Studiu: Prioritatile generatiei Millennials pentru politele de asigurari, complet diferite de cele ale altor generatii...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 




1 EUR = 4.7509 RON
1 USD = 4.1988 RON










RFI

Stiri externe

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Studiu: Prioritatile generatiei Millennials pentru politele de asigurari, complet diferite de cele ale altor generatii


Trebuie sa ne asiguram dispozitivele tehnologice si sa ne protejam animalele de companie. Altceva? Nu chiar - asa pot fi descrise prioritatile generatiei Millennials pentru politele de asigurari, sustine Insurance Business Mag, care citeaza un studiu Liberty Mutual. Studiul arata ca, desi tinerii Millennials reprezinta generatia cu cel mai mare numar de chiriasi, prioritatile pentru asigurari difera de cele ale altor generatii.

Concret, potrivit studiului, 43% dintre tinerii din generatia Millennials locuiesc in chirie, dar mai putin de jumatate dintre acestia (42%) au incheiat o asigurare de raspundere a chiriasului fata de proprietar. In schimb, arata studiul realizat de Liberty Mutual, tinerii Millennials considera ca prioritare sunt asigurarea gadget-urilor si a dispozitivelor tehnologice, precum si protejarea animalelor de companie.

Cei mai multi dintre tineri au declarat ca un gad reprezinta o proprietate personala care trebuie protejata. Mai mult decat atat, 29% dintre tinerii din generatia Millennials au precizat ca detin o asigurare speciala pentru diferite gadget-uri. Pe de alta parte, dintre tinerii Millennials care si-au asigurat gadget-urile si stau in chirie, 51% nu detin o asigurare de raspundere a chiriasului fata de proprietar.

Un alt aspect pe care tinerii Millennials il considera mai important este reprezentat de asigurarea pentru animalele de companie. 57% dintre tinerii Millennials au un animal de companie, iar 31% dintre acestia au si asigurare pentru animalul de companie. Mai mult, 37% dintre tineri ar renunta la propriul tratament medical pentru a acoperi eventualele costuri de ingrijire a animalelor de companie.

"Neprevazutul este inevitabil si este extrem de important ca toate generatiile sa inteleaga importanta si valoarea unei bune acoperiri prin asigurare, polita care poate fi personalizata astfel incat sa se plieze pe nevoile individuale ale fiecaruia", a declarat Emily FINK - Global Retail Markets Chief Marketing Officer, Liberty Mutual -, citata de Insurance Business Mag, in editia electronica.

Potrivit aceluiasi studiu, 57% dintre tinerii din generatia Millennials organizeaza petreceri acasa, iar 37% dintre acestia s-au confruntat, de-a lungul timpului, cu cel putin un eveniment negativ (pagube produse locuintei, furt din locuinta, diverse accidente). Ingrijorator este, insa, ca, din 57% dintre tinerii Millennials care dau petreceri acasa, 55% nu detin o asigurare de raspundere a chiriasului fata de proprietar.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Studiu: Prioritatile generatiei Millennials pentru politele de asigurari, complet diferite de cele ale altor generatii).

Noutati 1asig.ro
» Creste numarul britanicilor care cumpara asigurari de locuinta online
» CHUBB: Atacatorii cibernetici iau in vizor companiile mici
» VIG in 2018: Subscrieri de 9,66 miliarde euro si profit brut de 485 milioane euro
» Profitul Munich Re a crescut in 2018 la aproape 2,3 miliarde de euro
» 7 din 10 americani nu vor sa aiba de-a face cu masini autonome
» Brexit-ul impiedica companiile din fintech si servicii financiare sa gaseasca angajati de top
» Protestele "vestelor galbene" ii costa pe asiguratori milioane de euro
» Daunele asigurate in urma inundatiilor din Australia, estimate la peste 1 miliard de dolari
» SWISS Re: Pietele emergente vor ramane motorul de crestere pentru industria globala de asigurari
» ALLIANZ este interesata de bratul de administrare de active al DEUTSCHE Bank




Share |


Autor: Cristian SUCA | Publicat pe 02.11.2018 | 625 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM