe alte optiuni no-touch vor fi introduse ca urmare a pandemiei COVID-19. Vorbim de operatiuni cum ar fi amprente contactless in loc de chei de acces, scanarea irisului, folosirea tehnologiei de recunoastere faciala la check-in-ul intr-un hotel", explica Ralph HOLLISTER - Travel & Tourism Analyst, GlobalData.

"Utilizarea crescuta a robotilor de serviciu pentru a limita frecventa contactului uman in cadrul unui hotel ar putea fi pusa in aplicare de lanturi hoteliere mai mari. Aceasta tehnologie este deja folosita in industrie de mai multi ani si a continuat sa creasca. Exista deja nevoia de a asigura potentialii oaspeti cu privire la faptul ca sederea lor va fi una in siguranta, cu un nivel minim de contact si interactiune umana, iar robotii pot fi perceputi atat de operatori, cat si de oaspeti ca o necesitate", mai spune Ralph HOLLISTER.

In perioada in care, la nivel global, autoritatile au instituit masuri de carantina, sustine GlobalData, este posibil ca principalele lanturi hoteliere sa fi planificat multe modalitati pentru a se asigura ca perioada de recuperare dupa pandemia COVID-19 va fi una cat mai scurta. Astfel, subliniaza sursa citata, este foarte probabil ca utilizarea roboticii si/sau a altor forme de tehnologie avansata sa se fi regasit pe agendele mai multor companii din industria hoteliera.

"Desi investitia initiala va fi costisitoare, introducerea unor forme de tehnologie avansata pentru a limita frecventa contactului uman in hoteluri va actiona ca un punct de vanzare unic si esential. De asemenea, aceasta strategie va genera o perceptie pozitiva a imaginii unei companii, deoarece o astfel de companie va fi perceputa drept una care actioneaza proactiv pentru a proteja siguranta oaspetilor", mai puncteaza Ralph HOLLISTER - Travel & Tourism Analyst, GlobalData.

217 accesari
Sondaj

Cat de des te enervezi atunci cand esti la volan?

- Aproape de fiecare data cand circul cu masina
- Din cand in cand, in functie de conditiile de trafic
- Destul de rar
- Nu ma enervez niciodata cand conduc


PROMO