1asig.ro

Rebranding la compania ASIROM VIG. Vezi ce reprezinta noul logo!

ASIROM Vienna Insurance Group, unul dintre principalii jucatori de pe piata locala, cu o experienta de peste 25 de ani in lumea asigurarilor, incepe o campanie de rebranding, o noua filosofie de business, mizand pe simplitate si siguranta.

PROMO


Compania a prezentat deja partenerilor noul logo, utilizand culorile turcoaz, galben si rosu. Oficial campania de rebranding incepe vineri, 27 septembrie 2019, presupunand un nou "tone of voice" - simplu, prietenos, accesibil; o noua filosofie de business - Simplu. Sigur. - simplitate in procese, simplitate si calitate in servicii.

"Noul logo ASIROM este cladit pe mostenirea artistica a romanilor de geniu, respirand simplitate si contemporaneitate", spun oficialii companiei.

"De mai bine de un an, ASIROM VIG deruleaza un program complex de transformare care vizeaza repozitionarea companiei pe piata romaneasca a asigurarilor. Lansata in cursul anului 2018, strategia noastra pune accent pe dezvoltarea echilibrata si durabila a portofoliului, prin cresterea afacerilor generatoare de valoare si cultivarea serviciilor superioare. Ne-am angajat sa modernizam ASIROM si ne dorim ca acest lucru sa fie reflectat si la nivelul reprezentarii publice a brandului. In acest sens, incepand chiar din acesta luna, lansam noua identitate vizuala a companiei noastre. Brandul ASIROM are, asadar, o noua imagine, ce include nu doar un nou logo, ci si o noua filosofie de business - Simplu.Sigur", este mesajul transmis de Cristian IONESCU, Presedinte al Directoratului ASIROM VIG.

"Am inteles ca viitorul inseamna simplitate, construita pe traditie si oferita prin tehnologie", a mai precizat el.

De ce schimbare? "Schimbarea inseamna evolutie, inseamna progres. Schimbarea este o alegere. La ASIROM am ales sa ne redefinim pentru a fi in pas cu timpul si nevoile tale. Am ales sa transformam complexitatea in simplitate si sa ne folosim de tehnologie pentru mai multa siguranta. Am fost si ramanem compania de asigurari a romanilor", au afirmat reprezentantii asiguratorului.

De ce acum acest rebranding? " Pentru ca am simtit aceasta nevoie de a exprima public tot acest proces de modernizare si transformare pe care l-am inceput inca de anul trecut, pentru ca ne-am dorit un brand care sa exprime vocea si spiritul echipei ASIROM si pentru ca am dorit sa iesim cu o declaratie publica privind noua noastra abordare - simplu.sigur", au mai spus acestia pentru 1asig.ro.

Societatea ASIROM a fost infiintata la inceputul anului 1991, fiind preluata, in 2007 de grupul austriac Vienna Insurance Group.

In anul 2018, ASIROM a raportat prime brute subscrise in valoare totala de 867,1 milioane de lei, din care 731,89 milioane de lei pe segmentul asigurarilor generale si 135,21 milioane de lei pe segmentul asigurarilor de viata. La 31 decembrie 2018, societatea avea un numar de 135 de unitati teritoriale localizate in Romania si aproape 800 de angajati.

2.158 accesari