Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna noiembrie...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
5
1 EUR = 4.7401 RON
1 USD = 4.1850 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna noiembrie


MILLENIUM Insurance Broker - MIB a fost, in luna noiembrie a acestui an, lider in "Topul celor mai vizibile pagini dedicate asigurarilor de pe Facebook" realizat de ZeList, compania urcand de pe locul al treilea inregistrat in luna precedenta.

MIB a fost urmat, in clasamentul lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor, de NN Asigurari, respectiv METROPOLITAN Life. Pe locurile patru si cinci s-au clasat ASIROM VIG si OTTO Broker.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook, citat de portalul IQads, este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare. Astfel, conform sursei citate, "Facebook top players" reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

Din punctul de vedere al numarului de interactiuni, companiile din top 5 au inregistrat urmatoarele rezultate: MIB - 11.338 interactiuni si un share of voice de peste 24%, NN Asigurari - 9.636 interactiuni si un share of voice de peste 20%, METROPOLITAN Life - 5.232 interactiuni si un share of voice de 11,1%, ASIROM VIG - 5.054 interactiuni si un share of voice de aproape 11%, OTTO Broker - 4.004 interactiuni si un share of voice de 8,5%.



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in noiembrie 2018, un total de 1.365 de aparitii (in scadere cu 17%), impartite intre presa online (903 aparitii, -24,8% fata de luna precedenta), bloguri si forumuri (75 de aparitii, -17,6%) si retele sociale (387 de aparitii +9,9%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in noiembrie 2018, OMNIASIG VIG ocupa primul loc, cu 255 de aparitii in 122 de surse si un viewership de 378.614.

Topul este completat de ASIROM VIG, GROUPAMA Asigurari, METROPOLITAN Life si ASTRA Asigurari.



Mai multe detalii sunt disponibile pe iqads.ro.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Topul celor mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna noiembrie).




Share |


Autor: Adina TUDOR | Publicat pe 19.12.2018 | 2380 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG




























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM