Protectia consumatorilor - Asigurari - Totul despre asigurari - Piata asigurarilor din Romania - 1asig.ro

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 


Bucuresti
-4
1 EUR = 4.4980 RON
1 USD = 4.2098 RON
















RFI
 

Protectia consumatorilor

Rubrica oferita de:


Codul de conduita aplicabil furnizorilor de servicii financiare nebancare se afla in dezbatere publica. Transmiteti opiniile dumneavoastra pe 1asig.ro

Codul de conduita aplicabil furnizorilor de servicii financiare nebancare (asigurari, pensii private, piata de capital), elaborat de ASF - Autoritatea de Supraveghere Financiara, este supus dezbaterii publice pana pe data de 15 decembrie. Continuare

Dezbatere publica - Codul de conduita aplicabil furnizorilor de servicii financiare nebancare

Codul de conduita aplicabil furnizorilor de servicii financiare nebancare, elaborat de ASF - Autoritatea de Supraveghere Financiara, este supus dezbaterii publice pana pe data de 15 decembrie.  Va rugam sa ne transmiteti sugestiile, propunerile si comentariile dumneavoastra, utilizand modulul de comentarii de mai jos. Continuare

Calin RANGU, Director, Directia de Protectie a Consumatorului, ASF, vorbeste despre protectia consumatorilor in cadrul unui interviu

In zona noastra, a protectiei consumatorilor, riscurile care ii afecteaza pe consumatori sunt cele operationale. Solvency II spune cu cati bani sa vina actionarul de acasa pentru a acoperi potentialele riscuri. Faptul ca vii si pui bani deoparte pentru a acoperi riscurile este un aspect, insa tratarea necorespunzatoare a consumatorului este altul.
Continuare

Despre nevoia intoarcerii asiguratorilor cu fata catre consumatori

Unii asiguratori parca sunt prinsi in propria capcana, intretinuta ani de zile de diferite probleme reale si de diferite practici, nemaivazand padurea de copaci si uscaturi. Cred ca devine o prioritate intoarcerea asiguratorilor cu fata catre consumatori. As putea folosi termenul de client, dar de multe ori beneficiarii sau consumatorii de servicii financiare nu sunt clientii directi, desi ar putea deveni. Continuare

Asigurarile europene din perspectiva consumatorilor

EIOPA - Autoritatea Europeana pentru Asigurari si Pensii Ocupationale - a dat publicitații, la finalul anului trecut, "Consumers Trends Report", ediția a patra, sinteza care ofera o privire de ansamblu asupra segmentului asigurarilor din punctul de vedere al consumatorilor. Continuare

O piata unica a serviciilor financiare europene

La sfarsitul anului trecut, Comisia Europeana a lansat o consultare publica privind dezvoltarea pietei serviciilor in Europa si crearea unei piete unice a serviciilor financiare la nivel european. Rezultatele preliminarii ale consultarii au fost dezbatute in cadrul unei audieri publice organizate la inceputul lunii martie, iar rezultatele ridica cateva semne de intrebare. Continuare

Protectia consumatorilor de servicii financiare intre tendinte si solutii

Demaram, incepand cu acest numar, o noua rubrica dedicata unui subiect extrem de actual pe agenda europeana - protecția consumatorilor. Astfel, dorim sa prezentam cele mai noi tendințe, modificari legislative, tehnici si strategii prin intermediul carora se urmareste cresterea protecției clienților, intr-un demers de educare a acestora. Continuare

Protectia consumatorilor de servicii financiare nebancare - Quo vadis?

Obiectivul principal al protectiei consumatorilor pleaca de la misiunea de protejare si aparare a drepturilor si intereselor participantilor si beneficiarilor fondurilor de pensii private, investitorilor si asiguratilor impotriva practicilor neloiale, abuzive si frauduloase, precum si educarea si promovarea increderii in serviciile, produsele si instrumentele financiare specifice pietelor nebancare. Continuare

Protectia consumatorului - intre practicile incorecte si nevoia de educatie

Protectia consumatorilor este un domeniu vast, avand doua componente, reactiva si proactiva, cu multiple ramificatii.
Continuare

Inovatiile financiare - intre protectia consumatorilor si promovarea schimbarii

Daca ne uitam in jur, apar tot felul de termeni noi, descriind produse financiare considerate inovatoare. Chiar si criza financiara a anilor 2008 a fost generata de asemenea inovatii. Concluzia ar putea fi ca inovatiile sunt rele. Continuare

Educatia financiara, dincolo de literatura

Consumatorii de servicii financiare sunt prinsi intre perceptie, nevoile initiale si ofertele pietei (cand contracteaza) si realitate, buna sau rea (cand beneficieaza de rezultatul contractat si in unele cazuri isi dau seama de adevarul la care nu se asteptau). Uneori sunt prinsi intre profesionisti si profitori. Continuare


PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM