Trebuie sa ne asiguram dispozitivele tehnologice si sa ne protejam animalele de companie. Altceva? Nu chiar - asa pot fi descrise prioritatile generatiei Millennials pentru politele de asigurari, sustine Insurance Business Mag, care citeaza un studiu Liberty Mutual. Studiul arata ca, desi tinerii Millennials reprezinta generatia cu cel mai mare numar de chiriasi, prioritatile pentru asigurari difera de cele ale altor generatii.
Concret, potrivit studiului, 43% dintre tinerii din generatia Millennials locuiesc in chirie, dar mai putin de jumatate dintre acestia (42%) au incheiat o asigurare de raspundere a chiriasului fata de proprietar. In schimb, arata studiul realizat de Liberty Mutual, tinerii Millennials considera ca prioritare sunt asigurarea gadget-urilor si a dispozitivelor tehnologice, precum si protejarea animalelor de companie.
Cei mai multi dintre tineri au declarat ca un gad reprezinta o proprietate personala care trebuie protejata. Mai mult decat atat, 29% dintre tinerii din generatia Millennials au precizat ca detin o asigurare speciala pentru diferite gadget-uri. Pe de alta parte, dintre tinerii Millennials care si-au asigurat gadget-urile si stau in chirie, 51% nu detin o asigurare de raspundere a chiriasului fata de proprietar.
Un alt aspect pe care tinerii Millennials il considera mai important este reprezentat de asigurarea pentru animalele de companie. 57% dintre tinerii Millennials au un animal de companie, iar 31% dintre acestia au si asigurare pentru animalul de companie. Mai mult, 37% dintre tineri ar renunta la propriul tratament medical pentru a acoperi eventualele costuri de ingrijire a animalelor de companie.
"Neprevazutul este inevitabil si este extrem de important ca toate generatiile sa inteleaga importanta si valoarea unei bune acoperiri prin asigurare, polita care poate fi personalizata astfel incat sa se plieze pe nevoile individuale ale fiecaruia", a declarat Emily FINK - Global Retail Markets Chief Marketing Officer, Liberty Mutual -, citata de Insurance Business Mag, in editia electronica.
Potrivit aceluiasi studiu, 57% dintre tinerii din generatia Millennials organizeaza petreceri acasa, iar 37% dintre acestia s-au confruntat, de-a lungul timpului, cu cel putin un eveniment negativ (pagube produse locuintei, furt din locuinta, diverse accidente). Ingrijorator este, insa, ca, din 57% dintre tinerii Millennials care dau petreceri acasa, 55% nu detin o asigurare de raspundere a chiriasului fata de proprietar.
Studiu: Prioritatile generatiei Millennials pentru politele de asigurari, complet diferite de cele ale altor generatii
Din aceeasi categorie
Cele mai citite