1asig.ro

SocGen Assurances investeste 1,1 milioane de euro in Mutumutu, un start-up specializat pe segmentul de asigurari de viata

5 min. / 1.540 cuvinte
SocGen Assurances a anuntat ca, prin intermediul CreativeDock Insurance Holding (CDIH), investeste 1,1 milioane de euro in Mutumutu, un start-up online specializat pe segmentul de asigurari de viata. Aceasta investitie ar trebui sa consolideze parteneriatul deja existent cu Komercni Pojistovna, asiguratorul exclusiv pentru Mutumutu pe piata din Cehia.

PROMO


"Vom continua sa promovam un stil de viata sanatos. Vom adauga alte sporturi in aplicatia mobila, care, la randul ei, va propune si alte optiuni, astfel incat asigurarea sa fie mai ieftina si mai accesibila. Pregatim si extensii pentru clientii cu venituri mari, care vor o acoperire mai larga prin asigurare", declara Jindrich LENZ - CEO, Mutumutu.

"Sustinem modernizarea asigurarilor de viata. Cautam idei, dar si maturitate tehnologica si capacitatea de a aduce inovatie pe piata. O asigurare clara, cu o recompensa unica pentru un stil de viata sanatos, care poate fi personalizata online, in doar cateva minute. Fiind unica in Europa, aceasta asigurare va inspira dezvoltarea intregului sector", arata si Ingrid BOCRIS - Deputy General Manager, SocGen Assurances.

Prin aceasta investitie, SocGen Assurances va detine o participatie minoritara strategica in CDIH si, astfel, va permite Mutumutu sa isi dezvolte activitatea si, totodata, sa creasca numarul clientilor in anul urmator. Infiintata in 2018, Mutumutu este o creatie a companiei cehe CreativeDock si isi propune sa se adreseze pietei cu trei polite: incapacitate de munca, handicap si deces.

Modelul de business propus de Mutumutu are la baza un program de preventie ce propune un mecanism de returnare a primei de asigurare prin conectarea la aplicatiile mobile de sanatate. Astfel, potrivit sursei citate, clientii Mutumutu care practica un stil de viata sanatos pot primi inapoi pana la 30% din totalul primei de asigurare.

"Aceasta investitie se potriveste perfect cu strategia Societe Generale Assurances, care consta in investitii in start-up-uri care se concentreaza pe inovatie, tehnologii digitale si experienta consumatorilor", explica Philippe PERRET - CEO, Societe Generale Assurances.

299 accesari
Sondaj

Cum vi se par masurile luate pana acum de asiguratori si brokeri in contextul COVID-19?

- Foarte eficiente
- Eficiente, insa mai pot fi imbunatatite
- Insuficiente, este nevoie de mai mult


PROMO