TOP cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in iunie 2019...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



1 EUR = 4.7345 RON
1 USD = 4.2201 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

TOP cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in iunie 2019


Numarul companiilor de asigurari si al brokerilor care activeaza pe piata locala si care sunt activi pe retelele sociale este in crestere. Recent a fost publicat, de IQads, topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook, care este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

Astfel, OTTO Broker a fost, in luna iunie 2019, lider in "Topul celor mai vizibile pagini dedicate asigurarilor de pe Facebook" ("Facebook top players"), informeaza IQads. Acesta este urmat, in clasamentul lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor, de NN Asigurari de Viata, ASIROM VIG, METROPOLITAN Life si GROUPAMA Asigurari.

Top 10 este completat de MILLENIUM Insurance Broker (MIB), GENERALI Romania, UNIQA Asigurari, SAFETY Broker si TRANSILVANIA Broker.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare. Astfel, conform sursei citate, "Facebook top players" reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici, pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

Din punctul de vedere al numarului de interactiuni, companiile din top 5 au inregistrat urmatoarele rezultate: OTTO Broker - 11.593 de interactiuni si un share of voice de 18,5%, NN Asigurari - 10.586 de interactiuni si un share of voice de 17,1%, ASIROM VIG - 9.022 de interactiuni si un share of voice de 14,6%, METROPOLITAN Life - 6.987 de interactiuni si un share of voice de 11,3% si GROUPAMA Asigurari - 5.970 de interactiuni si un share of voice de 9,6%.



Per ansamblu, in luna iulie a acestui an, activitatea de Facebook pentru categoria de asigurari a inclus un numar total de comentarii de 1.092, cu 135,3% mai multe decat in luna precedenta, 35.854 de like-uri (-13,8%), respectiv 3.200 de share-uri (+6,9%).



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in iunie 2019, un total de 1.860 de aparitii (in crestere cu 4,6% fata de luna anterioara), impartite intre presa online (1.338 aparitii, +17,7% comparativ cu luna precedenta), bloguri si forumuri (91 de aparitii, -9%) si retele sociale (431 de aparitii, -20,5%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in iunie 2019, OMNIASIG VIG ocupa primul loc, cu 269 de aparitii in 134 de surse si un viewership de 382.221. Top 5 este completat de AEGON, METROPOLITAN Life, ASIROM VIG si ALLIANZ-TIRIAC Asigurari.



Sursa foto: unsplash.com


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (TOP cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in iunie 2019).

Noutati 1asig.ro
» 190 de accidente grave au avut loc anul trecut din cauza adormirii soferilor. Vara asta, iti reamintim cat de important este sa FII TREAZ LA VOLAN!
» VIDEO: Ce tipuri de asigurari cumpara romanii online?
» Circa doua treimi dintre romanii care pleaca in vacanta in strainatate isi pun in bagaj si o asigurare travel
» Politistii au retinut peste 660 de permise intr-o singura zi
» Ernst&Young va efectua un nou exercitiu de calcul al tarifului de referinta pe RCA
» EUROINS lanseaza o noua polita CASCO. Clientii pot imparti fransiza cu prietenii sau familia
» Sprijin acordat fermierilor pentru refacerea potentialului de productie agricola
» Buget de peste 600.000 de lei pentru asigurarea ambulantelor din Arges
» Incendiul de la Solina urca volumul daunelor complexe rezolvate de MARSH in S1 2019 la peste 22,5 mil. euro
» OTTO Broker intra in actionariatul i-Asigurare.ro




Share |


CITITI PE ACEEASI TEMA:
Ce companie de asigurare are cei mai multi fani pe Facebook?
LinkedIN, mai popular ca Facebook? Cati asiguratori au pagina de companie pe aceasta retea si cine conduce topul
Care este asiguratorul cu cei mai multi abonati pe YouTube?

Autor: Andreea RADU | Publicat pe 11.07.2019 | 1133 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM