Sa intelegem mai bine Vocea Clientului - Tendinte - Asigurari - Totul despre asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Ghid Asig 
 Dictionar 
 Lex 
 Sondaje 
 Tendinte 


Bucuresti
11
1 EUR = 4.5854 RON
1 USD = 3.8887 RON
















RFI

Tendinte

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Sa intelegem mai bine Vocea Clientului


Aproape de fiecare data realitatea ne-a demostrat ca necunoasterea clara si completa a cerintelor clientilor conduce, mai devreme sau mai tarziu, la o prabusire a vanzarilor (produselor sau serviciilor) si implicit a profitabilitatii companiei.

Sa ne oprim pret de cateva minute asupra intelegerii vocii clientului si sa ne intrebam: Ne cunoastem clientii? Stim ce vor ei?

Cunoasterea clientului implica mai mult decat o simpla strangere de mana. Este nevoie de o intelegere clara a necesitatilor acestuia. Conceptul de "vocea clientului" sau VOC (Voice of the Customer) este utilizat pentru a descrie necesitatile clientului - CTC (factori critici pentru clienti) - si perceptia lui despre produs sau serviciu.

Datele vocii clientului (VOC) ajuta o organizatie:
  • sa decida ce produse si servicii sa ofere;
  • sa identifice caracteristicile si specificatiile critice pentru acele produse si servicii;
  • sa decida unde sa-si concentreze eforturile pentru imbunatatire;
  • sa obtina o baza de masurare a satisfactiei clientului, astfel incat sa masoare imbunatatirile in raport cu aceasta;
  • sa identifice elementele cheie ale satisfactiei clientului.
Vocea Clientului pare o problema simpla: practic, stim cu totii ce doreste un client. Dar oare chiar stim? Perspectiva clientului trebuie sa fie aspectul principal urmarit pe perioada unui proiect de optimizare de catre cei responsabili in imbunatatirea proceselor dintr-o companie.

De ce este clientul atat de important?

Clientul este cel care:
  • declanseaza procesul (doreste si cere ceva);
  • evalueaza rezultatele procesului;
  • plateste pentru rezultat.
Astfel, clientul, in functie de ceea ce primeste, este dispus (sau nu) sa plateasca daca ceea ce a primit corespunde cerintelor lui.

Exista diverse tipuri de clienti care dicteaza modul in care interactionam in cadrul procesului. Pentru a identifica cerintele clientului trebuie mai intai sa definim cine sunt clientii si de cate tipuri pot fi.

Continuarea articolului "Sa intelegem mai bine Vocea Clientului" poate fi citita online pe primm.ro.

Aurelian Dorin IUSCU
International Certified Six Sigma Black Belt, Managing Partner Business Future Solutions
Ion TEOHARI
International Certified Six Sigma Master Black Belt, IASSC Accredited Training Associate


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Sa intelegem mai bine Vocea Clientului).






Publicat pe 23.11.2016 | 4643 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:




PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM