Romania ramane o piata-cheie pentru VIG - Asigurari - Asigurari - Totul despre asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 


Bucuresti
3
1 EUR = 4.6346 RON
1 USD = 3.9285 RON
















RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Romania ramane o piata-cheie pentru VIG


Romania este o piata-cheie pentru VIG, grupul austriac luandu-si angajamentul de a fi un investitor pe termen lung pe piata locala de asigurari, au declarat, luni - 4 decembrie a.c., reprezentantii VIENNA Insurance Group, intr-o conferinta de presa.

Conform acestora, VIG doreste sa creasca, in Romania, atat organic, cat si prin achizitii, insa in prezent nu este in nicio negociere. Totodata, grupul analizeaza oportunitatea de a deveni actionar al PAID - Pool-ul de Asigurare Impotriva Dezastrelor Naturale.

"Este necesara imbunatatirea nivelului de educatie financiara pentru a asigura dezvoltarea pietei. Asigurarile sunt percepute ca fiind un cost, nu ca o nvestitie pentru protejarea celor asigurati in cazul unui eveniment neasteptat. O solutie pentru reducerea ponderii segmentului auto este deductibilitatea fiscala pentru asigurari de viata pentru a sprijini importanta tot mai mare a protectiei la risc", a declarat Elisabeth STADLER, CEO-ul si Presedintele Consiliului Director al VIENNA Insurance Group (VIG).

Ea a adaugat ca, totusi, este important sa avem o piata RCA functionala si sustenabila.

VIG deține in Romania companiile de asigurari ASIROM, OMNIASIG si BCR Asigurari de Viața, iar in primul semestru din 2017 avea o cota de piata cumulata de 23,4%. Astfel, OMNIASIG avea o cota de 10,2%, ASIROM - 9,3% si BCR Life - 3,9%.

In primele noua luni din 2017, valoarea primelor brute subscrise de VIG in Romania a scazut cu 4,7%, pana la 373,4 milioane de euro, in timp ce profitul brut (inainte de impozitare) a fost de 8,9 milioane de euro, in crestere cu 39% fata de perioada similara a anului trecut (6,4 milioane euro).

In prezent, VIENNA Insurance Group desfasoara programul de management "Agenda 2020", care se refera la optimizarea modelului de business, organizare si cooperare, dar si asigurarea viabilitatii in viitor. "In acest sens, principalele noastre preocupari sunt schimbarile in stilul de viata si impactul schimbarilor economice si demografice asupra asigurarilor: digitalizare, asistenta, intensificarea liniilor de business (sanatate, bancassurance, reasigurari) si asigurarile viitorului", a explicat Judit HAVASI, Membru in Consiliul Director al VIENNA Insurance Group.

In cadrul a cestui program, VIG a infiintat o noua companie de servicii de asistenta in Romania, ca parte a politicii grupului de a detine propriile firme de asistenta la nivelul tarilor in care este prezent pe piata asigurarilor.

Conform declaratiilor lui Judit HAVASI, VIG vizeaza extinderea serviciilor de asistenta pentru a completa cu valoare adaugata serviciile de baza de acoperire a riscului. Iar pentru anul viitor doreste sa extinda serviciul de asistenta in tarile ECE.

In ceea ce priveste digitalizarea, "Generatia Y va ajunge sa reprezinte in curand aproape 50% dintre clientii nostri", a aratat Judit HAVASI, precizand ca acestia u o preferinta ridicata pentru mediul online.

In privinta asigurarii viabilitatii in viitor, VIG intentioneaza sa intensifice activitatile din Romania in urmatoarele sectoare:

1. Asistenta
O noua companie VIG, "Global Assistance Service SRL", a fost infiintata in Romania. Se afla in faza initiala de dezvoltare (implementarea tehnica) pana in T3 2018.

2. Digitalizare si inovatie
- OMNIASIG: noul portal de vanzari a devenit operational in iunie, platforma e-learning OMNISana va sustine vanzarile.
- ASIROM: implementarea unui nou sistem informatic pentru asigurari - va asigura un flux operational mai eficient si transparent.

3. Asigurari de sanatate
- ASIROM: dezvoltarea pietei si plan de comunicare pentru a creste interesul publicului pentru asigurari de sanatate.
- OMNIASIG: dezvoltarea unei echipe dedicate de vanzari si subscriere pe asigurari de sanatate, optimizarea portofoliului de produse.
- BCR: utilizarea deductibilitatii fiscale ca principalul pilon de sustinere a vanzarilor de asigurari de sanatate, adaptarea portofoliului de produse.

4. Extinderea businessului de bancassurance
- BCR: proiect de consultanta digitala - transformare digitala pentru a sprijini si simplifica procesele de vanzari si operationale impreuna cu BCR.
- OMNIASIG: e-GO (program de car sharing) - derulat impreuna cu BCR/BCR Leasing.




Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Romania ramane o piata-cheie pentru VIG).

Noutati 1asig.ro
» ASTRA Asigurari subscrie 6.000 de polite de asigurare, desi este in faliment din aprilie 2016, dupa o decizie definitiva a instantei
» UBER se alatura campaniei "Iarna, la volan" si te ajuta sa ajungi la destinatie, indiferent de vreme!
» 2017 - An cu acceleratia la maxim pentru RCA. Ce urmeaza?
» VIDEO: Doar 1% dintre sportivii legitimati din Romania au asigurare
» In memoriam Nicolae Eugen CRISAN
» FGA: Plati de 358 milioane lei, pana la 1 decembrie 2017
» Sfaturi despre condusul in sezonul rece, in format de buzunar: Descarca brosura "Iarna, la volan"!
» Cat au castigat angajatii din asigurari in luna octombrie?
» CNAB cauta asigurator CASCO
» Romania, tara masinilor la mana a doua - 475.000 de masini SH, inmatriculate in 2017. Razvan PAVEL: Un autoturism second-hand poate ascunde mai multe probleme






Autor: Mihaela CIRCU | Publicat pe 04.12.2017 | 750 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM