Robotul Livia de la BT a raspuns la peste 200.000 de solicitari ale clientilor, in...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
17
1 EUR = 4.6524 RON
1 USD = 3.9764 RON










RFI

Piete financiare

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Robotul Livia de la BT a raspuns la peste 200.000 de solicitari ale clientilor, in acest an


Peste 200.000 de raspunsuri la intrebari despre conturile, produsele si serviciile de la Banca Transilvania au fost oferite clientilor de robotul Livia, prin Facebook Messenger si Skype, in acest an.

Cele mai solicitate informatii au fost despre soldul contului curent, rulajul pe card, IBAN, popriri si ratele aferente imprumuturilor BT.

Robotul Livia, lansat in mai 2017, reprezinta una dintre optiunile pe care clientii Bancii Transilvania le au la dispozitie pentru a interactiona cu banca, celelalte fiind sucursalele si agentiile, echipa call center, platforma de intrebari si raspunsuri Intreb BT si social media.

In momentul de fata, robotul Livia ofera informatii despre IBAN-ul si soldul conturilor curente in lei, euro sau dolari; sumele de plata aferente cardurilor de credit; numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR; detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.

Confidentialitatea informatiilor primite de clienti este asigurata de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon, se arata in comunicatul de presa transmis de banca. Este necesar ca ambele sa fie completate la initierea comunicarii cu robotul. Fiecare client BT are un cod unic de identificare si reprezinta o combinatie de sapte cifre care apar in IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se regaseste pe extrasul de cont curent si poate fi aflat astfel: prin BT24, in oricare sediu BT, prin email (contact@btrl.ro) sau telefonic (0264.308.028).

Conform reprezentantilor Bancii Transilvania, clientii care au interactionat pana acum cu Livia de la BT si au primit informatiile de care aveau nevoie nu au mai fost nevoiti sa contacteze echipa call center sau sa vina la sediile Bancii Transilvania, informatiile fiind la indemana non-stop datorita robotului.






Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Robotul Livia de la BT a raspuns la peste 200.000 de solicitari ale clientilor, in acest an).




Share |


Autor: Andreea RADU | Publicat pe 12.03.2018 | 367 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva





PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM