Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 795 - 22 mai 2017


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto: Daca nu vrei sa fii uitat imediat ce esti mort si ruginit, fie scrii lucruri care merita citite, fie faci lucruri despre care merita sa scrii.

Pastila de ... well being
Cand Angajatul este la fel de important precum Clientul


Vin angajatii la serviciu cu placere si pregatiti sa atinga obiectivele companiei? Pe de alta parte, pun companiile semnul egal intre angajati si clienti? Sunt acestea preocupate de starea de bine a angajatilor in aceeasi masura in care sunt preocupate sa isi loializeze clientii? continuare


ASF – Autoritatea de Supraveghere Financiara recruteaza:

Specialist Reglementari Contabile

Atributiile si responsabilitatile principale ale postului:
- Transpune in legislatia nationala directivele Uniunii Europene din domeniul asigurarilor / reasigurarilor si participa la procesul de notificare catre institutiile de resort cu privire la masurile luate pentru transpunerea acestora, in special cele privind reglementarile contabile;
- Elaboreaza sau contribuie la elaborarea de ghiduri, monografii contabile, proceduri si recomandari conform prevederilor legale si le avizeaza, dupa caz;
- Analizeaza si avizeaza proiectele de acte normative initiate de alte structuri organizatorice si elaboreaza propuneri de modificare si/sau completare a acestora privind aspecte care intra in aria de reglementare a domeniului asigurarilor-reasigurarilor, in special cele privind reglementarile contabile;
- Participa prin desemnare la sedintele Comisiilor tehnice ale Consiliului Contabilitatii si Raportarilor Financiare (C.C.R.F.), inclusiv ale celor care au ca subiect de dezbatere tratamente/principii rezultate din IFRS pentru situatiile financiare in domeniul financiar si alte domenii si la dezbateri organizate de institutii cu atributii de reglementare in legatura cu domeniul auditului statutar si al profesiei contabile;
- Participa impreuna cu alte structuri organizatorice din cadrul A.S.F. la verificarea criteriilor de aprobare a firmelor de audit care solicita aprobarea A.S.F. pentru auditarea situatiilor financiare ale societatilor de asigurare/reasigurare.

Cerinte pentru ocuparea postului

Studii si experienta:
- Studii superioare economice absolvite cu diploma de licenta;
- Studii de master/postuniversitare sau absolvirea unor cursuri in domeniul financiar-bancar;
- Experienta de minimum 3 ani pe posturi cu studii superioare in domeniul financiar-bancar/piata asigurarilor/contabilitate;
- Cunostinte nivel mediu de MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
- Cunostinte nivel mediu de limba engleza.

Competente comportamentale (organizationale):

- Orientare catre rezultate;
- Munca in echipa;
- Creativitate si inovatie;
- Etica si integritate;
- Intelegere si tact organizational.

Continutul dosarului de candidatura:
- CV in format Europass;
- Fisa personala candidat care poate fi descarcata de aici;
- Copie a actului de identitate al candidatului;
- Scrisoare de motivatie.

Reguli de transmitere a dosarelor de candidatura:
Dosarele de candidatura se transmit electronic la adresa cariere@asfromania.ro printr-un singur mesaj care sa cuprinda toate documentele solicitate, scanate si salvate in format .pdf,  iar subiectul mesajului trebuie sa contina denumirea postului mentionat in titlul anuntului.

Aspecte generale privind derularea procesului de recrutare:
Dosarele de candidatura incomplete sau care au fost transmise dupa data limita de depunere a candidaturilor nu vor fi luate in considerare.
Simpla transmitere a dosarelor de candidatura nu presupune acceptarea automata a candidaturii. Candidatii care se califica sa participe in urmatoarea etapa a procesului de recrutare vor fi informati in termen de 10 zile lucratoare de la incheierea etapei de depunere a dosarelor de candidatura. Cadrul normativ aferent desfasurarii proceselor de recrutare si selectie este Politica de recrutare si selectie a personalului in ASF.

CertAsig Insurance & Reinsurance Company is a Romanian specialist non-life insurance company primarily selling niche, non-motor insurance products to corporate customers through insurance brokers. Since December 2007, CertAsig has been majority-owned by Royalton Capital Investors II, a private equity fund focused on acquiring and developing service sector companies throughout European countries of Central and Eastern Europe. Royalton Capital Investors II L.P.'s limited liability partners include Alpha Associates, European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) and European Investment Fund (EIF). CertAsig employs 86 insurance professionals in 8 offices in Romania, Bulgaria, Czech Republic and Turkey. CertAsig's underwriting portfolio is approximately 1/3 Marine, Aviation, Transport, 1/3 Property & Casualty and 1/3 surety bonds.

CertAsig is looking for an experienced Marine Claims Handler / Manager to join its team.

Marine Claims Handler / Manager

The successful candidate will have:
- Minimum 7 years relevant experience in marine claims handling and management;
- Specific experience in hull, P&I and cargo claims with track record of handling large and complex claims, as well as ability to resolve small claims efficiently;
- English – fluent speaker with excellent written communication;
- Comprehensive knowledge of England & Wales Insurance Law and London Insurance Terms and Conditions;
- Working knowledge of Turkish and Black Sea marine market a distinct advantage;
- Ability to coordinate external partner such as marine surveyors, salvors, adjusters and other marine experts;
- Available for business travel in core underwriting area, namely Turkey, Romania and Bulgaria as required;
- Preferably located in Bucharest or Constanta.

If you are interested to apply for this challenging position, please send your CV to hr@certasig.ro.

Willis Towers Watson (fosta GRAS SAVOYE Romania), broker international de top, isi mareste echipa si cauta un:

Junior Broker

Descrierea companiei

Willis Towers Watson (NASDAQ: WLTW) este un lider mondial in domeniul consultantei, al brokerajului si al solutiilor care ii ajuta pe clientii din intreaga lume sa transforme riscul intr-o cale de dezvoltare. Willis Towers Watson si-a inceput activitatea in 1828 si are 40.000 de angajati in peste 140 de tari.

Concepem si furnizam solutii pentru gestionarea riscurilor, optimizarea beneficiilor, cultivarea talentelor si extinderea puterii capitalului de a proteja si a consolida institutiile si persoanele. Perspectiva noastra unica ne permite sa identificam punctele de intersectie critice dintre talent, calitati si idei - formula dinamica ce impulsioneaza performanta in activitate.

Together, we unlock potential. Aflati mai multe pe www.willistowerswatson.com.

Principalele responsabilitati ale rolului:
- Acorda asistenta la implementarea programelor de asigurare pentru noii clienti si la administrarea portofoliului de clienti existenti;
- Intocmeste si prezinta clientilor oferte de asigurare precum si rapoarte periodice de activitate;
- Participa la negocieri, monitorizeaza emiterea contractelor si politelor de asigurare si urmareste derularea acestora;
- Initiaza si participa constant la intalniri cu clientii existenti ai societatii precum si cu potentiali clienti in vederea detectarii nevoilor noi de asigurare si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Mentine relatia cu clientii/ potentialii clienti ai Willis Towers Watson si raspunde prompt tuturor solicitarilor acestora, conform politicilor si procedurilor de lucru interne;
- Intocmeste corespondenta comerciala si rapoarte specifice pentru clienti si intretine relatia de colaborare cu clientii si societatile de asigurare.

Profil candidat:
- 1 an experienta in asigurari corporate; experienta in asigurari de viata/ sanatate reprezinta un avantaj;
- Studii universitare;
- Atitudine consultativa si experienta in furnizarea de solutii bazate pe nevoile clientilor;
- Experienta in lucrul cu clienti corporate;
- Abilitati foarte bune de comunicare in limba romana si limba engleza (vorbit/ scris/ citit);
- Abilitati de negociere si prezentare;
- Atentie la detalii si capacitatea de a gestiona simultan proiecte multiple;
- Capacitatea de a lucra in echipa.

Oferta:
- Pachet salarial avantajos si beneficii diverse;
- Training si programe de pregatire profesionala;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii multinationale.

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa hr@grassavoye.ro. Toate candidaturile vor fi tratate ca fiind confidentiale. Ne rezervam dreptul de a contacta numai candidatii selectati.

OMNIASIG VIG recruteaza:

Inspector daune - Domeniul Non-Auto

Principalele responsabilitati:
- Verificarea dosarelor de dauna si evaluarea daunelor;
- Instrumentarea dosarelor de dauna si plata despagubirilor cuvenite.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate (preferabil in domeniul economic, financiar, constructii, autovehicule rutiere, masini si utilaje agricole, utilaje de constructii); 
- Experienta in sectorul banci/asigurari/constructii - constituie un avantaj;
- Cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor - constituie un avantaj;
- Cunostinte utilizare calculator – MS Office;
- Cunostinte limba engleza - constituie un avantaj;
- Permis de conducere - constituie un avantaj.

Aptitudini:

- Abilitati de comunicare interpersonala;
- Capacitate de analiza si sinteza, acuratete in gandire;
- Orientare catre rezultate;
- Abilitati de negociere;
- Integritate, responsabilitate, seriozitate, corectitudine.

Candidatii interesati pot trimite CV-ul la adresa de e-mail recrutare@omniasig.ro.

ERGO Asigurari is looking for:

Senior Actuary / Junior Actuary

ERGO Asigurari, part of one of the biggest German insurance group, is looking for a Senior Actuary and a Junior Actuary!
...and it's waiting for you to join the Actuarial team.
Enthusiasm is a must, ambition is good too.

If you would like to:

For Senior Actuary
- Be responsible for the pricing, reserving and product development processes;
- Monitor periodically the products/ portfolios results, identifying profit or loss generating factors;
- Be involved in the annual planning and periodically forecast processes;
- Create and adapt actuarial models to evolving business needs;
- Support the on-going Solvency II processes;
- Support and prepare part of the financial and technical reports to the group and supervisory authority;
- Perform and present different actuarial analyses requested by the management;

For Junior Actuary

- Involve in the pricing, reserving and product development processes;
- Be responsible for the calculation of the quarterly reinsurance accounts;
- Monitor periodically the products/ portfolios results, identifying profit or loss generating factors;
- Support the on-going Solvency II processes;
- Support and prepare part of the financial and technical reports to the group and supervisory authority;
- Perform and present different actuarial analyses requested by the management;
- Create and adapt actuarial models to evolving business needs;

And you have:

For Senior Actuary
- Genuine passion for learning and personal development;
- University degree – Actuarial/Mathematics/ Economics;
- Experience – at least 3 years, MTPL business would be an advantage;
- Strong knowledge of MS-Office - especially advanced Excel; other technical skills would be a plus (SQL etc.);
- Language skills – English;
- Good communication and cooperation skills;
- Good organizing skills and strong follow through;
- Strong analytical and problem solving;

For Junior Actuary
- Genuine passion for learning and personal development;
- University degree – Mathematics/ Economics – actuarial studies would be an advantage;
- Strong knowledge of MS-Office - especially advanced Excel; other technical skills would be a plus (SQL etc.);
- Language skills – English;
- Good communication and cooperation skills;
- Good organizing skills and strong follow through;
- Strong analytical and problem solving;
- Experience within the insurance sector and/or actuary would be a plus.

Then please send your CV to hr@ergo.ro, including the code "senior actuary" and "junior actuary" in the subject.

Let's work together for what is important for you!

Stiri


Studiu: Aproape jumatate din tarile intervievate se asteapta la o crestere a poverii fiscale

Reformele fiscale globale si cresterea economica slaba continua sa aiba un impact puternic asupra peisajului fiscal international, determinand tarile sa introduca noi stimulente fiscale pentru a ramane atractive in competitia globala, conform raportului EY "Outlook for global tax policy in 2017"- care prezinta opiniile liderilor EY pe politici fiscale din 50 de tari de la nivel global.

Continuare


Stiati ca fondatorul companiei HONDA, japonezul Soichiro Honda, a fost respins la un interviu de TOYOTA Motor Corporation? Dupa ce a aplicat pentru un job ca inginer la aceasta companie si a fost refuzat, HONDA a ramas mai multa vreme fara un loc de munca. Intr-un final, si-a dezvoltat propriul business, incepand prin a construi biciclete cu motor in garajul de acasa si extinzandu-se treptat in ceea ce avea sa devina astazi business-ul de miliarde de dolari HONDA.

Cursuri


Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va dezabonati click aici