O singura companie de asigurari, prezenta si in Romania, in topul celor mai valoroase brand-uri...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
24
1 EUR = 4.6519 RON
1 USD = 3.9743 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

O singura companie de asigurari, prezenta si in Romania, in topul celor mai valoroase brand-uri din lume


O singura companie de asigurari, prezenta si pe piata din Romania, se afla in topul celor 100 cele mai valoroase brand-uri din lume in acest an, realizat de Forbes.

Astfel, din cele 13 companii din sectorul serviciilor financiare care au intrat in top in acest an, singurul reprezentant al industriei asigurarilor este ALLIANZ, care ocupa pozitia 95. Valoarea de piata a grupului german de asigurari este estimata la 100,4 miliarde dolari in iunie 2018.

In Romania, grupul ALLIANZ este reprezentat de ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, al doilea jucator din piata de profil. Compania a inregistrat, la finalul anului 2017, la nivel agregat (asigurari generale si asigurari de viata & sanatate), venituri de peste 1,2 miliarde de lei, similare cu cele inregistrate la finalul anului 2016. Profitul operational consolidat al ALLIANZ-TIRIAC Asigurari din activitatea de asigurari a crescut la finalul anului trecut, cu peste 40 de milioane lei, ajungand la mai mult de 130 milioane de lei.

Primele 5 locuri din top sunt ocupate de gigantii IT: Apple, Google, Microsoft, Facebook si Amazon. De altfel, in topul realizat de Forbes se afla, in total, 20 de companii din domeniul tehnologiei. Alte sectoare bine reprezentate sunt cele ale producatorilor auto - 12 companii in top, zona FMCG - 11 companii, respectiv segmentul retail - cu 9 companii aflate in top.

Cele mai valoroase 100 de companii la nivel global sunt estimate la o valoare totala de 2,15 trilioane dolari, cu 10% mai mult fata de 2017, arata analiza Forbes. Clasamentul integral poate fi accesat aici.

In realizarea topului, Forbes a evaluat peste 200 de brand-uri globale, principala cerinta pentru includerea acestora pe lista fiind ca brand-urile respective sa fie reprezentate si in SUA. Ulterior, Forbes a evaluat castigurile pe trei ani ale companiilor si a alocat un procentaj al acestora pe baza rolului pe care brand-ul il joaca in fiecare industrie (de ex. un procent mai mare in zona poduselor de lux, un procent redus pentru companii aeriene si companii petroliere).


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (O singura companie de asigurari, prezenta si in Romania, in topul celor mai valoroase brand-uri din lume).

Noutati 1asig.ro
» Ultima zi a campaniei #donatorTreazlavolan
» Ce vor angajatii romani de la un loc de munca? Asigurarile de sanatate, printre beneficii
» Participanti de pe cinci continente la a V-a editie a IFIGS, organizata de FGA
» Studiu: 52% dintre consumatori nu isi protejeaza dispozitivele mobile, iar 12% au fost victime ale unor fraude financiare intr-un singur an
» VIDEO: Calin RANGU: ASF sustine dezvoltarea tehnologica in piata de asigurari
» Accidentele auto in strainatate si incendiile - cele mai frecvente cauze pentru despagubirile platite de OMNIASIG in S1 2018
» GROUPAMA Asigurari: Oamenii de afaceri din Romania au perspective moderate asupra riscurilor
» Vineri incepe testarea sistemului de avertizare a populatiei in situatii de urgenta in Bucuresti si Ilfov
» #treazlavolan si 5 to go lanseaza a doua provocare a saptamanii!
» Protocol de colaborare intre ASF, BAAR si DRPCIV




Share |


Autor: Adina TUDOR | Publicat pe 12.06.2018 | 1155 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva





PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM