1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Remi VRIGNAUD, UNSAR: Reputatia este esentiala pentru industria de asigurari

Pentru industria de asigurari, increderea consumatorilor este o conditie primordiala pentru a-si putea conduce afacerea. Reputatia este cel mai important activ pe care il are o companie, reprezinta vocea clientului si este baza pentru bunul mers al asiguratorilor, a declarat, luni, Remi VRIGNAUD, Presedintele UNSAR, in cadrul Conferintei Asiguratorilor din Romania.

"Asiguratorii lucreaza, de fapt, intr-un business al increderii deoarece produsele vandute nu au o utilitate imediata, palpabila", a spus Remi VRIGNAUD. "Noi vindem promisiuni pentru viitor", a subliniat acesta.

Presedintele UNSAR a amintit ca 2015 a fost marcat de cateva elemente negative - falimentul unui mare jucator de pe piata locala - ASTRA Asigurari, rezultatele testelor de stres, protestele transportatorilor cu privire la cresterea pretului RCA si cresterea neincrederii clientilor in sistemul asigurarilor.

Remi VRIGNAUD considera ca factorul cel mai important care afecteaza negativ reputatia industriei de asigurari sunt asigurarile RCA. "Proiectul legii RCA reprezinta schimbarea legislativa cu impactul cel mai puternic asupra pietei de asigurari. Proiectul va avea efectul scontat daca va reusi sa ofere pietei de asigurari principalul lucru de care are nevoie, respectiv prodictibilitatea costurilor", a spus acesta.

"Consolidarea reputatiei este esentiala pentru industrie. Avem o responsabilitate cu totii sa crestem gradul de incredere", a mentionat Presedintele UNSAR, acesta estimand ca increderea consumatorilor va creste in acest an.

Remi VRIGNAUD a mai atras atentia asupra faptului ca social media a devenit un instrument care influenteaza puternic imaginea si reputatia companiilor de asigurari - atat in bine, cat si in rau.

Conform acestuia, riscul reputational este corelat cu o serie de alte riscuri pentru companii, precum incapacitatea de inovare - adaptare la nevoile clientilor, intreruperea activitatii, riscul cibernetic, daunele materiale si morale, cresterea competitiei, schimbarile legislative si altele.

PROMO