PAID Romania - Inspector de Risc - Job - Asigurari - Totul despre asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 ASF 
 Asiguratori 
 Brokeri 
 Date financiare 
 Organizatii 
 Va recomandam 
 Cariere 
 Job 
 PAD-PAID 
 Opinii 
 Dezbateri 


Bucuresti
4
1 EUR = 4.5169 RON
1 USD = 4.2669 RON
















RFI

Job

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

PAID Romania - Inspector de Risc


PAID Romania recruteaza:

Inspector de Risc

Studii:
-Superioare de specialitate.

Atributiile specifice:

a)Managementul riscului
- Identifica, evalueaza si analizeaza riscurile din cadrul societatii si propune solutii privind evitarea, prevenirea si reducerea acestora;
- Monitorizeaza evolutia si controlul riscurilor in cadrul sistemului de management al riscurilor;
- Contribuie la stabilirea indicatorilor cantitativi si calitativi cu ajutorul carora sa poata fi determinata pozitia societatii fata de principalele riscuri, participand la calculul acestora;
- Efectueaza teste de senzitivitate /stres;
- Se implica in calculul cerintei de capital;
- Se implica in elaborarea profilului de risc al societatii si al altor rapoarte privind managementul riscurilor (Solvency II, ORSA, proiectii privind solvabilitatea si managementul capitalului);
- Contribuie la elaborarea procedurilor specifice Compartimentului de Management al Riscului si implementarea acestora.

b)Planul de continuitate al afacerii (BCP)
- Coordoneaza si integreaza activitatile legate de sistemul de management al continuitatii afacerii, privind dezvoltarea, intretinerea si testarea planurilor/procedurilor de continuitate;
- Defineste si implementeaza un calendar anual de activitati legate de continuitatea afacerii, urmarind implementarea strategiei de abordare a continuitatii afacerii;
- Stabileste si coordoneaza legatura dintre planurile de continuitate si cele legate de situatiile de urgenta, sanatate, securitate in munca si cele de recuperare la dezastru (privind resursele implicate: umane, logistice, IT);
- Dezvolta si implementeaza planurile de management al crizei, inclusiv de comunicare interna si externa;
- Desfasoara programe de training si awareness cu toti stakeholders, inclusiv pentru client;
- Evalueaza si raporteaza nivelul de risc de continuitate, pe categorii si integrat, impreuna cu specialistii si managementul executiv al PAID.

Cerinte:
- Experienta relevanta in managementul riscului in domeniul asigurarilor (minim 2 ani);
- Experienta in managementul continuitatii;
- Experienta in implementarea Solvency II constituie un avantaj;
- Abilitati de coordonare a echipelor si relationare cu parteneri externi (BCP);
- Cunostinte referitoare la standardele specifice (ISO 27001, ISO 22310);
- Studii superioare finalizate (studii Economice/ Cibernetica, Informatica, Matematica); Master in managementul riscului si actuariat reprezinta un avantaj;
- Foarte buna cunoastere a limbii engleze;
- Cunostinte avansate MS Office.

Trimite CV-ul tau la office@paidromania.ro.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (PAID Romania - Inspector de Risc).




Share |





TOP Stiri


Arhiva



PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM