1asig.ro
1asig.ro

KUNDEN Broker pune profesionalizarea consultantilor pe primul loc in 2011

5 min. / 1.540 cuvinte
Asteptarile clientilor fata de consultanti au crescut vizibil, atat din punctul de vedere al solutiilor financiare oferite, cat si al calitatii serviciilor de asistenta acordata in cazul producerii evenimentului asigurat. "Astfel, promovam mai mult solutiile de produs individualizate insotite de servicii de consiliere optime, care se pliaza exact pe necesitatile clientilor nostri. Am implementat acest proces de vanzare si consultantilor nostri prin intermediul instruirilor intensive. Ca strategie a firmei am pus profesionalizarea consultantilor nostri incepand cu anul 2011 pe primul loc, astfel incat sa indeplinim asteptarile pietei. Am tinut cont de acest lucru si pentru al doilea semestru 2011, in largirea paletei de produse de asigurare", ne-a declarat Bernhard NEUMAIER, Director General, KUNDEN Broker.

Datorita reformei in sectorul medical, cererea clientilor pentru asigurarile de sanatate este in crestere, lucru care s-a observat si in portofoliul KUNDEN Broker, care in 2010 a vandut de patru ori mai multe programe de asigurare de sanatate decat in anul 2009. Pe langa aceste produse si asigurarile de viata cu capitalizare, pe care compania le-a vandut cu preponderenta in ultimii doi ani, KUNDEN Broker isi propune sa promoveze in acest an si asigurarea locuintei, care reprezinta o necesitate indiferent de caracterul ei obligatoriu sau facultativ.

Daca vorbim despre provocarile acestui an, liderul KUNDEN Broker a mentionat faptul ca accentul se pune acum foarte clar pe cresterea calitatii pregatirii profesionale unitare in domeniul asigurarilor generand pe de o parte selectarea persoanelor care vor dori pe viitor sa lucreze in domeniu, respectiv aprecierea clara a celor care activeaza deja in bransa.

De asemenea, Ordinul CSA nr. 15/2010 si implementarea schimbarilor prevazute de noua norma au reprezentat o mare provocare pentru KUNDEN Broker de Asigurare in 2010, deoarece a fost nevoie de schimbarea modelului de afacere, Multilevelmarketing, practicat pana anul trecut.

"Am trecut la un sistem nou, un sistem individual consultativ, care se bazeaza pe nevoile clientului si asigura o relatie pe termen lung. Aceasta trecere intr-un timp foarte scurt nu a fost foarte usoara pentru noi si pentru consultantii nostri, iar investitiile legate de aceasta au fost enorme, investitii pe care le-am finantat prin reinvestirea profiturilor realizate. Am fost astfel obligati sa ne revizuim planul pentru primele sase luni ale anului 2011, chiar daca a insemnat o scadere a primei intermediate (new business) in planul nostru de afaceri. Suntem increzatori in faptul ca in al doilea semestru 2011 ne vom relua trendul ascendent obisnuit, astfel incat intregul an de afaceri 2011 sa fie un alt an de succes", a punctat Bernhard NEUMAIER.

4.250 accesari