Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 820 - 4 decembrie 2017


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto: Fii liderul pe care oamenii il urmeaza voluntar, chiar daca nu ai un titlu sau o functie.

Pastila de ... well being
La voi vine ... "Miscolae"??


Cum, nu stiti cine este stimabilul? Este ... Mos Nicolae. Asa i se spune la mine in familie (cel mic l-a "rebrenduit"). continuare


GrECo JLT angajeaza:

Account Manager (denumire interna) / Broker in Asigurari (denumire conform COR)

Tipul ofertei:
- Full time

Nivel cariera:
- Minim 4 ani experienta in asigurari pentru clientii corporate

Oras(e):
- Timisoara

Descrierea companiei:
- Grupul GrECo JLT este un consultant de risc si broker de asigurare independent, lider de piata in regiunea CEE/SEE/CIS. Grupul isi desfasoara activitatea in 52 birouri cu 760 angajati din 16 tari. In calitate de partener al JLT International Network, grupul are acces la o extinsa retea mondiala de servicii. GrECo JLT furnizeaza solutii individuale in asigurari si risk management pentru companii, asociatii si autoritati.

Descrierea postului (atributii principale):
- Realizarea target-ului individual de venituri nete alocat de angajator;
- Retinerea clientilor existenti;
- Identificarea de noi clienti si dezvoltarea clientilor existenti, prin contactare potentiali clienti, participare la intalniri, propunere solutii de asigurare sau servicii.

Cerinte:
- Studii superioare
- Minim 4 ani experienta in asigurari pentru clienti corporate;
- Certificat de calificare / pregatire profesionala in asigurari, conform cerinte legale;
- Cunostinte operare calculator (Word, Excel, Power Point, Internet);
- Cunostinte limba engleza - minim nivel intermediar;
- Negociere si persuasiune;
- Comunicare (verbala si in scris); coerenta in exprimare;
- Orientare catre clienti;
- Orientare catre rezultate si indeplinire deadline-uri;
- Responsabilitate;
- Auto - organizare si planificare;
- Permis auto, categoria B.

Beneficii oferite:
- Pachet salarial atractiv;
- Bonusuri in functie de performante.

CV-urile se pot transmite la adresa de e-mail m.ionescu@ro.greco.eu. Doar candidatii selectati vor fi contactati.

GrECo JLT angajeaza:

Asistent Manager

Tipul ofertei:
- Full time

Oras(e):
- Bucuresti

Descrierea companiei:
- Grupul GrECo JLT este un consultant de risc si broker de asigurare independent, lider de piata in regiunea CEE/SEE/CIS. Grupul isi desfasoara activitatea in 52 birouri cu 760 angajati din 16 tari. In calitate de partener al JLT International Network, grupul are acces la o extinsa retea mondiala de servicii. GrECo JLT furnizeaza solutii individuale in asigurari si risk management pentru companii, asociatii si autoritati.

Descrierea postului (atributii principale):
- Acorda suport Directorului General;
- Preia apelurile telefonice si mesajele, directioneaza intern apelurile;
- Indeplineste toate sarcinile asociate expedierii corespondentei;
- Inregistreaza intreaga corespondenta sosita/trimisa in registrul de intrari/iesiri.

Cerinte:
- Studii superioare finalizate sau in curs;
- Cunostinte limba engleza – nivel avansat;
- Organizare activitate;
- Responsabilitate;
- Comunicare (verbala si in scris); coerenta in exprimare.

Beneficii oferite:
- Pachet salarial motivant.

CV-urile se pot transmite la adresa de e-mail m.ionescu@ro.greco.eu. Doar candidatii selectati vor fi contactati.

GROUPAMA Asigurari recruteaza:

Specialist Subscriere Senior (property)

Rol:
- Efectueaza subscrierea pentru asigurarile de bunuri, echipamente electronice si avarii accidentale ale utilajelor, pentru sume/ riscuri asigurate care depasesc limitele de competenta ale retelei de vanzare (conturi corporate);
- Ofera consiliere si suport fortei de vanzari pentru subscrierea asigurarilor gestionate;
- Aplica normele/procedurile de subscriere pentru produsele de asigurari de bunuri, EEI si MBK;
- Monitorizeaza executia subscrierii pe linie de asigurari de bunuri, EEI si MBK de catre reteaua de vanzari pentru a asigura calitatea selectiei riscurilor;
- Valideaza/ asigura subscrierea riscurilor peste aflate competentele acordate la nivel de regiune, in limitele proprii de competenta;
- Ofera suport si validare pentru subscrierea conturilor corporate;
- Monitorizeaza si acorda suport in efectuarea inspectiilor de risc pentru politele de asigurari de bunuri, EEI si MBK.

Profilul candidatului:
- Studii superioare;
- Cursuri de specializare/ certificari/ calificari in asigurari, in special pe aria de asigurari de bunuri, EEI si MBK;
- Experienta in domeniul/ industria de asigurari pe un post similar - minim 5 ani;
- Engleza - nivel avansat.

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa dragos.stoica@groupama.ro

GROUPAMA Asigurari recruteaza:

Specialist Subscriere Riscuri Speciale Financiare

Rol:
- Efectueaza subscrierea pentru asigurarile de credit comercial, garantii, asigurari tip "fidelity", si alte riscuri speciale, pentru sume/ riscuri asigurate care depasesc limitele de competenta ale retelei de vanzare;
- Ofera consiliere si suport echipei de Vanzari pentru subscrierea asigurarilor gestionate;
- Valideaza/ asigura subscrierea riscurilor aflate peste competentele acordate la nivel de Vanzari, in limitele proprii de competenta;
- Ofera suport si validare pentru subscrierea riscurilor mari.

Profilul candidatului:
- Studii superioare economice;
- Cursuri de specializare/ certificari/ calificari in asigurari, in special pe aria de asigurari de risc financiar (asigurari de credit comercial) constituie un avantaj;
- Experienta in domeniul/ industria de asigurari obligatoriu, pe linia de asigurari de risc financiar;
- Limba engleza nivel avansat.

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa dragos.stoica@groupama.ro

Autoritatea de Supraveghere Financiara scoate la concurs postul de:

Actuar

in cadrul Sectorului Asigurari Reasigurari, Directia Supraveghere si Control, Serviciul Actuariat si Managementul Riscului.

Atributiile si Responsabilitatile Principale ale Postului:
- Asigura suportul tehnic, prin furnizarea de analize, consultanta, ghiduri, puncte de vedere, specializate pentru toate structurile A.S.F. in activitatea carora sunt necesare analize actuariale;
- Monitorizeaza si analizeaza indicatorii cu specific actuarial ai societatilor de asigurare - reasigurare;
- Furnizeaza metodologii si specificatii tehnice pentru realizarea unor rapoarte de analiza a indicatorilor specifici societatilor de asigurare - reasigurare;
- Analizeaza calitatea si continutul rapoartelor actuariale ale societatilor de asigurare - reasigurare;
- Participa in cadrul actiunilor de control ce presupun verificari ale produselor de asigurare practicate, rezervelor constituite, activelor care acopera rezervele, solvabilitatii societatilor de asigurari sau alta tematica ce necesita suport actuarial;
- Analizeaza si furnizeaza opinii si solutii referitoare la adecvarea tarifelor asigurarilor obligatorii, pe baza documentatiilor furnizate de actuari/ functia actuariala din societatile de asigurare - reasigurare;
- Participa la procesul de analizare prealabila si autorizare a modelelor interne partiale/integrale emise de societatile de asigurare - reasigurare, precum si la procesul de autorizare a modelelor aferente parametrilor specifici ai acestor societati, conform cerintelor Solvabilitate II;
- Colaboreaza cu asociatiile profesionale pentru dezvoltarea profesiei actuariale in Romania, analizarea si dezbaterea propunerilor de norme/ghiduri/standarde in domeniu;
- Asigura suportul tehnic, prin furnizarea de analize, consultanta, ghiduri, puncte de vedere, specializate pentru toate structurile A.S.F. in activitatea carora sunt necesare analize actuariale;
- Participa la analiza evaluarii modului in care societatile de asigurare - reasigurare respecta cerintele referitoare la ORSA.

Cerinte Pentru Ocuparea Postului:


Studii si experienta:
- Studii superioare in domeniul economic/in matematici, absolvite cu diploma de licenta;
- Studii de master/postuniversitare in domeniul actuarial sau in matematici;
- Experienta de specialitate in domeniu: minimum 2 ani pe posturi cu studii superioare in actuariat;
- Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- Cunostinte avansate de limba engleza.

Competente organizationale:
- Orientare catre rezultate;
- Munca in echipa;
- Creativitate si inovatie;
- Etica si integritate;
- Intelegere si tact organizational.

Dosarele de candidatura complete (conform cerintelor regasite pe site-ul Autoritatii de Supraveghere Financiara la sectiunea Cariere - asfromania.ro), se transmit electronic la adresa cariere@asfromania.ro printr-un singur mesaj care sa cuprinda toate documentele solicitate, scanate si salvate in format .pdf, iar subiectul mesajului trebuie sa contina denumirea postului mentionat in titlul anuntului.
Termen limita de depunere a candidaturilor: 4 decembrie 2017

Autoritatea de Supraveghere Financiara scoate la concurs postul de:

Inspector Asigurari

in cadrul Sectorului Asigurari Reasigurari, Directia Supraveghere si Control, Serviciul Control Societati de Asigurare si Reasigurare.

Atributiile si Responsabilitatile Principale ale Postului:
- Realizeaza actiunile de control inopinat si periodic conform deciziilor presedintelui A.S.F. sau planului de control anual aprobat de Consiliul A.S.F. la societatile de asigurare/reasigurare;
- Primeste si analizeaza observatiile la procesul-verbal de control, transmise de entitatea controlata si le integreaza in documentul transmis spre analiza conducerii Directiei Supraveghere si Control SAR;
- Raporteaza conducerii Directiei Supraveghere si control SAR/vicepresedintelui S.A.R. rezultatele actiunilor de control desfasurate la societatile de asigurare/reasigurare si propune masuri/sanctiuni in vederea remedierii situatiilor constatate ca urmare a controalelor efectuate;
- Intocmeste note cu privire la rezultatele actiunilor de control care contin propuneri de masuri/sanctiuni in vederea remedierii situatiilor constatate ca urmare a controalelor efectuate;
- Informeaza structurile organizatorice implicate cu privire la masurile dispuse de presedintele A.S.F., vicepresedintele S.A.R. si/sau Consiliul A.S.F. ca urmare a activitatii de control specifice serviciului;
- Contribuie si transmite propuneri pentru intocmirea planului anual de control si supraveghere intocmit la nivel de directie; transmite informatii si contribuie la intocmirea rapoartelor semestriale de supraveghere si control ale directiei;
- Formuleaza propuneri cu privire la modificarea/completarea cadrului de reglementare din domeniul activitatii societatilor de asigurare/reasigurare;
- Sesizeaza, cu aprobarea Consiliului ASF, alte organe si institutii ale statului, in cazul in care apreciaza incidenta competentei acestora;
- Colaboreaza cu Directia Relatii cu Publicul, Petitii si Educatie Financiara, in vederea solutionarii cu celeritate a petitiilor care necesita suport de specialitate;
- Asigura actualizarea bazei de date din aplicatia "Baza SAR.exe" conform deciziilor emise de serviciu pentru societatile de asigurare si/sau reasigurare.

Cerinte Pentru Ocuparea Postului:


Studii si experienta:
- Studii superioare in domeniul economic/juridic/tehnic/in matematici, absolvite cu diploma de licenta;
- Studii de master in domeniul economic/juridic (in cazul studiilor superioare de 3 ani);
- Experienta de specialitate in domeniu de minimum 1 an pe posturi cu studii superioare in domeniul economic;
- Cunostinte de legislatie specifica activitatii de asigurari;
- Cunostinte de nivel mediu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
- Cunostinte de nivel mediu limba engleza/franceza/germana.

Competente organizationale:
- Orientare catre rezultate;
- Munca in echipa;
- Creativitate si inovatie;
- Etica si integritate;
- Intelegere si tact organizational.

Dosarele de candidatura complete (conform cerintelor regasite pe site-ul Autoritatii de Supraveghere Financiara la sectiunea Cariere - asfromania.ro), se transmit electronic la adresa cariere@asfromania.ro  printr-un singur mesaj care sa cuprinda toate documentele solicitate, scanate si salvate in format .pdf, iar subiectul mesajului trebuie sa contina denumirea postului mentionat in titlul anuntului.
Termen limita de depunere a candidaturilor: 4 decembrie 2017

Autoritatea de Supraveghere Financiara scoate la concurs postul de:

Inspector Asigurari

in cadrul Sectorului Asigurari Reasigurari, Directia Supraveghere si Control, Serviciul Control Societati de Asigurare si Reasigurare.

Atributiile si Responsabilitatile Principale ale Postului:
- Realizeaza actiunile de control inopinat si periodic conform deciziilor presedintelui A.S.F. sau planului de control anual aprobat de Consiliul A.S.F. la societatile de asigurare/reasigurare;
- Primeste si analizeaza observatiile la procesul-verbal de control, transmise de entitatea controlata si le integreaza in documentul transmis spre analiza conducerii Directiei Supraveghere si Control SAR;
- Raporteaza conducerii Directiei Supraveghere si control SAR/vicepresedintelui S.A.R. rezultatele actiunilor de control desfasurate la societatile de asigurare/reasigurare si propune masuri/sanctiuni in vederea remedierii situatiilor constatate ca urmare a controalelor efectuate;
- Intocmeste note cu privire la rezultatele actiunilor de control care contin propuneri de masuri/sanctiuni in vederea remedierii situatiilor constatate ca urmare a controalelor efectuate;
- Informeaza structurile organizatorice implicate cu privire la masurile dispuse de presedintele A.S.F., vicepresedintele S.A.R. si/sau Consiliul A.S.F. ca urmare a activitatii de control specifice serviciului;
- Contribuie si transmite propuneri pentru intocmirea planului anual de control si supraveghere intocmit la nivel de directie; transmite informatii si contribuie la intocmirea rapoartelor semestriale de supraveghere si control ale directiei;
- Formuleaza propuneri cu privire la modificarea/completarea cadrului de reglementare din domeniul activitatii societatilor de asigurare/reasigurare;
- Sesizeaza, cu aprobarea Consiliului ASF, alte organe si institutii ale statului, in cazul in care apreciaza incidenta competentei acestora;
- Colaboreaza cu Directia Relatii cu Publicul, Petitii si Educatie Financiara, in vederea solutionarii cu celeritate a petitiilor care necesita suport de specialitate;
- Asigura actualizarea bazei de date din aplicatia "Baza SAR.exe" conform deciziilor emise de serviciu pentru societatile de asigurare si/sau reasigurare.

Cerinte Pentru Ocuparea Postului:


Studii si experienta:
- Studii superioare in domeniul economic/juridic/tehnic/in matematici, absolvite cu diploma de licenta;
- Studii de master in domeniul economic/juridic (in cazul studiilor superioare de 3 ani);
- Experienta de specialitate in domeniu de minimum 1 an pe posturi cu studii superioare cu atributii de control;
- Cunostinte de legislatie specifica activitatii de asigurari;
- Cunostinte de nivel mediu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
- Cunostinte de nivel mediu limba engleza/franceza/germana.

Competente organizationale:
- Orientare catre rezultate;
- Munca in echipa;
- Creativitate si inovatie;
- Etica si integritate;
- Intelegere si tact organizational.

Dosarele de candidatura complete (conform cerintelor regasite pe site-ul Autoritatii de Supraveghere Financiara la sectiunea Cariere - asfromania.ro), se transmit electronic la adresa cariere@asfromania.ro  printr-un singur mesaj care sa cuprinda toate documentele solicitate, scanate si salvate in format .pdf, iar subiectul mesajului trebuie sa contina denumirea postului mentionat in titlul anuntului.
Termen limita de depunere a candidaturilor: 4 decembrie 2017

Autoritatea de Supraveghere Financiara scoate la concurs postul de:

Responsabil Supraveghere

in cadrul Sectorului Asigurari Reasigurari, Directia Supraveghere si Control, Serviciul Supraveghere Prudentiala III.

Atributiile si Responsabilitatile Principale ale Postului:
- Asigura asistenta analistului financiar/specialistului in asigurari/inspectorului cu privire la lucrarile curente in baza expertizei profesionale;
- Analizeaza si gestioneaza raportarile si rapoartele transmise de societatile de asigurari si/sau reasigurare in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Intocmeste si actualizeaza fisa societatilor repartizate;
- Urmareste evolutia indicatorilor specifici si informeaza superiorii ierarhici cu privire la trendul/problemele identificate;
- Realizeaza analiza calitatii guvernantei corporative a societatilor de asigurare si/sau reasigurare;
- Analizeaza profilul de risc al societatilor de asigurare si/sau reasigurare si concordanta acestuia cu strategia asumata, inclusiv tehnicile si sistemul de reducere a riscurilor si existenta limitelor de toleranta;
- Realizeaza identificarea, evaluarea si cuantificarea riscurilor semnificative la care sunt expuse societatile de asigurare si/sau reasigurare;
- Participa la actiunile de control periodic si inopinat, dispuse de Consiliul ASF, la sediul asiguratorilor, reasiguratorilor, in vederea verificarii modului de respectare a prevederilor legale in domeniul asigurarilor;
- Raporteaza rezultatele actiunilor de supraveghere si control conducerii directiei, Vicepresedintelui de sector si Consiliului A.S.F.;
- Analizeaza modul de implementare de catre societatile supravegheate/controlate a masurilor dispuse de catre Consiliul A.S.F.;
- Transmite puncte de vedere solicitate de celelalte directii din cadrul A.S.F., cu privire la problematici care tin de supravegherea si indicatorii de performanta a societatilor de asigurare si/sau reasigurare.

Cerinte Pentru Ocuparea Postului:


Studii si experienta:
- Studii superioare in domeniul economic/juridic/tehnic/in matematici, absolvite cu diploma de licenta;
- Studii de master/postuniversitare sau absolvirea unor cursuri in domeniul financiar-bancar;
- Experienta de specialitate in domeniu: minimum 3 ani pe posturi cu studii superioare in domeniul financiar;
- Cunostinte de legislatie specifica activitatii de asigurari;
- Cunostinte nivel mediu de MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
- Cunostinte nivel mediu de limba engleza.

Competente organizationale:
- Orientare catre rezultate;
- Munca in echipa;
- Creativitate si inovatie;
- Etica si integritate;
- Intelegere si tact organizational.

Dosarele de candidatura complete (conform cerintelor regasite pe site-ul Autoritatii de Supraveghere Financiara la sectiunea Cariere - asfromania.ro), se transmit electronic la adresa cariere@asfromania.ro  printr-un singur mesaj care sa cuprinda toate documentele solicitate, scanate si salvate in format .pdf, iar subiectul mesajului trebuie sa contina denumirea postului mentionat in titlul anuntului.
Termen limita de depunere a candidaturilor: 4 decembrie 2017

Stiri


ASF l-a avizat pe Andrei MICU ca Director General al EximAsig

Consiliul Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) a aprobat, in cadrul sedintei de marti - 28 noiembrie a.c., numirea lui Andrei Razvan MICU in functia de Director General la Compania de Asigurari - Reasigurari EXIM Romania (CARE Romania / EximAsig).

Continuare


Cornel COCA CONSTANTINESCU, Keynote Speaker la "XPRIMM Time for Business: Cum asiguram sportul in Romania?"

Cornel COCA CONSTANTINESCU, Vicepresedinte - Sectorul Asigurari - Reasigurari, ASF - Autoritatea de Supraveghere Financiara, va participa, in calitate de Keynote Speaker, la evenimentul "XPRIMM Time for Business: Cum asiguram sportul in Romania?".

Continuare


RED BUSINESS CONFERENCE: Industria asigurarilor. Gata de schimbare?

Societatea de Stiinte Juridice in parteneriat cu SCHOENHERR & ASOCIATII, cu sprijinul Camerei de Comert si Industrie a Romaniei organizeaza Conferinta "RED BUSINESS CONFERENCE: Industria asigurarilor. Gata de schimbare?". Speakerii invitati includ specialisti din piata de asigurari si avocati cu experienta regionala in acest domeniu.

Continuare


Carte: „Multiculturalism - United in Diversity: A Romanian Perspective” – Irina BUDRINA

Astazi, expunerea la alte culturi a devenit fie un simbol al globalizarii, in mediul de business, fie un mod de viata. Multe persoane aleg sa plece in calatorii de descoperire a altor culturi, acestea afectandu-le propria identitate culturala. Dar unde si cum se intalnesc, de fapt, culturile?

Continuare


Cursuri


Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va dezabonati click aici