Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 882 - 22 aprilie 2019


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!


Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto: Pesimistul vede dificultati in orice oportunitate. Optimistul gaseste oportunitati in orice dificultate.

 


FABRICA DE ASIGURARI-BROKER DE ASIGURARE recruteaza:

DIRECTOR AGENTIE

ORASE:
  • Bucuresti-Magheru;
  • Bucuresti Liberty Mall;
  • Brasov;
  • Cluj Napoca;
  • Constanta;
  • Deva;
  • Drobeta Turnu Severin;
  • Galati;
  • Oradea;
  • Piatra Neamt;
  • Satu Mare;
  • Sibiu;
  • Valcea.

CERINTE:
  • Studii superioare;
  • Certificat de calificare profesionala in asigurari, conform cerintelor legale;
  • Minim 3 ani experienta in vanzari in sectorul asigurari;
  • Minim un an experienta in management/ coordonare retea de vanzare;
  • Cunostinte manageriale-fundamentare buget local de V-C si executia acestuia in conditii de rentabilitate financiara;
  • Experienta in organizarea, planificarea, coordonarea si controlul retelelor de vanzare;
  • Abilitati de lucru in echipa si de comunicare interpersonala-coerenta in exprimare;
  • Cunostinte si abilitati privind identificarea si evaluarea nevoilor de asigurare ale clientilor sau potentialilor clienti;
  • Experienta in aplicarea tehnicilor de cross selling si up selling;
  • Orientare catre clienti si catre rezultate;
  • Portofoliu propriu de clienti;
  • Dezvoltare retea proprie asistenti in brokeraj / locala / regionala.
OFERIM:
  • Contract Individual de Munca;
  • Pachet financiar atractiv-motivant;
  • Beneficii suplimentare financiare si nefinanciare;
  • Alte facilitati.
IMPORTANT: Asteptam CV-urile dumneavoastra? la adresa de e-mail?office@fabricadeasigurari.ro, cu mentiunea postului si a? orasului pentru care aplicati. Vor fi contactati doar candidatii selectati.


FABRICA DE ASIGURARI-BROKER DE ASIGURARE recruteaza:

PARTENER FDA

ORASE: Toata tara

CERINTE:
  • Studii medii / studiile superioare reprezinta un avantaj;
  • Certificat de calificare profesionala in asigurari, conform cerintelor legale;
  • Minim un an de experienta in vanzari in distributia de asigurari;
  • Abilitati de lucru in echipa si de comunicare interpersonala;
  • Coerenta in exprimare;
  • Cunostinte si abilitati privind identificarea si evaluarea nevoilor de asigurare ale clientilor sau potentialilor clienti;
  • Orientare catre clienti si catre rezultate;
  • Portofoliu propriu de clienti.
OFERIM:
  • Contract de mandat;
  • Pachet financiar atractiv-motivant, in functie de rezultate;
  • Beneficii suplimentare financiare si nefinanciare;
  • Mediu de dezvoltare a propriului business foarte atractiv;
  • Posibilitatea accesarii unei francize in industria turismului, in cele mai avantajoase conditii (Christian Tour);
  • Alte facilitati.
IMPORTANT: Asteptam CV-urile dumneavoastra ?la adresa de e-mail?office@fabricadeasigurari.ro, cu mentiunea postului si a ?orasului pentru care aplicati. Vor fi contactati doar candidatii selectati.

TPSH group Broker de asigurare recruteaza:

Industrial insurance Sales Manager

Companie de brokeraj din Germania cauta pentru biroul din Romania persoane cu experienta in vanzari.

Prezentare companie: TPSH group - Broker de asigurare

Suntem o companie germana, dar oferim servicii de asigurare si in Europa de Est de peste 5 ani pentru toti clientii TPSH Group - Broker de asigurare ce aleg sa isi extinda activitatea in aceasta zona.

Oferim solutii adecvate de asigurare pentru toate tipurile de asigurari? (inclusiv asigurarea de proprietate, raspunderea civila, asigurarea de transport, asigurarea de raspundere a directorilor si a ofiterilor etc.).

Combinam brokerajul industrial clasic cu experienta noastra vasta de gestionare a riscurilor si de consultanta.

Activitatile si industriile pentru care avem solutii de succes sunt:
  • Industria IT internationala (hardware si software) (TPSH disTriCover)
  • Companiile farmaceutice, producatorii de produse medicale
  • Industria textila (tesaturi tehnice si industria modei)
  • Industria de prelucrare si rafinare a materialelor plastice
  • Industria energetica (operatori de retea, furnizori de energie si sub-furnizori)
  • Energia regenerabila (TPSH solTriCover)
  • Societati de inginerie mecanica
  • Agentii imobiliari nationali si internationali
  • Companiile internationale de administrare a investitiilor
  • Furnizorii auto
  • Turnatorii si companiile de prelucrare a otelului
  • Profesionisti (avocati, auditori, consultanti fiscali, contabili autorizati)
  • Asistenta internationala cu sisteme de asigurari in interiorul si in afara UE
  • Consultanta, dezvoltare si incheiere de tipuri speciale de acoperire pentru riscuri specifice
In cateva cuvinte filozofia noastra de business este "Totul pentru protejarea clientului" este nevoie de ani pentru a castiga increderea clientului - dar doar cateva secunde pentru a-l pierde!

Astfel echipa noastra de management si partenerii lucreaza din greu pentru a satisface nevoile clientilor nostri.

Fiind o companie cu capital integral privat detinuta de echipa noastra de management, actionam independent de companiile de asigurari, banci sau corporatii. Suntem versatili, orientati spre crestere si constienti de costuri.

Chiar si atunci cand lucrurile devin grele, putem sa actionam in mod flexibil si sa mentinem stabilitatea economica.

Posturi disponibile:

Industrial insurance - Sales Manager

Principalele responsabilitati ale rolului:
  • Intocmeste si prezinta clientilor oferte de asigurare precum si rapoarte periodice de activitate;
  • Participa la negocieri, monitorizeaza emiterea contractelor si politelor de asigurare si urmareste derularea acestora;
  • Initiaza si participa constant la intalniri cu clientii existenti ai societatii precum si cu potentiali clienti in vederea detectarii nevoilor noi de asigurare si dezvoltarea portofoliului de clienti;
  • Este responsabil de implementarea programelor de asigurare pentru noii clienti si de administrarea portofoliului de clienti existenti;
  • Mentine relatia cu clientii si raspunde prompt tuturor solicitarilor acestora, conform politicilor si procedurilor de lucru interne;
  • Intocmeste corespondenta comerciala si rapoarte specifice pentru clienti si intretine relatia de colaborare cu clientii si societatile de asigurare;
  • Propune strategia de vanzare si planul de vanzari pentru toate tipurile de asigurari industriale;
  • Propune solutii de optimizare a echipei de lucru in concordanta cu planul de vanzari asumat.
Profil candidat:
  • Experienta in asigurari agricole si/sau industriale;
  • Studii universitare;
  • Atitudine consultativa si experienta in furnizarea de solutii bazate pe nevoile clientilor;
  • Experienta in lucrul cu clienti corporate;
  • Abilitati foarte bune de comunicare in limba romana si limba engleza (vorbit | scris | citit), limba germana constituie un avantaj;
  • Abilitati de negociere si prezentare;
  • Atentie la detalii si capacitatea de a gestiona simultan proiecte multiple;
  • Capacitatea de a lucra in echipa;
  • Capacitatea de a lucra orientat catre performanta.
Oferta:
  • Pachet salarial avantajos corelat cu nivelul de performanta;
  • Beneficii diverse - asigurare de sanatate, decontare transport, cursuri de dezvoltare personala;
  • Job-ul preupune deplasari multiple in tara la sediul clientilor;
  • Training si programe de pregatire profesionala.
Persoanele interesate pot trimite CV-ul pe adresa de e-mail ioana.darie@tpsh.ro.



Stiri

Gabriela LUPAS-TICU este noul Chief Marketing Officer al NN

Gabriela LUPAS-TICU a preluat functia de Chief Marketing Officer in cadrul NN Romania incepand din aprilie 2019, au anuntat luni reprezenntantii companiei. Ea are o experienta de 17 ani in conducerea departamentelor de marketing si comerciale ale unor multinationale.

Continuare

Cei mai buni angajatori ai anului 2018, premiati in cadrul Galei AON Best Employers

Cei mai buni angajatori ai anului 2018 au fost premiati marti, 16 aprilie, a.c, in cadrul Galei AON Best Employers, organizata de brokerul de asigurari AON Romania. La eveniment au participat aproximativ 80 de persoane, atat reprezentanti ai companiilor inscrise la studiu, cat si companii interesate de rezultate.

Continuare

Studiu Deloitte: Tendinte pe piata de HR, in 2019

Invatarea continua in vederea mentinerii unui nivel ridicat de expertiza, implementarea celor mai potrivite masuri pentru cresterea gradului de retentie a angajatilor si dezvoltarea liderilor sunt principalele tendinte indicate de catre respondentii locali ai studiul Global Human Capital Trends 2019, realizat de Deloitte.

Continuare

Numarul 9 al revistei "Universul INTER" a fost lansat

INTER Broker de Asigurare a lansat numarul 9 al revistei "Universul INTER", publicatie dedicata membrilor echipei, al carei obiectiv este sa contribuie la cresterea gradului de profesionalizare a acestora.

Continuare

Cursuri organizate de ISF – Institutul de Studii Financiare

Cursuri IBR


I. Programe de scurta durata

  1. Directiva Uniunii Europene nr. 2366/2015 privind serviciile de plata in cadrul pietei interne - Payments Services Directive (PSD2), 9 mai 2019, orele 15:00 – 19:00, lector Rodica Tuchila
  2. Ethical hacking – securitatea vazuta din punct de vedere ofensiv, 9 – 10 mai 2019, orele 9:00 – 17:00, lector: Gabriel Avramescu, CEI, CEH, ECSA, OSCP
  3. Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS), 9 – 10 mai 2019, orele 9:00 – 17:00, lector: George Postelnicu, CISA, CISSP
  4. Piete de capital – analiza financiara a companiilor listate, corporate finance, modele si aplicatii practice (pregatire profesionala continua pentru Consultantii de Investitii Financiare), 14 – 15 mai 2019, orele 9:00 – 17:00, lectori: Cristian Popa, CFA, Vlad Deliu, CFA,PRM
  5. Eficientizarea activitatii de creditare a companiilor in directia exigentelor IFRS9, 16 – 17 mai 2019, orele 9:00 – 17:00, lector: Georgina Popescu
  6. Implementation of a robust liquidity risk management framework and the Internal Liquidity Adequacy Assessment Process (ILAAP) (IBR & Deloitte), 16 mai 2019, orele 9:00 – 17:00, lectori Deloitte
  7. Managementul securitatii bancare, 17 mai 2018, orele 9:00 – 17:00, lector: Dorin Negoita, MBA
  8. Implementarea Directivei (UE) 2015/849 (AML/CFT) - directiva a 4-a, abordare bazata pe riscuri, 16 - 17 mai 2019, orele 9:00 – 17:00, lector: Doru Bebe Bulata, ICA, ACAMS
  9. Analiza financiara avansata - calitatea declaratiilor financiare: semnale de alerta si tehnici de ajustare, 17 -18 mai 2019, orele 9:00 – 17:00, lector: Iancu Guda, EMBA, CFA
  10. Sistemul de control intern in activitatea financiar - bancara, 20 mai 2019, orele 9:00 – 17:00, lector: Gabriela Andrei,CECCAR, CAFR
  11. Rating Models with “R” Analytics Tools, 20 – 21 mai 2019, orele 9:00 – 17:00, lector: Dr. Cezar Chirila
  12. Perspectiva integrata asupra administrarii riscurilor (capital, risc de credit, risc de lichiditate si provizioane) – cadrul prudential pentru IFN-uri, 23 mai 2019, orele 10:00 – 18:00, Dr. Cristina Morar Triandafil
  13. Restructurarea creditelor bancare pentru companii – o necesitate pentru revitalizarea activitatii economice, 23 – 24 mai 2019, orele 9:00 – 17:00, lector: Georgina Popescu
  14. Fuziuni si achizitii – vedere la 360 de grade, 23 mai 2019, orele 9:00 – 17:00, lector: Ionut Lianu, CFA
  15. Asset quality review (AQR) exercise (IBR & Deloitte), 23 mai 2019, lectori Deloitte
  16. Evaluarea si managementul expunerilor neperformante conform noilor standarde internationale: perspectiva integrata asupra cadrului prudential si contabil (COREP, FINREP, IFRS), 24 - 25 mai 2019, orele 10:00 – 18:00, lector: Dr. Cristina Morar Triandafil
  17. Activitatea de audit – cerinta a Regulamentului de Protectia Datelor cu Caracter Personal (GDPR), 25 mai 2019, orele 9:00 – 17:00, lector: Maria Maxim
  18. MIFID II – training pentru personalul care ofera informatii ON-LINE (conform Ghidului cu privire la evaluarea cunostintelor si competentelor emis de ESMA, Reg. BNR&ASF nr. 14/7/2018), 8 ore
II. Programe IT&C
  1. MS EXCEL pentru sectorul financiar-bancar, 8 – 9, 15 – 16 mai 2019, orele 16:00 – 20:00, lector: Luminita Ciocaru (examinator Microsoft, formator Oracle)
 


Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va dezabonati click aici