Inapoi la www.1asig.ro



Unde Ma Asigur?
  by
Media XPRIMM
Asigurareamasinilor.ro
   Buletin Informativ de Asigurari
Nr. 43, 23 martie 2010

Bucuresti

Programul
"Unde Ma Asigur
?"

Parteneri Media

1asig.ro

XPRIMM Newsletters

Revista PRIMM Asigurari&Pensii
Revista PRIMM Asigurari&Pensii

Revista de Specialitate Insurance PROFILE
Insurance PROFILE


Forum Unde ma ASIGUR


BCR Asigurari
EUROINS

Safety Broker

Casco Ieftin


Millenium Insurance Broker
GALA PREMIILOR PIETEI ASIGURARILOR 2010
ASIGURAREALOCUINTELOR
Municipiul
Bucuresti



Municipiul BUCURESTI

> Suprafata: 228 km2
> Populatia: 1.943.981 locuitori (2008)
> Numar salariati: 905.057 (decembrie 2009)
> Rata somajului: 2,3% (decembrie 2009)
> Castig salarial mediu brut: 2.893 lei/persoana (decembrie 2009)


Piata locala a asigurarilor - 2008 (estimare PRIMM)


> Prime brute subscrise: 4,28 miliarde lei
> Numarul mediu de salariati permanenti in asigurari: 6.175
> Cheltuieli cu remuneratiile personalului: 317 milioane lei
> Densitatea asigurarilor: 2.201 lei/locuitor
> Raportul salariatilor in asigurari la total locuitori: 1/315


2010 - anul in care gestionam criza


In 2009, impactul crizei economice a fost resimtit din plin de piata de asigurari din Romania, una dintre principalele consecinte reprezentand-o schimbarea "din mers" a strategiilor jucatorilor din piata.

"Criza economica s-a resimtit la toate nivelurile, conducand la diminuarea lichiditatilor, cresterea ratei de nerambursare a creditelor acordate, stoparea creditarii de catre institutiile financiare bancare si nebancare", caderea indicilor bursieri, precum si la reducerea activitatii in anumite domenii de activitate, a precizat Sebastian MATISAN, Director General, INK Consultanta Broker de Asigurare, incercand sa contureze o imagine de ansamblu a pietei bucurestene financiar-bancare si de asigurari.


Ateneul Roman

In pofida acestor realitati, in opinia liderilor companiilor de brokeraj in asigurari din Capitala, pe langa efectele negative pe care le produce, recesiunea economica poate "naste" noi oportunitati "de care pot beneficia companiile profesioniste", este de parere Martin HERZEL, Director Executiv, SAFE INVEST Romania. Totodata, aceasta perioada aduce "reconsiderarea principiilor de business intr-o maniera realista si oportunitatea companiilor de a-si demonstra capacitatea de abordare si gestionare corecta a situatiilor limita, diferentiindu-se astfel fata de competitie", a adaugat HERZEL.

In acelasi context, daca realizam o cuantificare a impactului crizei economice asupra pietei asigurarilor din perspectiva primelor de asigurare incasate, am observa ca acesta a fost destul de redus in anul 2009, acest "lucru datorandu-se diversitatii de domenii cu care industria de asigurari relationeaza, diversitate care a asigurat o stabilitate in ceea ce priveste volumul de prime subscrise, diferentele fata de anul 2008 incadrandu-se in limite rezonabile", apreciaza Directorul General Adjunct al GTT Insurance Broker, Paul CAMBERA.


Teatrul National Bucuresti

Cel mai mult de suferit au avut insa societatile de asigurari si de intermediere in asigurari a caror activitate este orientata direct asupra segmentului auto, linie de afaceri care a inregistrat intr-o scurta perioada de timp scaderi drastice de business: "Criza economica a afectat intr-o mare masura piata auto, iar scaderea acestei piete a avut, desigur, impact major si asupra pietei asigurarilor auto", considera Kurt LEITNER, CEO, PORSCHE Broker.


Segmentul corporate in scadere, retail-ul amenintat de scumpiri


Pe partea de corporate, multe companii au dat faliment ori si-au redus drastic activitatea, iar altele au hotarat sa recurga la autoasigurare, potrivit declaratiilor lui Antonio SOUVANNASOUCK, Managing Partner, ASIGEST Broker de Asigurare. "In ceea ce priveste retail-ul, populatia care a fost afectata deja de scaderea veniturilor s-a confruntat cu o scumpire de 15-20% pe segmentul auto, clasa cea mai raspandita in optiunile acestora de cumparare", a adaugat SOUVANNASOUCK.

Totodata, pe segmentul auto, clasa predominanta in portofoliile companiilor de asigurari din Romania, brokerii de asigurare au putut sesiza schimbari in comportamentul consumatorilor, in special pe partea clientilor corporate – este vorba de nivelul achizitiilor de autoturisme, gradul de utilizare a acestora, implicit de reconsiderare a activitatii si a politicilor de achizitii, asadar de diminuare si de ajustare a cheltuielilor. Acum, de cele mai multe ori, clientii prelungesc durata de utilizare a masinilor, amana decizia de a achizitiona un nou autoturism, iar pentru cele neutilizate, reduc la minimum cheltuielile cu asigurarea.


Calea Victoriei

"In acelasi timp, veniturile din asigurari s-au redus si ca urmare a faptului ca asigurarile property au beneficiat de o scadere a cotelor de prima de 15-20%, ca urmare a capacitatii marite a pietelor de reasigurare de a prelua riscurile, dar si a incercarii companiilor de a stimula segmentele de asigurare mai profitabile", a continuat SOUVANNASOUCK.

"In 2009, am reusit sa ne mentinem nivelul subscrierilor. Totusi, am avut de suferit de pe urma reducerii valorilor asigurate pe property si pe CASCO si a pierderii unor conturi, din cauza optiunii clientilor de a colabora cu companii din strainatate ce actionau in baza liberei circulatii a serviciilor. Cu toate acestea, am reusit sa acoperim aceste pierderi, prin sporirea numarului de clienti. Conditiile economice influenteaza in mod direct si piata de asigurari si este foarte vizibil faptul ca new-business-ul va fi tot mai putin. Din acest motiv, in 2010 nu ne vom dezvolta reteaua teritoriala, insa suntem deschisi dezvoltarii prin achizitia portofoliilor altor brokeri", a precizat Laurent CHARLIER, General Manager, GRAS SAVOYE Romania.

Cu toate acestea, portofoliile companiilor de brokeraj nu au suferit modificari majore datorate crizei, potrivit lui Mugur PRUNDEA, Director Executiv, INSURANCE REINSURANCE INTERNATIONAL Broker. "Ambele segmente intra intr-o perioada in care principala prioritate va fi optimizarea costurilor. Cu toate acestea, segmentul de retail are inca un mare potential de crestere, gradul de penetrare in acest segment fiind unul redus", considera Florin SAVA, General Manager, ACTIV Asigurari.


Palatul Parlamentului

Diminuarea new business-ul si a segmentului corporate din portofoliile brokerilor de asigurare constituie o prioritate si pentru Cristian BALANICA, General Manager al PIRAEUS Broker: "Pe o piata afectata in general de lipsa de profit, chiar si inainte de declansarea crizei economice a fost de asteptat ca aceasta industrie sa fie "surprinsa". De asemenea, pe fondul anuntatelor disponibilizari si al restrangerii activitatii firmelor, piata asigurarilor va continua sa se contracte, subscrierile de polite noi vor fi mult incetinite, iar mentinerea portofoliilor va deveni principalul obiectiv".

Specialistii din piata considera ca, desi au fost implementate strategii mult mai eficiente de monitorizare a costurilor, va fi foarte greu de realizat un profit. In contextul prelungirii crizei economice, brokerii se asteapta la o stagnare sau, eventual, la o usoara crestere fata de nivelul realizat in 2009. Acestia au evidentiat ca exista o retinere din partea clientilor in a mentine programele de asigurare pe care le au incheiate, pe motiv ca bugetul dedicat acestor servicii a fost diminuat.

"Anul acesta, VBL Broker va accentua dezvoltarea segmentului de clienti directi, inlocuind astfel o parte din afacerile pierdute din incheierea politelor pentru clientii de leasing, odata cu scaderea acestui sector. Baza de date de clienti pe care o avem disponibila reprezinta o oportunitate pe care dorim sa o folosim cat mai eficient in perioada urmatoare", a explicat Laura CHESA, Director Executiv, VBL Broker.

Obstacolele pe care le-a adus criza in calea celor care activeaza in sectorul asigurarilor auto i-a determinat pe jucatorii care comercializeaza aceste polite sa apeleze la noi canale de distributie si sa se orienteze mai mult catre zona de retail.

"Date fiind conditiile nefavorabile cu care s-a confruntat economia in anul 2009, cresterea volumului de subscrieri a ramas conditionata de profitabilitate. Criza a provocat o restrangere a segmentului corporate si din portofoliile intermediarilor in asigurari, iar singura solutie este orientarea pe retail", a declarat Viorel VASILE, Managing Partner, SAFETY Broker.


Piata Alba Iulia

"In ceea ce ne priveste, am incercat sa beneficiem de aceasta perioada tulbure si sa atragem clienti noi din intreaga tara prin vanzari directe, in special din zona de retail. In vederea punerii in practica a acestei strategii, am demarat o actiune de extindere la nivel national, atat prin deschiderea mai multor puncte de lucru in orasele mari, prin dezvoltarea unei retele proprii de franciza, cat si prin colaborarea cu magazinele REAL din Bucuresti si din tara", a adaugat Viorel VASILE.

In cazul UNICREDIT Broker de Asigurare, interesul companiei se va concentra pe segmentul de corporate, "prin oferirea de servicii de brokeraj clientilor grupului financiar din care facem parte, venind in intampinarea acestora cu produse de asigurare adecvate, specializate si complementare creditelor bancare, respectiv leasing-ului financiar si operational", a precizat Directorul Executiv al societatii, Marius GURUIANU.
Pentru OTTO Broker, activitatea se va concentra in continuare pe segmentul retail prin consolidarea retelei din cele 23 de centre comerciale: "Urmatorul pas este lansarea unui shop on-line de asigurari", a declarat Victor SRAER, Director General, OTTO Broker.


Emiterea electronica si bonus-malus...doi pasi inainte pentru RCA


Emiterea electronica a politelor RCA a fost mult mai usor de implementat de catre brokerii de asigurari care si-au dezvoltat propriile sisteme informatice. Mai mult, aceste sisteme s-au dovedit utile si in administrarea mai buna a portofoliilor, contribuind la reducerea riscurilor legate de gestiunea detinuta pana acum de agentii proprii.

"Pana in prezent, am reusit cu succes sa integram sistemele de emitere electronica ale companiilor de asigurari si criteriile utilizate de acestea in interfata folosita de noi, dar costurile de implementare ale unui astfel de soft au fost destul de ridicate inca din stadiul initial. Insa, modificarile apar destul de frecvent, generand noi cheltuieli", a explicat Gheorghe GRAD, Director General, SRBA. Brokerul de asigurare a dezvoltat acest sistem inca din luna ianuarie a anului 2009, in forma actuala putand fi utilizat si pentru comercializarea politelor si in sistem on-line, insa momentan ridica mai multe probleme administrative.

"In ceea ce priveste vanzarea on-line, primim in medie cate 10 cereri pe zi, dintre care 5-6 se concretizeaza. Trebuie mentionat ca solicitarile vin, in mare parte, din afara Bucurestilor, livrarea efectuandu-se prin servicii de curierat rapid, iar achitarea acestora se realizeaza prin ordin de plata. Am incercat si solutia platii on-line, dar ne-am lovit atat de reticenta clientilor privind siguranta tranzactiei pe internet, cat si de comisioane ridicate pentru aceste operatiuni", a subliniat Daniel PENA, Administrator, PSG Broker.


Statuia Aviatorilor

Totusi, un aspect care revine in discutiile purtate pe marginea emiterii electronice a politelor RCA este acela ca, in momentul aplicarii bonus-ului sau malus-ului, sistemele informatice proprii nu pot efectua verificarea clientului in baza CEDAM, din cauza faptului ca doar companiile sunt autorizate sa efectueze aceasta verificare. Astfel, "dupa ce primim cererea, datele sunt prelucrate mai departe prin soft-urile companiilor. In caz ca nu se poate efectua verificarea datelor, se utilizeaza declaratia pe proprie raspundere a asiguratului", a mentionat Daniel PENA.

"Emiterea electronica ajuta mult la imbunatatirea calitatii si la cresterea sigurantei incheierii politelor de asigurare", este de parere si Tunde BUZATU, Administrator, PATY-Asig.
Totodata, o problema pe piata de profil este majorarea tarifelor practicate de catre societatile de asigurare pentru RCA. "Pentru anumite categorii de vehicule, prima de asigurare aferenta perioadei 2010/2011, practicata de anumiti asiguratori, a crescut cu mai mult de 100%, ajungand undeva la 120%, fata de anul 2009", subliniaza Marius GURUIANU.

De altfel, ultimii ani au marcat cresteri de preturi pentru politele RCA. In acelasi timp, este important de precizat ca in randul tarilor membre UE, romanii beneficiaza de cele mai mici preturi pentru aceasta asigurare. Astfel, daca in Germania pretul mediu pentru RCA este de 1.000 euro, in Romania valoarea acestuia nu depaseste 90 euro. Chiar si vecinii bulgari platesc aproximativ 170 euro pe an pentru acest produs.

Important de subliniat este ca la majorarea acestor tarife contribuie, in cazul unor soferi, profilul de risc realizat de societatile de asigurare (domiciliul, varsta, sexul, starea civila) si o serie de factori foarte importanti care au dus, inevitabil la scumpirea politelor RCA, precum: achizitionarea asigurarii Carte Verde prin incheierea oricarei polite RCA din anul 2007, cresterea limitelor de despagubire cu pana la 6,6 ori in ultimii cinci ani, cresterea numarului de accidente precum si schimbarea "parcului auto national" cu masini mult mai scumpe, repararea acestora in urma unui accident necesitand sume semnificativ mai mari.


Arcul de Triumf

Prin implementarea sistemului bonus - malus incepand cu 1 ianuarie 2010, asiguratii care nu au inregistrat daune vor beneficia de reduceri ale primei de asigurare, in timp ce aceia care au provocat accidente vor avea parte de majorari de prima.

"Clientii au receptat diferit aplicarea sistemului bonus-malus. Noi credem ca implementarea acestui sistem este una dintre cele mai bune masuri luate in ultimul timp la nivel de piata, cu consecinte benefice in schimbarea efectiva de mentalitate a consumatorului roman de asigurari", apreciaza Florin SAVA.

"Aplicarea sistemului bonus-malus a surprins marea majoritate a clientilor nepregatiti, in ciuda faptului ca discutii in jurul acestui subiect se poarta de mai multi ani. Companiile de asigurari si brokerii importanti trebuie sa desfasoare campanii de informare si sa popularizeze efectele acestui sistem", considera Sebastian MATISAN.

Opinia generala a brokerilor de asigurare vizitati in cadrul Programului "Unde Ma Asigur?" cu privire la sistemul bonus-malus este aceea ca prin utilizarea acestuia se vor diferentia utilizatorii iresponsabili de cei atenti; totodata, sistemul va contribui din plin "la reducerea deficitului imens existent in momentul de fata intre nivelul primelor platite si cel al daunelor achitate de asiguratori" (Paul CAMBERA).


Realizari si asteptari pentru brokeri


AON Romania, unul dintre cei mai importanti brokeri de asigurare de pe piata autohtona de profil, a raportat o crestere de circa 10% a primelor intermediate in 2009, totalizand 136 milioane lei. In acelasi timp, cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la aproximativ 12 milioane lei, o evolutie de 12% comparativ cu 2008.

"Nu am avut clienti care sa renunte complet la asigurari in anul precedent, eventual a existat o restrangere a numarului de clase de asigurari pentru acoperirea expunerilor importante. Am avut situatii in care am redus costurile cu asigurarea prin renegocierea primelor profitand de faptul ca piata asigurarilor de bunuri a fost si este in continuare foarte competitiva si/sau prin modificarea fransizelor", ne-a declarat Karina ROSU, CEO, AON Romania.


Traficul in Bucuresti

Referitor la 2010, Karina ROSU estimeaza o scadere de pana la 5% in primele trimestre per total piata, obiectivul primordial atat al asiguratorilor, cat si al brokerilor fiind mentinerea si gestionarea eficienta a portofoliilor existente. De asemenea, "exista oportunitati importante in piata prin cresterea numarului de proiecte complexe, cu valori mari, din infrastructura si energie, situatie care va face din ce in ce mai necesara implicarea brokerilor internationali".

In 2009, MARSH Romania a intermediat prime de 200 milioane lei, in usoara crestere fata de anul 2008. "Segmentul corporate a devenit destul de saturat, insa am reusit sa atragem clienti noi pe care ii urmaream de mai multa vreme", a declarat Cristian FUGACIU, Directorul General al MARSH Romania. In ceea ce priveste anul care tocmai a inceput, Cristian FUGACIU apreciaza ca acesta va continua ca si 2009.


Hotel Intercontinental

"Totusi, ne putem astepta la o crestere a retail-ului in teritoriu, in detrimentul segmentului de corporate. De asemenea, am putut observa ca mai multe companii care activau in Romania si-au transferat activitatea catre alte tari din Europa Centrala si de Est sau chiar au renuntat la business-ul local. Cu toate acestea, chiar si in conditiile unei piete mai dificile, ne asteptam la o dezvoltare a asigurarilor de raspunderi profesionale, precum si a celor de credite comerciale", a precizat liderul MARSH Romania.

MILLENIUM Insurance Broker a raportat o crestere de peste 50% a cifrei de afaceri in anul 2009, totalizand 4,4 milioane lei. De asemenea, volumul primelor intermediate a urcat in anul precedent la valoarea de 31,6 milioane lei, in timp ce "profitul operational a fost serios afectat de cheltuielile pentru dezvoltare si de reglementari, lipsind cu desavarsire la finele anului precedent", potrivit Directorului General al companiei, Camelia ISACHE.

Desi 2009 a fost un an pozitiv pentru broker, fapt reflectat si in rezultatele raportate, au existat si numeroase provocari legate de impactul crizei financiare asupra segmentului corporate, pierderi care au putut fi acoperite prin dezvoltarea in teritoriu, care a atins o pondere de circa 25% in volumul primelor intermediate de broker.

"Suntem multumiti de dezvoltarea structurii noastre teritoriale, la finele anului precedent fiind reprezentati prin intermediul a 25 de parteneri, in 15 judete", a completat Camelia ISACHE.


Manastirea Casin

UNICREDIT Broker, cea de a doua companie de pe piata romaneasca de profil, ca volum al primelor intermediate, a finalizat anul 2009 cu o crestere de 17% a primelor intermediate, cumuland 232,7 milioane lei. "Criza nu a afectat semnificativ rezultatele noastre din anul 2009, avand in vedere portofoliul important care provine din anii precedenti", a declarat Marius GURUIANU.

De asemenea, GURUIANU apreciaza ca perioada de criza pe care o parcurgem conduce la o mai mare apropiere intre client si broker, in sensul ca cel din urma cauta sa gaseasca cele mai bune solutii/programe de asigurare, atat din punctul de vedere al protectiei pe care le asigura acestea, cat si al costurilor.

De asemenea, "in ceea ce priveste bugetul pe 2010, pentru realizarea profitului dorit, am luat in calcul o crestere cu 5% a volumului de prime de asigurare intermediate. Acest lucru se va realiza prin cresterea activitatii de new-business, prin fidelizarea clientilor existenti, respectiv prin oferirea de solutii de protectie adecvate nevoilor lor si dupa terminarea contractului de leasing (after leasing)", completeaza Marius GURUIANU.

"In 2010 sunt necesare schimbari in modul de abordare a pietei, pentru a impiedica reducerea portofoliului deja existent, unii clienti orientandu-se catre polite mai ieftine si mai putin cuprinzatoare, in scopul reducerii cheltuielilor. Noi, brokerii, trebuie sa venim in intampinarea lor si sa le oferim solutii competitive din punctul de vedere al pretului, fara a face rabat in ceea ce priveste o protectie adecvata la riscuri", a conchis Iulian PETRESCU, Administrator, UNIPET Broker de Asigurare.

Privind per ansamblu, indiferent de dimensiunea societatii, a cifrei de afaceri sau a volumului de prime intermediate, toti brokerii vizitati cu prilejul Programului "Unde Ma Asigur?" estimeaza ca in contextul unei prelungiri a crizei economice, piata asigurarilor va suporta din nou, si in anul 2010, o contractie. Totodata, segmentul de asigurari care va continua sa fie motorul industriei va fi reprezentat de cel auto, insa si asigurarile property vor ocupa un loc din ce in ce mai important in contextul introducerii obligativitatii acestui tip de asigurare, masura determinata in principal de cresterea numarului de evenimente catastrofice naturale, implicit de modificarile geo-climatice la nivelul planetei.

Vlad BOLDIJAR

ACTIV ASIGURARI

Florin SAVA
General Manager

ACTIV ASIGURARI
Str. Harsova nr. 26, Sector 3
Tel.: 031.41.00.401
Fax: 031.41.00.402

AON Romania

Karina ROSU

Chief Executive Officer

AON Romania
Calea Victoriei nr. 145
Tel.: 021.212.58.16
Fax: 021.315.57.58

ASIGEST

Antonio SOUVANNASOUCK
Managing Partner

ASIGEST
Str. Louis Blanc nr. 1, Sector 1
Tel.: 021.230.41.79
Fax: 021.230.40.85

EPM Romania

Friedrich GEIST

Managing Director

EPM Romania
Bd. George Cosbuc nr. 69, Sector 5
Tel.: 021.301.99.39
Fax: 021.336.36.66

FAST BROKERS

Iulian Valentin GHEORGHIU
Director General

FAST BROKERS
Str. Mircea Vulcanescu nr. 80, Sector 1
Tel.: 021.317.15.65
Fax: 021.317.15.64

GRAS SAVOYE Romania

Laurent CHARLIER
General Manager

GRAS SAVOYE Romania
Str. Armindenului nr. 2, Sector 1
Tel.: 021.231.91.67
Fax: 021.231.91.70

GTT INSURANCE

Paul CAMBERA
Director General Adjunct

GTT INSURANCE
Str. Baba Novac nr. 22-24, Sector 3
Tel.: 021.324.42.27
Fax: 021.324.42.28

INK CONSULTANTA

Sebastian MATISAN
Director General

INK CONSULTANTA
Str. Olari nr. 7A, et. 2, Sector 2
Tel.: 021.212.06.40
Fax: 021.212.22.96

I.R.I.B.

Mugur PRUNDEA

Director Executiv

I.R.I.B.
Bd. Magheru nr. 9, ap. 4, Sector 1
Tel.: 021.314.25.90
Fax: 021.314.21.30

INTERCAM

Catalin PANAITE

Director General

INTERCAM
Str. Verii nr. 10, et. 1, Sector 2
Tel.: 021.210.67.10
Fax: 021.210.67.88

MARSH Romania

Cristian FUGACIU

Presedinte CA,
Director General

MARSH Romania
Sos. Floreasca nr. 169A, Floreasca Business Park, corp A1, et. 3, Sector 1
Tel.: 021.232.18.74
Fax: 021.232.21.02

MILLENIUM Insurance Broker

Camelia ISACHE

Director General

MILLENIUM Insurance Broker
Splaiul Unirii nr. 74, et. 2, Sector 4
Tel.: 021.330.30.15
Fax: 021.330.37.85

OLSA Re

Claudiu VALCEANU

Director Executiv

OLSA Re
Pta. Alba Iulia I7, nr. 8, ap 56, Sector 3
Tel.: 021.322.88.04
Fax: 021.326.85.80

OTTO Broker

Victor SRAER

Director General

OTTO Broker
Bd. Unirii nr. 69, Sector 3
Tel.: 021.312.98.10
Fax: 021.314.50.75

PATY - Asig

Tunde BUZATU

Administrator

PATY - Asig
Bd. Timisoara nr. 29, Sector 6
Tel./Fax: 021.499.17.99

PIRAEUS INSURANCE

Cristian BALANICA

General Manager

PIRAEUS INSURANCE
Str. Nicolae Caramfil nr. 63A, Sector 1
Tel.: 037.215.54.00
Fax: 021.305.03.15

PORSCHE BROKER

Kurt LEITNER

CEO

PORSCHE BROKER
Sos. Tunari-Pipera nr. 2
Tel.: 021.208.26.34
Fax: 021.208.26.36

PSG BROKER

Daniel PENA

Administrator

PSG BROKER
Splaiul Unirii nr. 189, Sector 3
Tel./Fax: 021.330.94.26

SAFE Invest

Martin HERZEL

Director Executiv

SAFE Invest
Bd. George Cosbuc, nr. 69, sector 5
Tel.: 021.301.99.39
Fax: 021.336.36.66

SAFETY Broker

Viorel VASILE

Managing Partner

SAFETY Broker
Str. Bolidului nr. 4-6, Sector 6
Tel.: 0314.052.123
Fax: 021.413.09.47

SRBA

Gheorghe GRAD

Director General

SRBA
Intrarea Andrei Barseanu nr. 2, Sector 3
Tel.: 3021.13.83.93
Fax: 021.310.84.58

UNICREDIT Broker

Marius GURUIANU

Director Executiv

UNICREDIT Broker
Str. Nicolae Caramfil nr. 25, et. 5, Sector 1
Tel.: 021.200.77.54
Fax: 021.200.77.78

UNIPET

Iulian PETRESCU

Administrator

UNIPET
Str. Calea Rahovei nr. 326, bl. 59 parter, Sector 5
Tel.: 021.423.83.89
Fax: 021.456.11.30

VBL BROKER

Laura CHESA

Director Executiv

VBL BROKER
Sos. Bucuresti-Ploiesti 17-21, et. 2, Sector 1
Tel.: 021.204.44.50
Fax: 021.204.44.24
 
 

Unde Ma Asigur? - Buletin Informativ de Asigurari

Presedinte: Sergiu COSTACHE CEO: Adriana PANCIU
Business Development Director: Alexandru D. CIUNCAN

Redactor Sef XPRIMM Newsletters: Mihaela CIRCU

Editor Coordonator: Vlad PANCIU
Coordonator Ziua Asigurarilor: Lidia POP

Senior Editor: Vlad BOLDIJAR

Echipa Programului Unde Ma Asigur?: Vlad PANCIU, Oleg DORONCEANU, Mihai CRACEA, Vlad BOLDIJAR

IT Department: Octavian GRIGOR, Dorin PALADE, Cosmin ARMASESCU

E-mail:   media@mxp.ro


PRELUAREA INFORMATIILOR
Cu toate ca informatiile continute in prezentul Buletin Informativ de Asigurari sunt proprietatea exclusiva a SC Media XPRIMM SRL, oricare dintre ele pot fi preluate complet sau partial cu conditia expresa a publicarii lor impreuna cu mentiunea "Conform portalului specializat www.1asig.ro".
ACURATETEA INFORMATIILOR
Cu toate ca SC Media XPRIMM SRL a facut toate eforturile posibile pentru a asigura acuratetea informatiilor publicate in prezentul Buletin Informativ de Asigurari este posibila aparitia unor erori sau omisiuni.
RASPUNDEREA EDITORULUI
Nici SC Media XPRIMM SRL si nici angajatii sai nu pot fi considerati raspunzatori, sub nici o forma, pentru urmarile unor erori sau omisiuni aparute in forma si/sau continutul prezentului Buletin Informativ de Asigurari si nici pentru opiniile, sugestiile sau punctele de vedere formulate in cadrul lui sau pentru urmarile sau consecintele actiunilor sau deciziilor luate de terti pe baza acestora sau a continutului lui. Redactia isi declina raspunderea pentru autenticitatea sau acuratetea informatiilor preluate din terte surse. Pentru toate materialele unde sunt specificate sursele de informare responsabilitatea revine in totalitate acestora. Raspunderea pentru celelalte materiale publicate revine autorului sau sursei de informare specificate. Redactia isi rezerva dreptul de a prezenta in maniera proprie datele si informatiile difuzate. Titlurile apartin, daca nu se specifica altfel, redactiei.
POLITICA ANTI-SPAM
Acest mesaj, avand mentionate datele noastre de identificare si instructiunile de dezabonare, nu poate fi catalogat ca mesaj nesolicitat (spam). Daca el ajunge totusi la Dumneavoastra si nu doriti sa mai primiti alte mesaje cu un continut similar, este suficient sa ne trimiteti un e-mail, mentionand "Unsubscribe" sau "Dezabonare" in campul "Subject" sau "Subiect".
Copyright©2010 Media XPRIMM

Buletinul Informativ de Asigurari Unde Ma Asigur? este optimizat pentru a fi vizualizat cu o conexiune activa la Internet.
Daca doriti sa primiti GRATUIT acest Buletin Informativ de Asigurari, apasati aici

Daca doriti sa nu mai primiti acest Buletin Informativ de Asigurari, apasati aici
Pentru a va abona selectati optiunile dorite. Pentru a va dezabona deselectati toate optiunile.