Conform unui studiu realizat in SUA de compania de cercetare J.D. Power, clientii adopta greu aplicatiile mobile care le permit sa anunte o dauna online.
"Asiguratorii auto din Statele Unite au investit masiv in tehnologie care sa le permita sa eficientizeze procesele de despagubire a clientilor, dar exista inca anumite arii din acest proces unde prezenta umana este greu de inlocuit. Pe masura ce asiguratorii continua pe acest drum [al digitalizarii], este important sa aiba grija ca acest proces sa nu afecteze negativ comunicarea lor cu clientii", a declarat David PIEFFER, Property & Casualty Insurance Practice Lead, J.D. Power.
Alte concluzii ale raportului "2017 U.S. Auto Claims Satisfaction Study" includ faptul ca foarte putini clienti apeleaza la solutiile de notificare initiala a daunei digital. Astfel, aproape un sfert (22%) dintre clientii de pe segmentul asigurarilor auto isi incep online interactiunea cu un asigurator, insa doar 9% dintre ei apeleaza la raportarea digitala a unei daune prin intermediul unei aplicatii web sau mobile. Chiar si printre clientii din Generatia Y (Millennials - nascuti intre anii 1982-2004), unde exista cea mai mare probabilitate de a raporta digital o dauna, doar 12% profita de astfel de aplicatii de notificare a daunei online.
Pe de alta parte, conform studiului, circa 16% dintre clientii care au o dauna pe auto folosesc aplicatii digitale de actualizare a statusului si de evaluare online, prin care pot incarca, digital, fotografii ale autovehiculelor care au inregistrat o dauna.
Studiu: Clientii adopta greu aplicatiile mobile pentru deschiderea dosarelor de dauna
Din aceeasi categorie
Cele mai citite