Marilena BARLIGA - Director Divizia Market Management si Comunicare, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari
Marilena BARLIGA este noul Director al Diviziei Market Management si Comunicare din cadrul societatii ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, incepand cu 18 septembrie 2017, dupa o experienta de 10 ani in compania de credite de consum Provident Financial Romania.
Aceasta il inlocuieste pe Marius ONOFREI care a coordonat Divizia pana in luna iunie a.c, cand a decis sa-si continue dezvoltarea profesionala in afara companiei.
"Sunt
de ceva timp in cautarea unei noi provocari. Am gasit-o la
ALLIANZ-TIRIAC: un nou brand, oameni noi, o piata cu caracteristici
substantial diferite si foarte multe proiecte catre care sa imi
canalizez energia si experienta", a declarat Marilena BARLIGA.
De
profesie sociolog, Marilena BARLIGA are o experienta de peste 16 ani in
formarea si dezvoltarea de echipe. A activat peste 13 ani in domeniul
Marketing Strategic, Brand Management & Pozitionare de brand.
Ultimii 10 ani ai activitatii sale profesionale i-a petrecut in cadrul
companiei PROVIDENT Financial unde, si in calitate de membru al echipei
de conducere, a avut un rol important in dezvoltarea produselor
financiare si a brandului in piata din Romania.
"Pentru
aceasta pozitie strategica, ne-am dorit o abordare fresh, riguroasa si
stiintifica in acelasi timp, care sa aduca un suflu nou si expertiza in
marketing si servicii financiare", a declarat Virgil SONCUTEAN, CEO,
ALLIANZ-TIRIAC.
ALLIANZ-TIRIAC, companie condusa de Virgil SONCUTEAN, a inregistrat, la finele anului 2016, un volum al veniturilor din prime la nivel agregat (asigurari generale si asigurari de viata & sanatate) de peste 1,2 miliarde lei, in crestere cu circa 16 procente fata de anul precedent. In acelasi timp, profitul operational consolidat din activitatea de asigurari a crescut, la finele anului trecut, cu 12 milioane lei (+15,8%), fata de 2015, ajungand la 88 milioane lei.
Publicat pe 18.09.2017