Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna decembrie...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
2
1 EUR = 4.6890 RON
1 USD = 4.1126 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna decembrie 2017


GROUPAMA Asigurari, METROPOLITAN Life si NN Asigurari de Viata ocupa primele trei locuri in "Topul asiguratorilor de pe Facebook" in luna decembrie 2017, potrivit clasamentului lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, informeaza iQads.

Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Astfel, GROUPAMA Asigurari, cu 57.825 de fani ai paginii, dintre care 5.291 activi, este liderul paginilor dedicate asigurarilor din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare ("Facebook activity"), fiind urmat de METROPOLITAN Life (23.908 fani - 5.205 activi), NN (61.638 de fani - 4.434 activi), GENERALI Romania (15.207 de fani - 4.202 activi), AEGON Romania (39.975 fani - 2.478 activi), ASIROM VIG (26.395 fani - 1.831 activi) si OMNIASIG VIG (101.471 fani - 256 activi).



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat un total de 1.333 aparitii in luna decembrie 2017, in scadere cu 40% fata de luna precedenta, impartite intre presa online (899 de aparitii, -46,5%), bloguri si forumuri (130 de aparitii, +26,2%) si retele sociale (304 de aparitii, -30,8%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte) din luna decembrie, clasamentul este condus de OMNIASIG VIG - cu 263 de aparitii in 128 de surse si 261.241 viewership, ASIROM VIG - cu 145 de aparitii in 67 de surse si 269.413 viewership, respectiv de ASTRA Asigurari (companie intrata in faliment) - cu 184 de aparitii in 104 de surse si 232.606 viewership.



Indicatorii:

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna decembrie 2017).

Noutati 1asig.ro
» Asigurarile auto: 2018, o baza pentru 2019
» Cristian ROSU: Legea RCA nu va suferi modificari substantiale
» Ce solutii ar avea impact in scaderea numarului de accidente rutiere?
» Ce cursuri organizeaza ISF in luna ianuarie?
» Numarul locuintelor asigurate obligatoriu a crescut usor la finalul anului 2018
» VIDEO: Primul workshop PRBAR Academy "De vorba cu...": Mentorii au raspuns intrebarilor adresate de mentorati
» Cristian IONESCU: CASCO este pe cale sa redevina neprofitabil pentru multi jucatori din piata
» 2018 a fost al treilea cel mai calduros an din 1901 pana in prezent
» UNSAR: In 2019, atentia acordata inovarii si consumatorilor va face diferenta. Industria se adapteaza
» Provocarile anului 2019, dezbatute in cadrul primului eveniment XPRIMM Time for Business din acest an




Share |


Autor: Andreea RADU | Publicat pe 15.01.2018 | 2653 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG




























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM