1asig.ro

TOP cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in iunie 2019

Numarul companiilor de asigurari si al brokerilor care activeaza pe piata locala si care sunt activi pe retelele sociale este in crestere. Recent a fost publicat, de IQads, topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook, care este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

PROMO


Astfel, OTTO Broker a fost, in luna iunie 2019, lider in "Topul celor mai vizibile pagini dedicate asigurarilor de pe Facebook" ("Facebook top players"), informeaza IQads. Acesta este urmat, in clasamentul lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor, de NN Asigurari de Viata, ASIROM VIG, METROPOLITAN Life si GROUPAMA Asigurari.

Top 10 este completat de MILLENIUM Insurance Broker (MIB), GENERALI Romania, UNIQA Asigurari, SAFETY Broker si TRANSILVANIA Broker.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare. Astfel, conform sursei citate, "Facebook top players" reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici, pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

Din punctul de vedere al numarului de interactiuni, companiile din top 5 au inregistrat urmatoarele rezultate: OTTO Broker - 11.593 de interactiuni si un share of voice de 18,5%, NN Asigurari - 10.586 de interactiuni si un share of voice de 17,1%, ASIROM VIG - 9.022 de interactiuni si un share of voice de 14,6%, METROPOLITAN Life - 6.987 de interactiuni si un share of voice de 11,3% si GROUPAMA Asigurari - 5.970 de interactiuni si un share of voice de 9,6%.



Per ansamblu, in luna iulie a acestui an, activitatea de Facebook pentru categoria de asigurari a inclus un numar total de comentarii de 1.092, cu 135,3% mai multe decat in luna precedenta, 35.854 de like-uri (-13,8%), respectiv 3.200 de share-uri (+6,9%).



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in iunie 2019, un total de 1.860 de aparitii (in crestere cu 4,6% fata de luna anterioara), impartite intre presa online (1.338 aparitii, +17,7% comparativ cu luna precedenta), bloguri si forumuri (91 de aparitii, -9%) si retele sociale (431 de aparitii, -20,5%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in iunie 2019, OMNIASIG VIG ocupa primul loc, cu 269 de aparitii in 134 de surse si un viewership de 382.221. Top 5 este completat de AEGON, METROPOLITAN Life, ASIROM VIG si ALLIANZ-TIRIAC Asigurari.



Sursa foto: unsplash.com

1.369 accesari