1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Piata bancara, influentata de tehnologie. BT lanseaza ceasul pentru plati contactless

Banca Transilvania, impreuna cu Mondaine, Oberthur Technologies si Mastercard, lanseaza ceasul BT contactless, un nou instrument de plata care poate inlocui cardul la cumparaturi, in tara si in strainatate.

Ceasurile sunt elvetiene, marca Mondaine, iar pentru varianta BT contactless sunt disponibile trei modele: Clasic-Ladies, Clasic-Men si Premium-Unisex. Ceasul poate fi comandat online, pe siteul BT sau in oricare dintre sediile Bancii Transilvania si se primeste tot la BT, unde este activata cartela contactless care va fi inserata in cureaua ceasului. In functie de model, costul este intre 1.090 si 1.690 de lei.

Ceasul functioneaza pe baza tehnologiei contactless, lansata in premiera in Romania de MasterCard, care le permite utilizatorilor sa plateasca mai repede si mai sigur. Lansarea ceasului contactless se inscrie in politica Mastercard de a creste rata de acceptare a tehnologiei contactless in randul romanilor si de a le pune la dispozitie un ecosistem diversificat de sisteme de plata.

Astfel, ceasul BT contactless functioneaza ca un card bancar prin accesul la contul curent in lei deschis la Banca Transilvania. Poate fi comandat de clientii Bancii Transilvania care au card de debit in lei sau, dupa caz, cardul poate fi primit impreuna cu ceasul.

Pentru platile cu ceasul contactless la comercianti, comisionul este zero. Iar pentru platile de pana la 100 de lei sau echivalent, nu este necesar PIN-ul.

In 2016, Banca Transilvania a lansat si bratara contactless. Recent, banca a lansat si un nou canal de interactiune cu clientii: robotul Livia, cu ajutorul caruia clientii pot afla informatii despre conturile, produsele si serviciile pe care le au la BT, direct prin prin Facebook Messenger si Skype.

Banca Transilvania este a doua cea mai mare banca din Romania, in functie de active. Activitatea sa este organizata pe trei linii principale de business: corporate, IMM si retail. BT are peste 7.300 de angajati, 550 de sedii si 2,2 milioane de clienti. Strategia bancii este sustinuta de actionari internationali, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC - Banca Mondiala.

Profitul net al Bancii Transilvania (BT) a fost de 246,16 milioane lei in primul trimestru din 2017, in crestere cu 7,73% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar cel al Grupului Financiar Banca Transilvania, de 267 milioane lei. Grupul Banca Transilvania a incheiat trimestul I 2017 cu active de 52,1 miliarde lei, din care 51,9 miliarde lei sunt aferente bancii.