Marea Britanie: 150.000 de plangeri PPI respinse de banci, revizuite la solicitarea Autoritatii de Supraveghere...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
3
1 EUR = 4.6830 RON
1 USD = 4.1063 RON










RFI

Stiri externe

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Marea Britanie: 150.000 de plangeri PPI respinse de banci, revizuite la solicitarea Autoritatii de Supraveghere


Bancile din Marea Britanie sunt obligate sa revizuiasca nu mai putin de 150.000 de plangeri respinse cu privire la asigurarea de pierdere a venitului (PPI - Payment Protection Insurance), pentru a se conforma unei decizii apartinand autoritatii de supraveghere in domeniu (FCA - Financial Conduct Authority), arata agentia de presa Reuters, in editia electronica.

In cel mai recent si costisitor scandal in care sunt implicati consumatorii din Marea Britanie, bancile au platit deja mai mult de 32 de miliarde de lire sterline ca despagubiri pentru plangeri legate de vanzarea eronata a asigurarilor de pierdere a venitului. Doar Royal Bank of Scotland (RBS.L) a aflat, luna trecuta, ca trebuie sa plateasca alte 200 de milioane de lire sterline.

In incercarea de a-i convinge pe consumatorii afectati sa depuna plangere, FCA a setat ca termen limita data de 29 august 2019. De asemenea, FCA a emis si un ghid cu privire la modul in care bancile trebuie sa aplice o hotarare a Curtii Supreme care arata ca bancile care nu au dezvaluit, la momentul vanzarii, comisionul platibil din prima de asigurare PPI au luat decizia gresita.

Bancile au fost fortate sa revizuiasca si plangerile legate de nivelul ridicat al comisionului practicat la vanzarea PPI. "Acest lucru vine in ajutorul unor consumatori - care s-au plans de prima de asigurare PPI, dar ale caror plangeri au fost respinse. Sa se implice in campanie si sa se gandeasca daca vor sa depuna o plangere cu privire la comisionul nedeclarat inainte de termenul limita", explica FCA.

Reuters mai arata ca FCA le-a transmis deja bancilor ca trebuie sa evalueze daca, in momentul vanzarii politelor, au dezvaluit comisionul practicat. Totodata, trebuie sa evalueze daca si in ce fel a fost dezvaluit comisionul si pentru perioada de viata a produsului. Nu in ultimul rand, bancile trebuie sa le reaminteasca tuturor clientilor ca pot depune plangeri in acest sens pana in 2019.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Marea Britanie: 150.000 de plangeri PPI respinse de banci, revizuite la solicitarea Autoritatii de Supraveghere).

Noutati 1asig.ro
» ZURICH lanseaza primul serviciu pentru clientii cu deficiente de auz
» De ce aleg soferii britanici asigurarile auto bazate pe sisteme telematice
» AON: 97% dintre angajatori sunt constienti ca asteptarile angajatilor de la locul de munca sunt in continua schimbare
» Banca Mondiala: Teama ca robotii vor elimina locurile de munca a fost, pana in prezent, nejustificata
» Brexit: Gigantul francez AXA isi muta echipele din Marea Britanie si Franta, in Irlanda
» MONDELEZ a actionat in instanta ZURICH, solicitand despagubiri de 100 milioane dolari de pe urma atacului cibernetic NotPetya, din 2017
» Un val de furtuni de iarna a afectat mai multe tari din Europa
» New York lanseaza un program universal de asigurare medicala in valoare de 100 milioane de dolari anual
» Munich Re: Daunele asigurate provocate de dezastre naturale au depasit 80 miliarde dolari in 2018
» ALLIANZ: Incendiile si exploziile, cele mai importante riscuri de business




Share |


Autor: Cristian SUCA | Publicat pe 08.11.2018 | 267 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG




























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM