1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Studiu: Clientii adopta greu aplicatiile mobile pentru deschiderea dosarelor de dauna

Conform unui studiu realizat in SUA de compania de cercetare J.D. Power, clientii adopta greu aplicatiile mobile care le permit sa anunte o dauna online.

"Asiguratorii auto din Statele Unite au investit masiv in tehnologie care sa le permita sa eficientizeze procesele de despagubire a clientilor, dar exista inca anumite arii din acest proces unde prezenta umana este greu de inlocuit. Pe masura ce asiguratorii continua pe acest drum [al digitalizarii], este important sa aiba grija ca acest proces sa nu afecteze negativ comunicarea lor cu clientii", a declarat David PIEFFER, Property & Casualty Insurance Practice Lead, J.D. Power.

Alte concluzii ale raportului "2017 U.S. Auto Claims Satisfaction Study" includ faptul ca foarte putini clienti apeleaza la solutiile de notificare initiala a daunei digital. Astfel, aproape un sfert (22%) dintre clientii de pe segmentul asigurarilor auto isi incep online interactiunea cu un asigurator, insa doar 9% dintre ei apeleaza la raportarea digitala a unei daune prin intermediul unei aplicatii web sau mobile. Chiar si printre clientii din Generatia Y (Millennials - nascuti intre anii 1982-2004), unde exista cea mai mare probabilitate de a raporta digital o dauna, doar 12% profita de astfel de aplicatii de notificare a daunei online.

Pe de alta parte, conform studiului, circa 16% dintre clientii care au o dauna pe auto folosesc aplicatii digitale de actualizare a statusului si de evaluare online, prin care pot incarca, digital, fotografii ale autovehiculelor care au inregistrat o dauna.