Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna decembrie...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
12
1 EUR = 4.6670 RON
1 USD = 4.0662 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna decembrie 2017


GROUPAMA Asigurari, METROPOLITAN Life si NN Asigurari de Viata ocupa primele trei locuri in "Topul asiguratorilor de pe Facebook" in luna decembrie 2017, potrivit clasamentului lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, informeaza iQads.

Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Astfel, GROUPAMA Asigurari, cu 57.825 de fani ai paginii, dintre care 5.291 activi, este liderul paginilor dedicate asigurarilor din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare ("Facebook activity"), fiind urmat de METROPOLITAN Life (23.908 fani - 5.205 activi), NN (61.638 de fani - 4.434 activi), GENERALI Romania (15.207 de fani - 4.202 activi), AEGON Romania (39.975 fani - 2.478 activi), ASIROM VIG (26.395 fani - 1.831 activi) si OMNIASIG VIG (101.471 fani - 256 activi).



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat un total de 1.333 aparitii in luna decembrie 2017, in scadere cu 40% fata de luna precedenta, impartite intre presa online (899 de aparitii, -46,5%), bloguri si forumuri (130 de aparitii, +26,2%) si retele sociale (304 de aparitii, -30,8%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte) din luna decembrie, clasamentul este condus de OMNIASIG VIG - cu 263 de aparitii in 128 de surse si 261.241 viewership, ASIROM VIG - cu 145 de aparitii in 67 de surse si 269.413 viewership, respectiv de ASTRA Asigurari (companie intrata in faliment) - cu 184 de aparitii in 104 de surse si 232.606 viewership.



Indicatorii:

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna decembrie 2017).

Noutati 1asig.ro
» Ce afaceri au asiguratorii prezenti pe piata locala prin sucursale?
» Studiu: Barbatii sunt mai preocupati de planificarea anilor de pensie. Asigurarile sunt putin cunoscute
» "Ghidul sigurantei casei tale", distribuit in Bucuresti si in principalele orase din tara
» La cine pot apela clientii de asigurari in cazul unei daune?
» AEGON: Tendinta de crestere a segmentului asigurarilor de viata traditionale va continua in S2 2018
» Participa la Conferinta Instrumente privind combaterea rasismului si discriminarii rasiale si promovarea egalitatii in sport
» Rata daunei creste considerabil pe segmentul auto. Doar un asigurator RCA se incadra sub nivelul de 100%
» Care au fost principalele cauze ale accidentelor rutiere in perioada 2013-2017?
» OMNIASIG a implementat un nou sistem electronic de consultanta in concordanta cu legea IDD
» Toamna aceasta a imbogatit echipa CertAsig




Share |


Autor: Andreea RADU | Publicat pe 15.01.2018 | 2497 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva





PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM