Studiu: Comertul conversational este urmatoarea frontiera digitala - Piete financiare - Asigurari - Totul despre...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
6
1 EUR = 4.6590 RON
1 USD = 4.1340 RON










RFI

Piete financiare

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Studiu: Comertul conversational este urmatoarea frontiera digitala


Consumatorii pun cel mai mare pret pe comoditate, iar satisfacerea asteptarilor pe care le au in acest sens este esentiala in adoptarea in masa a comertului conversational, potrivit concluziilor studiului "Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice", lansat de Mastercard.

Atunci cand fac comert conversational, consumatorii interactioneaza cu reprezentanti ai serviciului pentru clienti, cu chatbot-uri sau cu un mix ce le include pe ambele in asa fel incat primesc un serviciu personalizat. Companiile utilizeaza apoi aceste chatboturi pentru a trimite confirmarile produselor, notificarile de expediere si de livrare si sa rezolve problemele legate de serviciul pentru clienti.

In contextul in care serviciul de voce se transforma in canalul dominant de interactiune al erei digitale, acest lucru ii permite comertului conversational sa fie pregatit de evolutie.

Realizat in parteneriat cu Future Agenda, studiul arata ca 87% dintre consumatorii din Statele Unite ale Americii stiu de existenta asistentilor pentru mesaje de tip voce si de tip text, iar 66% i-au folosit in trecut. In Uniunea Europeana, 1 din 5 consumatori a realizat o achizitie cu ajutorul unui asistent pentru mesaje de tip voce sau de tip text: 21% au facut cumparaturi, 16% au facut plati si 7% au folosit servicii bancare.

Cu toate acestea, studiul scoate la iveala ca, desi exista deja multi asistenti vocali inteligenti cu traditie pe piata, serviciul de voce si, implicit, comertul conversational, nu si-a atins inca adevaratul potential. Multi consumatori nu se simt confortabil sa foloseasca serviciul de voce, mai ales atunci cand vine vorba despre e-commerce. Potrivit Global Fraud and Identity Report, realizat de Experian, lipsa increderii este motivul pentru care consumatorii abandoneaza tranzactiile online.

Pe de alta parte, comertul conversational reprezinta o oportunitate de piata, care va creste exponential in urmatorii ani. Potrivit consultantilor strategici din cadrul OC & C, in SUA vor fi cheltuite 40 de miliarde de dolari prin intermediul comertului conversational pana in anul 2022 (5 miliarde de dolari in Regatul Unit al Marii Britanii), reprezentand 6% (si 3%) din totalul cheltuielilor online.

Pentru a maximiza aceasta oportunitate pe care o reprezinta vocea, increderea, comoditatea si usurinta in utilizare vor fi esentiale pentru adoptarea in masa a serviciului. Parteneriatul este, de asemenea, esential, deoarece reprezinta ecosistemul mai larg care poate construi sau anula o platforma. Companiile de top si retailerii trebuie sa lucreze impreuna pentru a integra noi produse si servicii, dezvoltate pentru a creste nivelul de siguranta, in asa fel incat sa-i incurajeze pe consumatori sa aiba o incredere mai mare in serviciul de voce, in calitate de canal.

"Dezvoltarea rapida si inovatia adusa tehnologiei vocale au un potential real de a schimba modul in care traim si de a face afaceri - spre bine. Serviciul de voce ofera o oportunitate unica pentru companii de a oferi experiente mai rapide, mai usoare si mai convenabile. Dar trebuie sa fie extins in mod responsabil. Rolul tehnologiei vocale este de a asigura o experienta sigura si de incredere, care ofera beneficii tangibile", a declarat Ann CAIRNS, Vice Chairman, Mastercard.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Studiu: Comertul conversational este urmatoarea frontiera digitala).

Noutati 1asig.ro
» Productia industriala a crescut cu 4,1%, la 9 luni, datorita cresterilor industriei prelucratoare si industriei extractive
» OTP Bank Romania raporteaza profit aproape dublu la sfarsitul trimestrului III din 2018, de 68,7 milioane lei
» Rata anuala a inflatiei a scazut in luna octombrie, conform datelor INS
» Banca Mondiala: UE se confrunta cu o criza a locuintelor accesibile, fapt ce ingreuneaza accesul tinerilor la locuri de munca de calitate
» BRD, profit in crestere cu 7% la 1,1 miliarde de lei la 9 luni
» Peste 2.000 elevi din 132 de licee si 77 de localitati participa la cea de-a treia editie a BRD FIRST Tech Challenge Romania.
» Ultima sedinta dedicata politicii monetare din acest an. BNR a mentinut dobanda cheie la 2,50% pe an
» AmCham: Realizarea planului de investitii nu este o prioritate nici anul acesta
» Industria bancara are un nou Cod de Conduita
» Pe 12 noiembrie incep Zilele Biz 2018. Evenimentul se apropie de sold out!




Share |


CITITI PE ACEEASI TEMA:
Cum se foloseste industria asigurarilor de tehnologie?
De ce ar trebui asiguratorii din Romania sa investeasca in chatbots?

Autor: Andreea RADU | Publicat pe 11.06.2018 | 354 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva





PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM