Campania "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte", aflata la cea de-a doua editie, vizeaza cresterea gradului de informare a romanilor cu privire la asigurarile obligatorii si facultative de locuinte. Pentru actiunile desfasurate anul trecut, "Luna Asigurarilor de Locuinte" a fost desemnata cea mai buna campanie de educatie in asigurari din 2013, in cadrul celei de-a treia editii a Conferintei Asiguratorilor din Romania, organizata anual de UNSAR.
Pe intreaga durata a lunii octombrie 2014, 500.000 de brosuri informative gratuite au fost distribuite publicului larg prin intermediul Partenerilor si ai promoterilor specializati, in principalele centre comerciale si intersectii din Bucuresti si din marile orase ale tarii.
"Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte", sustinuta de ASF - Autoritatea de Supraveghere Financiara, a fost organizata, in parteneriat, de UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania, PAID - Pool-ul de Asigurare Impotriva Dezastrelor, UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania si APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor.
Proiectul a beneficiat de sprijinul unor importante companii de asigurare si de brokeraj care activeaza pe piata din Romania. Astfel, ASIROM VIG, GROUPAMA Asigurari, GOTHAER Asigurari Reasigurari, OMNIASIG VIG, GENERALI Romania, GRAWE Romania, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, CREDIT Europe Asigurari, GrECo JLT Romania, CARPATICA Asig, LIG Insurance si OTTO Broker au sustinut campania in calitate de Parteneri.
Mesajele acesteia au fost transmise catre publicul larg cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, Wall-Street.ro, 9am.ro, Q Magazine, ZiuaVeche.ro, Stirilepescurt.ro si asigurarealocuintelor.ro.
De asemenea, distributia brosurilor este realizata si cu sprijinul Partenerilor PRESTIGE Broker si CAMPION Broker.
Te-ai inscris in concurs? Mai ai timp doar pana pe 2 noiembrie!
Concursul sondaj organizat in cadrul campaniei "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte", prin intermediul caruia utilizatorii sunt invitati sa raspunda la un set de intrebari privind gradul actual de protectie al locuintei lor, continua pana duminica, 2 noiembrie, ora 23:59.
Pe baza raspunsurilor, va fi realizat un "profil" al casei fiecarui participant la sondaj, pe care acesta poate alege sa-l "share-uiasca" pe propria pagina de Facebook, pentru a se inscrie in concurs, putand castiga, prin tragere la sorti, o Trusa de supravietuire in caz de cutremur.