Interviuri - Asigurari - Totul despre asigurari - Piata asigurarilor din Romania - 1asig.ro

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 ASF 
 Asiguratori 
 Brokeri 
 Date financiare 
 Organizatii 
 Va recomandam 
 Cariere 
 Job 
 PAD-PAID 
 Opinii 
 Dezbateri 


Bucuresti
-4
1 EUR = 4.4980 RON
1 USD = 4.2098 RON
















RFI

Interviuri

Aurelia CIONGA Aurelia CIONGA, Presedinte, RAIFFEISEN Banca pentru Locuinte

RAIFFEISEN Banca pentru Locuinte are peste 185.000 de clienti. In Romania, rata de penetrare este de aproximativ 2%, dar potentialul produsului de economisire-creditare este foarte mare, din ce in ce mai multi romani sunt interesati de produsele oferite de bancile pentru locuinte. La nivelul Asociatiei Bancilor pentru Domeniul Locativ intentionam, pe termen mediu, sa atingem rata de penetrare de 10%, adica un contract la fiecare 10 romani, ceea ce inseamna aproape 2 milioane de clienti. Continuare
 

Nicoleta RADU-NEACSU Nicoleta RADU-NEACSU, Director General, PAID

Oamenii trebuie sa inteleaga ca, in materie de riscuri catastrofale, nimic nu e predictibil si oricare dintre noi putem fi victima unei asemenea catastrofe, indiferent de locul in care ne aflam la un moment dat sau de zona geografica unde traim... Cu atat mai mult cu cat Romania este considerata o tara expusa acestor riscuri, mai ales riscului de cutremur si riscului de inundatie. Continuare
 

Elena GRECU Elena GRECU, Director General, FORTE Asigurari

Problemele din industria asigurarilor s-au schimbat foarte mult, atat din cauza crizei economice, cat si a transformarilor structurale. Astfel, vedem in ultimii ani schimbari majore, si vorbim de o piata in care este destul de dificil de supravietuit. Consider ca in acest mediu, ar trebui sa privim mai bine relatia cu clientii, brokerii, cu partenerii nostri, sa nu ramanem inchistati in teoriile si practicile anterioare. Continuare
 

Cristian CONSTANTINESCU, data nasterii: 1 aprilie 1950 Cristian CONSTANTINESCU, Specialist in asigurari,

Pesimist in expresie, optimist in actiune, s-ar putea autodefini Cristian CONSTANTINESCU, autorul celei mai semnificative povesti de succes din asigurarile romanesti. O voce respectata, cu o reputatie profesionala necontestata - ar putea adauga oricine cunoaste piata asigurarilor din Romania. Un... "personaj", am adauga noi, jurnalistii, ale carui opinii si judecati de valoare raman o demonstratie de competenta si coerenta. Continuare
 

Georgeta SARACIN Georgeta SARACIN, Claims & Insurance Manager, VerAsig

Modificarile aduse in aceasta vara Legii 243/2013 sunt extrem de importante si vin intr-un moment in care piata asigurarilor chiar avea nevoie de ele. Continuare
 

Constantin ARSENE Constantin ARSENE, Director General, PRODINF Software

Principala problema IT a asiguratorilor o constituie diversitatea sistemelor interne si integrarea acestora. Abordarile curente implica adaugarea de noi sisteme sau dezvoltarea de noi functionalitati in cadrul sistemelor existente pentru a raspunde cerintelor de business. Continuare
 

Bogdan PIRVU Bogdan PIRVU, Director General, FATA Asigurari

Chiar daca anul agricol 2012-2013 a inregistrat rezultate notabile, in privinta asigurarilor agricole acesta nu a fost unul foarte bun, avand in vedere rata daunelor destul de ridicata. In vara aceasta, noi am fost afectati de fenomene atmosferice care ne-au produs multe daune la culturi, mai ales in iunie si in iulie. Ne referim in special la grindina, furtuni, vijelii si ploi torentiale. In acest context, rata daunei a depasit 100%. Continuare
 

Ina CRUDU Ina CRUDU, Director General, CARPATICA Asig

Potentialul de crestere al pietei asigurarilor poate fi valorificat prin profesionalizarea fortei de vanzare si a personalului care asigura interfata cu clientii in perioada post-vanzare, prin sustinerea de catre legislativ a pietei asigurarilor, prin promovarea proiectelor de lege privind obligativitatea asigurarilor si deductibilitatea fiscala a acestora. Provocarea cu care se confrunta piata asigurarilor este mentinerea atractivitatii preturilor, in conditiile in care volumul lichiditatilor alocate platii daunelor este in crestere. Continuare
 

Mesut YETISKUL Mesut YETISKUL, Director General, CREDIT Europe Asigurari

In aceasta vara se implinesc 6 ani de cand CREDIT EUROPE Asigurari si-a inceput activitatea in piata romaneasca de asigurari. Ce rezultate a avut compania in aceasta perioada si ce strategie planuieste sa urmeze in continuare, ne-a spus Mesut YETISKUL, Director General al CREDIT EUROPE Asigurari. Continuare
 

Lucia MORARIU Lucia MORARIU, Presedinte, ANAT - Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania

Avem de-a face cu o schimbare de atitudine evidenta la toti consumatorii de calatorii din Europa, nu numai la cei din Romania. Acest fapt se traduce prin reorientarea catre destinatiile interne si ajustarea bugetelor destinate calatoriilor. Ambele tendinte se observa si in Romania. Ca argument, avem statisticile care ne arata ca numarul romanilor care au plecat anul trecut in strainatate a scazut cu 11%, si a crescut cu 32% pe destinatiile interne comparativ cu anul precedent. Continuare
 

Radu MANOLIU Radu MANOLIU, Director General Adjunct , CREDIT Europe Asigurari

Vom asista la imbunatatirea imaginii pietei specifice, prin eliminarea neclaritatilor izvorate din modificarile legislative implementate de-a lungul ultimilor 3 ani si a confuziilor generate de anumite practici. In acest context, se vor manifesta 2 tendinte majore... Continuare
 

Florina VIZINTEANU Florina VIZINTEANU, Presedinte Directorat, BCR Asigurari de Viata VIG

Sa schimbi perceptia populatiei este un proces de durata la care noi asiguratorii, lucram dintotdeauna - prin campanii de educare si constientizare. Insa mai este nevoie si de alti factori ale caror eforturi concertate impreuna cu ale noastre sa incurajeze dezvoltarea industriei. Vorbim aici despre stat si ceea ce ar putea produce acordarea stimulentelor fiscale. Continuare
 

Florin PANDELE Florin PANDELE, General Manager, AutoCar Service

Tendinta societatilor de asigurari de a oferi clientului asigurat doar varianta repararii masinii numai in reteaua de service-uri partenere va deveni in urmatorii ani o conditie esentiala si generala pentru toate societatile de asigurari. Din pacate, asta va conduce in cele mai multe cazuri la reparatii neconforme si in afara intereselor clientului asigurat, pentru ca aplicand ca unic criteriu doar cel al reducerii de costuri, este omis tocmai cel mai important criteriu pentru client si anume: calitatea reparatiilor. Continuare
 

Stefan PRIGOREANU Stefan PRIGOREANU, CEO, MILLENIUM Insurance Broker

Este timpul sa recunoastem un adevar: majoritatea asiguratorilor sunt intr-o goana dupa cash, insa cei care vand la tarife nesustenabile sunt chiar alergatori - performeri. Cash-ul incasat acopera unele obligatii si chiar obiective pe termen scurt, insa pe termen mediu si lung aceasta politica este extrem de periculoasa. Continuare
 

Romeo BOCANESCU Romeo BOCANESCU, Director General, DESTINE Broker

Aparitia si intrarea in drepturi a ASF ofera, dupa parerea mea, oportunitatea crearii unui cadru legislativ comun intregii piete financiare si in concordanta cu orientarile europene - conditie esentiala in normalizarea activitatii in toate cele trei domenii reglementate si controlate. Este adevarat ca pe masura ce organismele cresc, devin mai putin mobile si flexibile, dar acest impediment poate fi contrabalansat de coerenta politicilor adoptate. Continuare
 

Mihai TECAU Mihai TECAU, Presedinte Directorat, OMNIASIG Vienna Insurance Group

"Aut vincere aut mori" - acesta pare a fi motto-ul dupa care se ghideaza unul dintre cei mai tineri si totusi experimentati manageri din piata locala de asigurari: Mihai TECAU, Presedintele Directoratului OMNIASIG VIG. Cu o cariera invidiata de multi, pragmatic si direct, oficialul OMNIASIG VIG a acceptat in premiera un dialog neconventional despre subiectele fierbinti din piata. Si nu numai... Continuare
 

Eduard SIMIONESCU Eduard SIMIONESCU, Director General, GrECo JLT Romania GmbH Viena Sucursala Bucuresti

Canalul online de vanzare nu ar trebui exceptat de la normele legale si deontologice specifice pietei de asigurari. Clientul ar trebui sa fie informat in aceeasi masura cu privire la conditiile de asigurare, modalitatea de despagubire etc. si prin canalele traditionale si prin distributia online. De asemenea, e important de spus ca ar trebui luate masuri de evitare a concurentei neloiale prin astfel de canale de distributie. Continuare
 

Catalin CIRIPAN Catalin CIRIPAN, Director de Vanzari, CARPATICA Asig

In ceea ce priveste clasele de asigurari cu potential de crestere, s-a conturat inca din 2012 o tendinta de crestere a unor clase cu volume mici ale subscrierilor, dar care au atras atentia prin cresterea lor in valoare procentuala, cum ar fi asigurarile de accidente si boala, asigurarile de raspundere civila si cele de sanatate, crestere care se va accentua si in 2013. Continuare
 

Ovidiu RACOVEANU Ovidiu RACOVEANU, Membru in Directorat, GENERALI Romania

Da, se mai pot vinde si asigurari de viata in Romania, insa mai putine. Estimez ca s-a inregistrat o scadere de aproximativ 50% pe numar de polite noi/ new business in 2012 comparativ cu 2008. In anul 2013 se pare ca va fi inca si mai greu decat in 2012, deoarece s-a produs, la nivelul retelelor de vanzari, o scadere determinata de diminuarea numarului de recrutari. Modelul de business pe care l-au promovat anterior multe dintre companii se baza pe ideea de a recruta mult, scopul fiind ca noii intrati sa aduca vanzari noi. Datorita modificarilor legislative si a costurilor de licentiere, modelul de vanzare a trebuit sa fie regandit. Continuare
 

Alexandru APOSTOL Alexandru APOSTOL, Director General, MAXYGO Broker de Asigurare

Problema pretului nesustenabil practicat de unii asiguratori, pentru anumite produse, pentru conservarea portofoliului sau cresterea cotei de piata, are mult mai multe implicatii decat cele strict financiare, localizate numai la nivelul asiguratorului respectiv. O asemenea practica induce in consumatorul final atitudinea, nefundamentata, de a considera pretul de achizitie ca fiind cel mai important element in alegerea unui produs de asigurare. Continuare
 

Arhiva:
[«] [81 - 100] [101 - 120] [121 - 140] [141 - 160] [»] [»»]


Intrebarea saptamanii
Care considerati ca va fi provocarea anului 2017 pentru companiile de asigurari din Romania?

- Revenirea la tarifele RCA calculate pe baze actuariale
- Impredictibilitatea legislativa
- Recastigarea increderii consumatorilor
- Dezvoltarea liniilor de business non-auto (sanatate, viata, locuinte, agricole etc)
- Alta (va rugam mentionati la rubrica de comentarii)



Ti-ai asigurat masina?
Verifica in baza CEDAM existenta si valabilitatea asigurarii tale RCA!

Ai Inspectia Tehnica Periodica (ITP) valabila?
Verifica in baza de date RAR!

Ai o asigurare CASCO?
Informeaza-te acum despre cele mai bune oferte.


PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM